seřízení předstihu

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

seřízení předstihu

Příspěvek od Dan »

Zdravím všechny a prosím o radu.Potřebuji seřídit předstih,ale podle manuálu mám problém.Stroboslop je jasný,úhly na rolně taky,ale podle čeho se mám chytit?V manuálu je šipka,která udává místo na motoru a s tím si nevím rady.Většinou je na motoru výlisek a podle toho se to seřídí. Ale tady nemůžu nic najít.Pak mi teda napadá dát první hrnec do horní úvratě a z řemenice pak vzít nulu,ale připadá mi to krkolomný.Není přece jenom jednodušší způsob či fígl? Dík Dan
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

Ta šipka tam je.Je to plíšek ve tvaru zašpičatělého jazýčku nad spodní řemenicí v pravo od osy klikovky.Pokud jej tam nemáš tak ti ho někdo asi ulomil.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dan »

sprinter píše:Ta šipka tam je.Je to plíšek ve tvaru zašpičatělého jazýčku nad spodní řemenicí v pravo od osy klikovky.Pokud jej tam nemáš tak ti ho někdo asi ulomil.
Dík,tak já ještě jednou pohledám,že by to mohl být plíšek mě nenapadlo,ale mám strach,že bych ho určitě nepřehlídl v těch místech jsem hledal.Pokud nebude,je můj nápad reálný s prvním hrncem?
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

teoreticky to možný je, ale netušim, jak to chceš udělat v praxi na složenym motoru

jinak manuál str. 145
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dan »

Martin_534 píše:teoreticky to možný je, ale netušim, jak to chceš udělat v praxi na složenym motoru

jinak manuál str. 145
snad to není blbost,ale moje představa je,že vyndám svíčku,protočím to golou až dostanu píst do horní úvratě a v tu chvíli bych měl mít nula stupňů,od řemenice kde je nula kolmo udělám čáru a pak by mohl přijít na řadu stroboskop.Možná tu je ještě jeden háček a to jestli je dobře rozvoďák,pokud by byl třeba o zub tak to nepoznám a celá práce je na nic.To je můj názor,nejsem motorář a moc si toho ze školy nepamatuju.Nechal jsem totiž dělat generálku na motoru a pohybovalo se u toho víc lidí,tak si nejsem stoprocentně jistej ani s rozvodama,které jsem nechal samozřejmně udělat.Jo a k té šipce z plechu jak tam byla přidělaná? Na nýt nebo podobně?To by mi určitě pomohlo,pokud bych měl hledat malou dirku tak po nalezení bych měl to co potřebuju. Dan
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

Pokud máš kryty na rozvodech tak je to součást toho spodního.
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

A navíc je to přivařený.Vidíš,to mě nenapadlo že by mu chyběl kryt.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Dan
user
Příspěvky: 58
Registrován: 26.01.2006, 16:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dan »

sprinter píše:A navíc je to přivařený.Vidíš,to mě nenapadlo že by mu chyběl kryt.
tak rozvoďák vidět není,ten je zakrytej,tak doufám,že to bude ten kryt o kterém mluvíte.A jestli to má být přivařený tak snad ždibínek sváru zůstal.V každém případě díky,večer se na to podívám.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

Dan píše: snad to není blbost,ale moje představa je,že vyndám svíčku,protočím to golou až dostanu píst do horní úvratě a v tu chvíli bych měl mít nula stupňů,od řemenice kde je nula kolmo udělám čáru a pak by mohl přijít na řadu stroboskop.Možná tu je ještě jeden háček a to jestli je dobře rozvoďák,pokud by byl třeba o zub tak to nepoznám a celá práce je na nic.To je můj názor,nejsem motorář a moc si toho ze školy nepamatuju.Nechal jsem totiž dělat generálku na motoru a pohybovalo se u toho víc lidí,tak si nejsem stoprocentně jistej ani s rozvodama,které jsem nechal samozřejmně udělat.Jo a k té šipce z plechu jak tam byla přidělaná? Na nýt nebo podobně?To by mi určitě pomohlo,pokud bych měl hledat malou dirku tak po nalezení bych měl to co potřebuju. Dan
teoreticky je to zmáklý dobře, otázkou je, jestli dokážeš trefit přesně horní uvrať s přesností na 1 stupeň
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

Dokázal by to podle hodinek,jestli s něma umí.Ale myslím že ten zobáček tam má.Jen nevěděl co hledá.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Odpovědět