tps

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

A puser je, kdyz ti kazdy svetlo chodi jinak rychle jako me.... :shock:
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

Goodziller píše:A puser je, kdyz ti kazdy svetlo chodi jinak rychle jako me.... :shock:
tak to zatlac rucne :lol:
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

Rozchodil jsi toho trotla????
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

Goodziller píše:Rozchodil jsi toho trotla????
no, castecne. psal sem ti SZ. Ten muj ma naky blby rozsah, se mi nedaril nastavit tak at sepne hned.. jaky ma vlastne ucel, resp. co z neho ecu pozna?
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

Prepinac mezi volnobehem a seslapnutym plynem.. Jeste snima natoceni ty klapky... JJ uz jsem si vsiml SZ:-) Treba jeste nekdo poradi....
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

myslim ze normalne je podstatne len zopnutie volnobehu (pre zapnutie volnobezneho ventilu vzduchu) a naplno otvorenej klapky (ECU to tusim pouziva na urcite ucely pri orientacii v mapach).
ECU bezne (tusim) nezaujima konkretne natocenie klapky, jedine v pripade ked je odpojeny/nefunkcny AFM, vtedy ho nahradza prave snimanim polohy klapky.....
Odpovědět