volnoběh 900 až 1800 otáček
su tam dva potenciometre, urcite hovorime o tom istom?Dan píše:a jsem zase tam,ale položím hlavu klidně na špalek,že poťák mám nastavenej dobře,tím začínám pořád.Teď je pro mně číslo jedna zkontrolovat a seřídit předstih a pak si dám opět tohle kolečko,jen nevím kdo mi ho seřídí. Dan
jeden je TPS, druhy je IDLE SWITCH....
možná se shodím,ale jestli je to TPS nebi IDLE tak si mi dostal,neodborně to popíšu - mluvím o té malé krabičce,která je na škrtící klapce.Až dorazím domů vemu si před sebe manuál ať si to oživím odborně.raddy píše:su tam dva potenciometre, urcite hovorime o tom istom?Dan píše:a jsem zase tam,ale položím hlavu klidně na špalek,že poťák mám nastavenej dobře,tím začínám pořád.Teď je pro mně číslo jedna zkontrolovat a seřídit předstih a pak si dám opět tohle kolečko,jen nevím kdo mi ho seřídí. Dan
jeden je TPS, druhy je IDLE SWITCH....
tak jsem zase v práci a mám sebou manuál,Idle switch je teda jak jsem to nazval černá krabička.Uniká mi,ale zkratka TPS.Už v tom mám zmatek tak se ještě radši zeptám jestli to nedělám blbě.Při zavřený klapce je poloha Idle switch měřeno ohmetrem 0. Je to tak?raddy píše:no mozno som to aj ja zle napisal, potenciometer je tam tusim len jeden, ale ma dva konektory, jeden pre TPS a druhy pre IDLE SWITCH....
len si skontroluj, ci je pri zavretej klapke skrat.
potom pozri AAC ventil, ci tam je dobre nasunuty konektor, eventualne ho rozober a vycisti...
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,tak jsem tu dřív než jsem očekával.Včera jsem to nevydržel a teple oblečen s baterkou jsem vyrazil seřizovat.Výsledek dost tristní.Pokud jsem nedělal chybu tak oba dva potenc. jsou v tahu. Ani jeden jsem nedostal do zkratu.Můj postup byl - povolil jsem šroubky na černé krabičce,odpojil konektor,propojil s měřákem kolíky /černý a bílý drát /a opatrně posouval IDLE,do zkratu jsem ani jeden nedostal.Vzal jsem si domů druhou klapku a v teple jsem ještě zkoušel a nic. Tak a pokud postup nebyl proveden blbě,ale jistotu už nemám, čeká mě zřejmně telefon do Nissanu a zjistit o kolik budu lehčí. Opravit se to asi nedá a shánět ho po vrakovišti mi nepřijde ideální.Nebo existuje ještě nějaká jiná možnost? Dan
no pokial nepomohlo ani natocenie samotnej krabicky voci klapke a nedostal si na dvoch hornych pinoch na krabicke skrat, tak je pravdepodobne zly samotny IDLE spinac v krabicke....
skrat sa da tusim namerat len priamo na krabicke, druhy konektor (TPS-poloha klapky) ma tusim vzdy nejaky odpor...v manuale to je napisane presne....
pozri manual EF/EC-10 a EF/EC 124.
A je to tak, skarat je len na IDLE spinaci, na TPS je vzdy odpor v rozsahu 1-9kohm...
skrat sa da tusim namerat len priamo na krabicke, druhy konektor (TPS-poloha klapky) ma tusim vzdy nejaky odpor...v manuale to je napisane presne....
pozri manual EF/EC-10 a EF/EC 124.
A je to tak, skarat je len na IDLE spinaci, na TPS je vzdy odpor v rozsahu 1-9kohm...
Mám ještě jeden dotaz. Černá krabička - k čemu je třetí kondík na kterém se nic neměří. Jak koukám do manuálu je u něho napsáno Full throttle contact point.Jeden z těch dvou je odvrtaný / zřejmně předešlý majitel / a jak koukám na obrázek tak i od něj jdou kladívka jako na hoře,ale od toho odvrtanýho když jsem ho otevřel jsem zjistil,že dole žádný kladívka nejsou takže číslo tři je úplně volný a k žádnýmu spnutí tam nedojde.Přitom tenhle jsem měl na tom starým autě a jezdilo OK a žádný problém jsem neměl.