Připojení budíku tlaku turba

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Připojení budíku tlaku turba

Příspěvek od Matysek »

Nevíte někdo jestli se dá připojit budík tlaku turba někam jinam než na hadičku co je na zadní stěně ECCS (ta hadička vede někam na blatnik levého kola (strana řidiče)) Ale aby to ukazovalo tlak i podtlak :?:
Důvod je ten že rafička budíku mi chodí skokově ne plynule tak jsem chtěl zkusit jestli to je budíkem nebo něčím jiným (pro rejpaly hadičku nemám nikde skřípnutou :D )
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

mozes ju pripojit kdekolvek ZA klapku, je tam viacero hadiciek....

ta hadicka o ktorej pises (zozadu motora) je pravdepodobne hadicka z FPR. Ak ti v nej skace tlak, tak mozes mat VAZNY problem s regulaciou tlaku benzinu....
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

zkus to zapojit jako já, když to ani pak nebude fungovat, tak může bejt chyba i v budíku
forum/viewtopic.php?t=7455
Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek »

raddy píše:mozes ju pripojit kdekolvek ZA klapku, je tam viacero hadiciek....

ta hadicka o ktorej pises (zozadu motora) je pravdepodobne hadicka z FPR. Ak ti v nej skace tlak, tak mozes mat VAZNY problem s regulaciou tlaku benzinu....
To zanamená že by neměl bejt problém to připojit na hadičku za klapkou co vede do carbon canistru (jestli tam teda nějaká za kalapku vede) že :?:

Hmm musím změřit tlak paliva :roll:
Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek »

Martin_534 píše:zkus to zapojit jako já, když to ani pak nebude fungovat, tak může bejt chyba i v budíku
forum/viewtopic.php?t=7455
Mám to zapojený jak máš na třetí fotce vlevo zezadu ECCS akorát to téčko mám vložený až někde zhruba u posilovače brzdy jinak asi stejný
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no tak to právě zapoj stejně jako mám já
krátkou hadičkou mezi fpr a sání a do ní dej T a budík
Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek »

Martin_534 píše:no tak to právě zapoj stejně jako mám já
krátkou hadičkou mezi fpr a sání a do ní dej T a budík
A v čem spočívá alternativní zapojení FPR (je to krátká hadička mezi sáním a FPR) nebo je v tom ještě něco víc?
Jde mi o to že když to zapojím jak říkáš tak už mi ta hadička ze sání nepovede k levému kolu do něčeho co nevim jak se jmenuje :D ale půjde přímo do FPR a na levou stranu mi povede pouze hadička k budíku kde ji mám prostrčenou do kabiny.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

ano, to je přesně alternativní zapojení fpr

teoreticky je to hlavně kvůli zjednodušení podtlaku, zlepšení reakcí na plyn a odstranění netěsností v hadičce
Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek »

Hmm super tak to tak udělám díky díky :D
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Taky mi to kdysi ukazovalo skokove, vyrobce tam pouzil podivne zarovky s delsi bankou a ta drhla o system... Vymena za klasickou kulatou to okamzite vyresila.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek »

doublejay píše:Taky mi to kdysi ukazovalo skokove, vyrobce tam pouzil podivne zarovky s delsi bankou a ta drhla o system... Vymena za klasickou kulatou to okamzite vyresila.
No moc se mi to rozdělávat nechce přeci jenom jsou ještě v záruce. Mám chuť jim ho tam donést.Ten budík na tlak oleje se mi podařilo uspěšně vyreklamovat a navíc to dělá jen někdy v létě když bylo teplo tak to bylo docela v poho. Zkusím to zapojit ještě jak psal martin (i když o tom pochybuju že se to zlepší) a potom by to chtělo zkusit zapojit na to jinej budík a pak by se ukázalo kde je chyba :roll:
Odpovědět