CA18DETT

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

GT28RS - Compressor Wheel 60mm... Turbine Wheel 53.85mm
GT28/71R - Compressor Wheel 71mm... Turbine Wheel 53.85mm

uz v tom zacinam mit gulas :-D sem myslel ze to kdy turbo nabiha zalezi na turbine a ne na kompresorove casti ?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

zaleží to na hodnotě AR kompresora,čím je menší tím dřív naběhne na plny požadovaný tlak..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

ok dekuji za info
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

zalezo to na hodnote AR TURBINY. AR kompresora ma velmi maly vplyv na rychlost nabehu.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

:lol: Tak jak :))) Pokud turbiny...tak GT28RS a GT28/71R budou nabihat stejnej, protoze AR turbiny maji stejny? tzn 53.85mm?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Mirek píše::lol: Tak jak :))) Pokud turbiny...tak GT28RS a GT28/71R budou nabihat stejnej, protoze AR turbiny maji stejny? tzn 53.85mm?
tak ako pisem.
AR vobec neznamena priemer turbiny, je to parameter udavajuci velkost KRYTU turbiny.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

raddy píše:
Mirek píše::lol: Tak jak :))) Pokud turbiny...tak GT28RS a GT28/71R budou nabihat stejnej, protoze AR turbiny maji stejny? tzn 53.85mm?
tak ako pisem.
AR vobec neznamena priemer turbiny, je to parameter udavajuci velkost KRYTU turbiny.
ok dekuju za informace
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

AR je poměr vstupního a vystupního potrubí
kompresorem sem myslel turbínu, sem to blbě napsal :(
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

pěkné,ale prt tomu rozumim :cry:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

blázen píše:AR je poměr vstupního a vystupního potrubí
kompresorem sem myslel turbínu, sem to blbě napsal :(
A/R ratio je poměr velikosti plochy a poloměru od středu šneka. Area/Radius, kde R je v podstatě vždy stejné (A je vždy ve stejném místě) a mění se velikost A, tedy velikost plochy kterou to fouká do vrtulky. Větší plocha znamená možnost většího objemu plynů ale pozdější náběh do max. plnícího tlaku. Jako když foukáš do vrtulky skrze brčko (malé A/R) nebo lešenářskou trubku (velké A/R) stejné délky :D
Poměr vstuního a výstupního resp. výstupního a vstupního potrubí je Trim

No a pro Mirka, co zkusit třeba šroubový kompresor místo turba, když chceš plnící tlak dříve. Bude se to pak tvářit, jako atmosférický (nepřeplňovaný) motor s větším obsahem. Což znamená žádnou prodlevu turba a plnící tlak v podstatě v celém pásmu otáček. Ale zase to stojí energii (pohon je řemenem) a nemáš ten krásný pocit, když turbo dosáhne plnícího tlaku a zamáčkne tě do sedačky :D
Odpovědět