Turbo na kasi
Turbo na kasi
Cus bus tak jsem se konecne po pul roce (od naseho mini srazu v Kameni) dostal k oprave nissanka a diagnoza je desiva. Nevydrzelo turbo T3 (koupene na turbocalculator.com) najeto asi 300km je kompletne na kasi. Podle toho jak je zraseny to vypada na spatnej tlak oleje - moc velkej. Driv jsem si myslel ze T3 je trosku odolnejsi nez T25 ale hyn sa ukazalo ze tomu tak neni. Takze rada pro vsechny pozor pri vyberu privodni a odvodni hadicky oleje kurevsky na tom zalezi!!! Jestli mate nekdo odzkouseny prumery na tomto turbu a jestli mate nekdo nejaky novy T3 na prodej tak se prosim ozvete.
Moze to mal len dva dovody:
turbo bolo zle zrepasovane (turbocalculator predaval zrepasovane, nie nove turba)
nico si zle urobil ty, pravdepodobne sa turbo nemazalo.
T3 je rovnako odolne ako kazde turbo. Ak sa nemaze tak je odolne tak 10min maximalne.
Odvod oleja je samospadom, tam staci pouzit seriovu prepadovu trubku.
Privod oleja je regulovany restriktorom v bloku.
Prilis velky tlak oleja moze byt len z dvoch pricin:
chyba restriktor v bloku
je blokovany odvod oleja s turba
turbo bolo zle zrepasovane (turbocalculator predaval zrepasovane, nie nove turba)
nico si zle urobil ty, pravdepodobne sa turbo nemazalo.
T3 je rovnako odolne ako kazde turbo. Ak sa nemaze tak je odolne tak 10min maximalne.
Odvod oleja je samospadom, tam staci pouzit seriovu prepadovu trubku.
Privod oleja je regulovany restriktorom v bloku.
Prilis velky tlak oleja moze byt len z dvoch pricin:
chyba restriktor v bloku
je blokovany odvod oleja s turba
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
nemáš celkově větší tlak oleje? když je na olejové pumpě přicpany ten přepouštěcí ventil nebo jak se to jmenuje,pak je tlak oleje větší a může to způsobit problemy... jen úvaha
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
no tak jsem to myslel a to byl také hynkův problémraddy píše:pani, zabudate ze v bloku motora je restriktor ktory ma priemer tusim 2-3mm, takze hadicka samotna asi tazko zvysi tlak, to by musela byt hodne tenka:) V pripade ak by bola hadicka prilis hruba a hlavne dlha, tak samozrejme moze trvat nez sa naplni olejom po starte....
Na anglickom fore sa objavily najmene j dva pripady poziaru sposobene pouzitim opletenej privodnej hadice do turba, kde pod opletenim prasklo gumenne vnutro a olej nastriekal na zvody. Je dost mozne ze prasknutie sposobilo teplo od zvodov.
Jednalo sa o klasicke tlakove olejove hadice opletene kovovym opletenim.
Jednalo sa o klasicke tlakove olejove hadice opletene kovovym opletenim.
Rady tys to nedočet.Já mám teflon.To nemá s klasickou tlakovou gumovou hadicí VŮBEC NIC společného.Taky mě ten kousek hadičky stál skoro šest stovek.Ale nelituju.raddy píše:Na anglickom fore sa objavily najmene j dva pripady poziaru sposobene pouzitim opletenej privodnej hadice do turba, kde pod opletenim prasklo gumenne vnutro a olej nastriekal na zvody. Je dost mozne ze prasknutie sposobilo teplo od zvodov.
Jednalo sa o klasicke tlakove olejove hadice opletene kovovym opletenim.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy