Jak sundat plech od rozvodů CA 20

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio »

a je to urcite ca20 ? neni to fj20 ? v s12 byly fj20
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Jirka GTI píše:
Gulašek píše:no musíš zhodit tu řemenicu od kliky :) ináč to nejde
A čím mám podržet tu řemenici,aby se neprotáčela? a na kterou stranu povolovat není tam opačnej závit?

Jo a já nebudu měnit rozvoďák já se jen potřebuji podívat na tu vodní pumpu :roll:
Ja to blokoval zatazenim rucni brzdy a zarazenim kvaltu (4ka). U ni by mel byt prevod 1:1. To mi alespon naznacil bratr mechos :D
Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek »

Jirka GTI píše:
Gulašek píše:no musíš zhodit tu řemenicu od kliky :) ináč to nejde
A čím mám podržet tu řemenici,aby se neprotáčela? a na kterou stranu povolovat není tam opačnej závit?

Jo a já nebudu měnit rozvoďák já se jen potřebuji podívat na tu vodní pumpu :roll:
Ale mě se zdá že na vodní pumpu se dostaneš aj bez toho zdělání spodního plechu ?
A je tam normální závit (pravý)takže povolit do leva :D
89.rok.červená barva,nový prahy,filtr,Blow ventil....zatím vše
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

Jojo když je motor venku přesně tak, ale je to pěknej boj a když je to zatuhlý tak si připrav lešeňovku na páku :o))) zohejbaly sme 2 velký šroubováky...doporučuju to sundat na motoru zabržděným v autě :)
tamo píše:Na S13: Medzi prevodovkou a motor zo spodu je medzera kde sa dal pichnut srobovak a zadrzat zotrvacnik. Takze neviem ako to je v tvojom pripade.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

swed píše:Jojo když je motor venku přesně tak, ale je to pěknej boj a když je to zatuhlý tak si připrav lešeňovku na páku :o))) zohejbaly sme 2 velký šroubováky...doporučuju to sundat na motoru zabržděným v autě :)
tamo píše:Na S13: Medzi prevodovkou a motor zo spodu je medzera kde sa dal pichnut srobovak a zadrzat zotrvacnik. Takze neviem ako to je v tvojom pripade.
JJ. Ja to taky povoloval metrovou lesenarskou trubkou...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

zažil jsem lepší kousek, na bluebirdu, pravá přední matice na homokinetáku kola (36 klič) 3 metry dlouhá lešenovka a hodina a půl dřiny a byl jsem vyfluslej na kašu
Uživatelský avatar
Jirka GTI
Member
Příspěvky: 23
Registrován: 03.03.2006, 20:43
Bydliště: BRNO

Příspěvek od Jirka GTI »

Gulašek píše:
Jirka GTI píše:
Gulašek píše:no musíš zhodit tu řemenicu od kliky :) ináč to nejde
A čím mám podržet tu řemenici,aby se neprotáčela? a na kterou stranu povolovat není tam opačnej závit?

Jo a já nebudu měnit rozvoďák já se jen potřebuji podívat na tu vodní pumpu :roll:
Ale mě se zdá že na vodní pumpu se dostaneš aj bez toho zdělání spodního plechu ?
A je tam normální závit (pravý)takže povolit do leva :D
tu pumpu neodšroubuju pokud tam ten plech zavazí :(

Jinak díky v neděli si dám druhý kolo.
Nissan Sunny GTi 110Kw
Odpovědět