Bylo to vše na turbu Garrett T25
Když jsem sundaval ovládací ventil wastegate tak jsem si vsiml ze na tech dvou šroubkách (co drží ze předu ten ventil na kompresorové části turba) bylo jakési tekuté těsnění na závitech. Tak jsem si říkal když tam bylo tak ho tam dám zase.
Tak jsem odmastil závity na šroubkách a jal jsem se odmašťovat vnitřní závity na odlitku turba. Odmastil jsem hořejší a benzín hezky vytekl z otvoru. Pak jsem šel odmašťovat spodní otvor a stříkl jsem tam trochu čističe brzd a nijak divně to zabublalo a nic nevyteklo
Ten spodní otvor je nějakým záhadným způsobem propojený do kompresorové části turba. Takže teoreticky když by tam ten spodní šroub nebyl tak by tamtudy mohl utíkat vzduch.
Pozn.: Bylo to na seriovém turbu Garrtett T25
Zkoumal jste to nikdo?
Otvory na montáž ovládacího ventilu wastegate
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Otvory na montáž ovládacího ventilu wastegate
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to potvrzené:
Udělal jsem jednoduchý test. Zalepil jsem lepenkou saci otvor turba a do vytlaku jsem foukl pusou a z té spodní díry fičel ven vzduch a z té horní nikliv.
Takže rada:
na šrouby co drží ovládací ventil wastegate vždy použít tekuté těsnění na závity - Loctite atd.
Udělal jsem jednoduchý test. Zalepil jsem lepenkou saci otvor turba a do vytlaku jsem foukl pusou a z té spodní díry fičel ven vzduch a z té horní nikliv.
Takže rada:
na šrouby co drží ovládací ventil wastegate vždy použít tekuté těsnění na závity - Loctite atd.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche