CA18DETT
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
GT28RS - Compressor Wheel 60mm... Turbine Wheel 53.85mm
GT28/71R - Compressor Wheel 71mm... Turbine Wheel 53.85mm
uz v tom zacinam mit gulas :-D sem myslel ze to kdy turbo nabiha zalezi na turbine a ne na kompresorove casti ?
GT28/71R - Compressor Wheel 71mm... Turbine Wheel 53.85mm
uz v tom zacinam mit gulas :-D sem myslel ze to kdy turbo nabiha zalezi na turbine a ne na kompresorove casti ?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ok dekuji za info
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak )) Pokud turbiny...tak GT28RS a GT28/71R budou nabihat stejnej, protoze AR turbiny maji stejny? tzn 53.85mm?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ok dekuju za informaceraddy píše:tak ako pisem.Mirek píše: Tak jak )) Pokud turbiny...tak GT28RS a GT28/71R budou nabihat stejnej, protoze AR turbiny maji stejny? tzn 53.85mm?
AR vobec neznamena priemer turbiny, je to parameter udavajuci velkost KRYTU turbiny.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
vše co chcete vědět o turbech, ale báli jste se zeptat
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch101.html
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch102.html
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch103.html
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch101.html
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch102.html
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch103.html
A/R ratio je poměr velikosti plochy a poloměru od středu šneka. Area/Radius, kde R je v podstatě vždy stejné (A je vždy ve stejném místě) a mění se velikost A, tedy velikost plochy kterou to fouká do vrtulky. Větší plocha znamená možnost většího objemu plynů ale pozdější náběh do max. plnícího tlaku. Jako když foukáš do vrtulky skrze brčko (malé A/R) nebo lešenářskou trubku (velké A/R) stejné délkyblázen píše:AR je poměr vstupního a vystupního potrubí
kompresorem sem myslel turbínu, sem to blbě napsal
Poměr vstuního a výstupního resp. výstupního a vstupního potrubí je Trim
No a pro Mirka, co zkusit třeba šroubový kompresor místo turba, když chceš plnící tlak dříve. Bude se to pak tvářit, jako atmosférický (nepřeplňovaný) motor s větším obsahem. Což znamená žádnou prodlevu turba a plnící tlak v podstatě v celém pásmu otáček. Ale zase to stojí energii (pohon je řemenem) a nemáš ten krásný pocit, když turbo dosáhne plnícího tlaku a zamáčkne tě do sedačky