Vetsi saci klapka
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Vetsi saci klapka
Kdyz bych dal na SR20DET kterej ma klapku o prumeru 60mm saci klapku z SR20DE ktera je vetsi (udajne 70mm), pobere to jeste seriova jednotka? Muze to nejak uskodit motoru?Co vsechno se musi modifikovat?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si tak zcela jist..predopokladal jsem ze vetsi klapka=>vic vzduchu + vic paliva =vetsi vykon (alespon takhle je to u N/A karburatorovych motoru)..proto bych to rad zkusil...predpokladam ze to u nas nikdo nedelal jeste. Necemu to asi pomahat bude, jinak by se na ebay neprodavali klapky 90mm...ta uz je zbytecne velka....ale 70mm neni tak strasny..pokud se pletu budu rad kdyz me vyvedes z omylu.raddy píše:chyba tu jedna otazka: comu to pomoze?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
jj,vyzjoušej to,kdyžtak se přidámMirek píše:Nejsem si tak zcela jist..predopokladal jsem ze vetsi klapka=>vic vzduchu + vic paliva =vetsi vykon (alespon takhle je to u N/A karburatorovych motoru)..proto bych to rad zkusil...predpokladam ze to u nas nikdo nedelal jeste. Necemu to asi pomahat bude, jinak by se na ebay neprodavali klapky 90mm...ta uz je zbytecne velka....ale 70mm neni tak strasny..pokud se pletu budu rad kdyz me vyvedes z omylu.raddy píše:chyba tu jedna otazka: comu to pomoze?
mas pocit ze prave klapka je ta restrikcia vykonu podla vyssie uvedenej teorie? Nezabudaj ze mas preplnany motor, nie atmosfericky. Zmeraj si priemer klapky a priemer vystupu z turba a skus to vysvetlit znova....Mirek píše:raddy píše:quote]Nejsem si tak zcela jist..predopokladal jsem ze vetsi klapka=>vic vzduchu + vic paliva =vetsi vykon.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Raddy...rikam ze pokud se pletu tak me vyved z omylu...nerekl jsem ze to tak je..rekl jsem ze se domivam ze by to tak mohlo byt. Pokud ne..tak tady strucne prosim napis proc nedavat vetsi klapku.dekujiraddy píše:Mirek píše:mas pocit ze prave klapka je ta restrikcia vykonu podla vyssie uvedenej teorie? Nezabudaj ze mas preplnany motor, nie atmosfericky. Zmeraj si priemer klapky a priemer vystupu z turba a skus to vysvetlit znova....raddy píše:quote]Nejsem si tak zcela jist..predopokladal jsem ze vetsi klapka=>vic vzduchu + vic paliva =vetsi vykon.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
1. dovod: najvacsou restrikciou privodu vzduchu je sacia vacka
2. dovod: priemer vystupu aj ovela vacsieho ako serioveho turba je tak asi 1/2 priemeru klapky.
3.dovod: samotne seriove turbo, ktore je schopne dodavat max. seriovy tlak v celom rozsahu otacok
4. dovod: samotny blok sania je restriktivny, viac ako klapka
5. dovod: seriovy AFM, ktory je restriktivny voci saniu turba
V praxi ladenia preplnanych motorov je klapka viac menej na poslednom mieste co sa tyka poradia uprav. Az ked je nainstalovane velke turbo s vysokym tlakom, kvalitny medzichladic, vacky s dlhou dobou otvorenia (obidve), vysokopriechodne zvody a vyfuk prichadza na radu klapka.
A inak klidek, ja som sa len pytal, nehladaj za tym nic ine
2. dovod: priemer vystupu aj ovela vacsieho ako serioveho turba je tak asi 1/2 priemeru klapky.
3.dovod: samotne seriove turbo, ktore je schopne dodavat max. seriovy tlak v celom rozsahu otacok
4. dovod: samotny blok sania je restriktivny, viac ako klapka
5. dovod: seriovy AFM, ktory je restriktivny voci saniu turba
V praxi ladenia preplnanych motorov je klapka viac menej na poslednom mieste co sa tyka poradia uprav. Az ked je nainstalovane velke turbo s vysokym tlakom, kvalitny medzichladic, vacky s dlhou dobou otvorenia (obidve), vysokopriechodne zvody a vyfuk prichadza na radu klapka.
A inak klidek, ja som sa len pytal, nehladaj za tym nic ine
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Vsak v poho..jen jsem chtel vedet co a jak Ale polozim otazku jinak...ublizilo by to motoru? AFM hodlam kupovat jeste letos ze Z32ky..vstriky cca 460cc taky snad letos..max na jare...turbo pristi rok snad..podle penez pravdepodobne GT28RS "disco potato". Myslis ze je na tuhle sestavu vetsi klapka zbytecna?raddy píše:1. dovod: najvacsou restrikciou privodu vzduchu je sacia vacka
2. dovod: priemer vystupu aj ovela vacsieho ako serioveho turba je tak asi 1/2 priemeru klapky.
3.dovod: samotne seriove turbo, ktore je schopne dodavat max. seriovy tlak v celom rozsahu otacok
4. dovod: samotny blok sania je restriktivny, viac ako klapka
5. dovod: seriovy AFM, ktory je restriktivny voci saniu turba
V praxi ladenia preplnanych motorov je klapka viac menej na poslednom mieste co sa tyka poradia uprav. Az ked je nainstalovane velke turbo s vysokym tlakom, kvalitny medzichladic, vacky s dlhou dobou otvorenia (obidve), vysokopriechodne zvody a vyfuk prichadza na radu klapka.
A inak klidek, ja som sa len pytal, nehladaj za tym nic ine
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze klapka je naozaj to posledne co by si potreboval riesit...Mirek píše:Vsak v poho..jen jsem chtel vedet co a jak Ale polozim otazku jinak...ublizilo by to motoru? AFM hodlam kupovat jeste letos ze Z32ky..vstriky cca 460cc taky snad letos..max na jare...turbo pristi rok snad..podle penez pravdepodobne GT28RS "disco potato". Myslis ze je na tuhle sestavu vetsi klapka zbytecna?raddy píše:1. dovod: najvacsou restrikciou privodu vzduchu je sacia vacka
2. dovod: priemer vystupu aj ovela vacsieho ako serioveho turba je tak asi 1/2 priemeru klapky.
3.dovod: samotne seriove turbo, ktore je schopne dodavat max. seriovy tlak v celom rozsahu otacok
4. dovod: samotny blok sania je restriktivny, viac ako klapka
5. dovod: seriovy AFM, ktory je restriktivny voci saniu turba
V praxi ladenia preplnanych motorov je klapka viac menej na poslednom mieste co sa tyka poradia uprav. Az ked je nainstalovane velke turbo s vysokym tlakom, kvalitny medzichladic, vacky s dlhou dobou otvorenia (obidve), vysokopriechodne zvody a vyfuk prichadza na radu klapka.
A inak klidek, ja som sa len pytal, nehladaj za tym nic ine
ci sa zlepsi reakcia na plyn je otazne, co sa vlastne mysli pod pojmom "reakcia na plyn"?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Ja nebo vy? :-DMartin_534 píše:ano, ale dej jí tam, alespoň budeš mít klid
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Ok.. to jsem chtel vedet..proste se zrodi myslenka a vyptavam se...doufam ze to nevadi Ale aby teda prisun vedomosti byl uplny..proc se davaji na motory ty 90mm klapky?To uz jen tak ze zajimavostiraddy píše:myslim ze klapka je naozaj to posledne co by si potreboval riesit...Mirek píše:Vsak v poho..jen jsem chtel vedet co a jak Ale polozim otazku jinak...ublizilo by to motoru? AFM hodlam kupovat jeste letos ze Z32ky..vstriky cca 460cc taky snad letos..max na jare...turbo pristi rok snad..podle penez pravdepodobne GT28RS "disco potato". Myslis ze je na tuhle sestavu vetsi klapka zbytecna?raddy píše:1. dovod: najvacsou restrikciou privodu vzduchu je sacia vacka
2. dovod: priemer vystupu aj ovela vacsieho ako serioveho turba je tak asi 1/2 priemeru klapky.
3.dovod: samotne seriove turbo, ktore je schopne dodavat max. seriovy tlak v celom rozsahu otacok
4. dovod: samotny blok sania je restriktivny, viac ako klapka
5. dovod: seriovy AFM, ktory je restriktivny voci saniu turba
V praxi ladenia preplnanych motorov je klapka viac menej na poslednom mieste co sa tyka poradia uprav. Az ked je nainstalovane velke turbo s vysokym tlakom, kvalitny medzichladic, vacky s dlhou dobou otvorenia (obidve), vysokopriechodne zvody a vyfuk prichadza na radu klapka.
A inak klidek, ja som sa len pytal, nehladaj za tym nic ine
ci sa zlepsi reakcia na plyn je otazne, co sa vlastne mysli pod pojmom "reakcia na plyn"?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde