otázky a odpovědi technického rázu
Goodziller
user
Příspěvky: 1314 Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Goodziller » 27.04.2006, 13:12
A puser je, kdyz ti kazdy svetlo chodi jinak rychle jako me....
rozum
user
Příspěvky: 1978 Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od rozum » 27.04.2006, 13:15
Goodziller píše: A puser je, kdyz ti kazdy svetlo chodi jinak rychle jako me....
tak to zatlac rucne
Goodziller
user
Příspěvky: 1314 Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Goodziller » 27.04.2006, 13:23
Rozchodil jsi toho trotla????
rozum
user
Příspěvky: 1978 Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od rozum » 27.04.2006, 13:26
Goodziller píše: Rozchodil jsi toho trotla????
no, castecne. psal sem ti SZ. Ten muj ma naky blby rozsah, se mi nedaril nastavit tak at sepne hned.. jaky ma vlastne ucel, resp. co z neho ecu pozna?
Goodziller
user
Příspěvky: 1314 Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Goodziller » 27.04.2006, 13:29
Prepinac mezi volnobehem a seslapnutym plynem.. Jeste snima natoceni ty klapky... JJ uz jsem si vsiml SZ:-) Treba jeste nekdo poradi....
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 27.04.2006, 13:39
myslim ze normalne je podstatne len zopnutie volnobehu (pre zapnutie volnobezneho ventilu vzduchu) a naplno otvorenej klapky (ECU to tusim pouziva na urcite ucely pri orientacii v mapach).
ECU bezne (tusim) nezaujima konkretne natocenie klapky, jedine v pripade ked je odpojeny/nefunkcny AFM, vtedy ho nahradza prave snimanim polohy klapky.....