Odfuky nejakeho plynu

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Je to presne na to co pise Piettro. Nie je to len na efekt, takze ziadna para:)
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

Ok..diky...kašlu na to...

ale jen tak me napada proc nepouziva nikdo z fora NOS?
Naposledy upravil(a) Caizi dne 17.01.2006, 17:52, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

co myslis? jednak je to drahe...ale hlavne je to total na p**u...
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

ja o tom nejak moc nevim ze...jen maximalne to ze to zveda vykon ale jake to ma zapory to fakt netusim (teda krom ceny a možná živtonosti motoru)..
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

2x nos = 1 motor přibližně
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

Nechapu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

že dvakrát použiješ NOS a můžeš měnit motor popř převodovku, protože to na ten cirkus není stavěný
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

ok.. :lol: vis jak to se mnou je..na me musis polopaticky.. :wink:
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

Nekdo mi rikal ze nejde o zadny nos, ale o chlazeni dusikem..
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

mikyc píše:Nekdo mi rikal ze nejde o zadny nos, ale o chlazeni dusikem..
chlazení čeho? na intercooler je dusík moc studený nebo ne?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

uzasna debata :roll:

oxid dusny sa pouziva v dvoch variantach:
1, ostrekovanie IC zvonka na ochladenie IC
2, vstrekovanie do sania na priame zvysenie vykonu

Spravne davkovanyx oxid dusny nemusi vobec negativne ovplyvnit zivotnost motora, resp. ovplyni ju tak ako vykon zvyseny inymi metodami.
Oxid dusny je najefektivnejsia a najlacnejsia metoda zvysenia vykonu, pretoze ho zvysi len vtedy ked je to potrebne (sprint) a voci inym upravam na dosiahnutie toho isteho narastu vykonu je najlacnejsi.

Oxid dusny sa hojne vyuziva aj v nasich luhoch a hajoch (velmi sa mi pacil sprint Seat Leon TDI vs Modena, kde modena len smutne z dialky pozerala na ropaka).

A preco sa oxid dusny nepouziva medzi nasimi clenmi? Poziciam si parafrazu z filmu Samotari: Jo, nitro tady proste nema vybudovanou zadnou tradici :wink:

Takze asi tak.

Ak ma niekto zaujem o podrobnejsie informacie o pouziti oxidu dusneho, rad posluzim, ackoliv som ho sam nikdy nemal, mam pomerne bohate znalosti. 8)

P.S. a to ze tu nitro nikdo nema, nie je az tak uplne pravda, vyckajte do jari a budete prekvapeny 8)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

urcitě jsi o tom nacetl dost a je to přesně o tom co jsi napsal
""""Spravne davkovanyx oxid dusny nemusi vobec negativne ovplyvnit zivotnost motora, resp. ovplyni ju tak ako vykon zvyseny inymi metodami.""""""
není problém to přehnat a motor odjebat, až budu mít dostatečné informace o přesném poměru a nárůstu výkonu, začnu kázat neco jiného, ale co vím zatím tak v laických podmínkách to odesírá motor

napiš přesná info co máš, rád se přiučím
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Kentoya píše:""""Spravne davkovanyx oxid dusny nemusi vobec negativne ovplyvnit zivotnost motora, resp. ovplyni ju tak ako vykon zvyseny inymi metodami.""""""
není problém to přehnat a motor odjebat, až budu mít dostatečné informace o přesném poměru a nárůstu výkonu, začnu kázat neco jiného, ale co vím zatím tak v laických podmínkách to odesírá motor

napiš přesná info co máš, rád se přiučím
je to prene to iste ako nie je problem prehnat tlak turba, dokonca by som povedal ze je to menej nebezpecne.
totiz, tlak turba sa da prehnat uplne bez problemov a vsetci vieme co to znamena.

nitro je trochu odlisne. samozrejme, bavime sa o MOKROM nitre, kde sa pridava adekvatny pomer benzinu k oxidu dusnemu. Tym je zachovany optimalny pomer palivo/vzduch a nedochadza k detonaciam.
Ked si kupis seriozny hotovy kit, tak dostanes kalibrovane trysky pre benzin a nitro v stanovenych pomeroch pre dany narast vykonu.
Ostava uz len posledna otazka pred vyskusanim: zvladne moj motor narast napr. o 50k? A to je vsetko....
Nemusis sa starat o premapovanie riadiacej jednotky, o tlak turba, o velkost vstrekov atd. Proste zapnes nitro a dostanes z motora napr. tych 50k navyse A VELMI BEZPECNYM SPOSOBOM.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jak se pohybuje cenově tahle uprava.. +-
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

V-Eagle píše:
street.racer píše:Koukám tady je zase debata alá Brajen Érl Spylnr :lol:
"... tuňákovej toust bez kůrky!!" :violent2:

no jo tunaci tady se nic jinyho cekat neda
:lol: vsichni jezdej rovne a pak maj problem to udržet v jednou pruhu když odjizdej z križovatky :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Odpovědět