Odfuky nejakeho plynu
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
přesně jak píše raddy, motoru je uplně jedno odkud se mu do válců dostane směs benzínu a kyslíku, pokud ho motor dokáže využít, tak je jedno, jestli ti 50k přidá turbo, kompresor nebo nitro
důležitý je jenom správnej poměr směsi ve správnej okamžik zapálenej, což by mohl být u nitra problém, protože podle mě by to chtělo trochu posunout předstih, ale to je jenom moje laická uvaha
cenově mokrej kit to vyjde jako větší kuličkový turbo, tak si nemyslim, že je to až zas tak výhodná investice, nehledě na to, že se to musí plnit plynem
důležitý je jenom správnej poměr směsi ve správnej okamžik zapálenej, což by mohl být u nitra problém, protože podle mě by to chtělo trochu posunout předstih, ale to je jenom moje laická uvaha
cenově mokrej kit to vyjde jako větší kuličkový turbo, tak si nemyslim, že je to až zas tak výhodná investice, nehledě na to, že se to musí plnit plynem
kit stoji tak okolo 25000Sk +-, zdroj plynu podla sikovnosti jednotlivca.blázen píše:jak se pohybuje cenově tahle uprava.. +-
Martin: predzapal sa samozrejme musi posunut, do urciteho vykonu je seriovy, potom sa posuva o dane stupne, ktore dostanes v navode ku kitu.
cena kitu je sice ekvivalentna turbu, ale ked na to ides cez turbo, tak potrebujes este vstreky a cip.....a dobry cip alebo dobre namapovanie nie je lacna vec...
Tiez som jeden z tych, ktory uvazuju o nitre. Vsetko je to ale otazka penazi a priority su momentalne niekde inde. Teda v inych upravach. Myslim, ze plyn, ktory vyfukoval Skyline z F2F2 bol urcite oxid dusny, ktory pouzil na chladenie IC. Vela napovie toto video:
http://www.nitrousexpress.com/Video/NX_vid.wmv
http://www.nitrousexpress.com/Video/NX_vid.wmv
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
sr20de + nitro
http://www.sr20forum.com/showthread.php?t=131861
http://www.sr20forum.com/showthread.php?t=131861
ano pisu to na svojich strankach, ze pozivaju nitro, alebo CO2
http://www.nitrousexpress.com/Pages/Ntercooler.htm
toto iste mal urcite aj ten SKYLINE z F2F2, pretoze na jednom zabere vidno, ze mu to fuci aj z predu...
http://www.nitrousexpress.com/Pages/Ntercooler.htm
toto iste mal urcite aj ten SKYLINE z F2F2, pretoze na jednom zabere vidno, ze mu to fuci aj z predu...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Raddy má pradu.
Osobně se NOSu nebojim. Prostě to tu lidi neznaj a tudíž se toho bojí a vzniká mnoho polopravd ba i lží.
Všeobecně to prostě ochlazuje vzduch (na ochlazování intercooleru se mi zdá z ekonomického hlediska lepší vodní emulze, protože netuším jak moc je v takovémhle případě NOS účínější), který se pak více rozpíná (viz fyzika pro základní školy - proto taky máme mezichladiče vzduchu) a tudíž to zvedne výkon. Na čtyřválce dělají i +100hp v provedení direct port (NOS trysky společně se vstřiky paliva dávkují přímo k válcům (jsou ve společném slučovači a ten je místo vstřiků) - nejůčinější a nejpřesnější metoda, a taky nejdražší). Problém může být v tom, že u nás seženete oxid dusný v lékařském provedení, který je čistý bez zápachu a tudíž neucítíte jestli někde uniká. Ale u pečlivě provedené instalace nikde nic utíkat nebude
A v takovémhle provedení jde čistě o efekt - show cars go ahead
Ideální když vedle stojí pěkná roštěnka v sukni
Osobně se NOSu nebojim. Prostě to tu lidi neznaj a tudíž se toho bojí a vzniká mnoho polopravd ba i lží.
Všeobecně to prostě ochlazuje vzduch (na ochlazování intercooleru se mi zdá z ekonomického hlediska lepší vodní emulze, protože netuším jak moc je v takovémhle případě NOS účínější), který se pak více rozpíná (viz fyzika pro základní školy - proto taky máme mezichladiče vzduchu) a tudíž to zvedne výkon. Na čtyřválce dělají i +100hp v provedení direct port (NOS trysky společně se vstřiky paliva dávkují přímo k válcům (jsou ve společném slučovači a ten je místo vstřiků) - nejůčinější a nejpřesnější metoda, a taky nejdražší). Problém může být v tom, že u nás seženete oxid dusný v lékařském provedení, který je čistý bez zápachu a tudíž neucítíte jestli někde uniká. Ale u pečlivě provedené instalace nikde nic utíkat nebude
A v takovémhle provedení jde čistě o efekt - show cars go ahead
Ideální když vedle stojí pěkná roštěnka v sukni