Takze mam za sebou tyzden testovania moznosti odvetrania motora.
Ako prvu zasadnu vec som urobil oddelenie odvetrania klukovky a vaciek.
Vznikol ale jeden velky problem: pri jazde vo vyssich otackach (3.5-4tis po dialnici) sa cez odvetranie klukovky pretlacalo velke mnozstvo oleja, na nejakych 40km po dialnici aj 2dcl....Riesenie sa nakoniec ukazalo velmi jednoduche-do hadice odvetrania klukovky som vsunul povodny restriktor (ten ktory je v seriovom zapojeni odvetrania na poslednej hadici co ide z vaciek za AFM) a olej prestal vytekat! Vysvetlujem si to tak, ze ak je odvetranie uplne volne, olej pod tlakom je vytlacany lahsou cestou-cezu odvetranie. Zaradenie restriktoru stacilo na vytvorenie mierneho pretlaku a olej uz nejde do odvetrania. Vana nie je pretlakovana, mierka (ktora je vsunuta uplne volne) nevyskakuje.