Díky pak se nějak ozviKentoya píše:poptám se
Motor
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
No tak to jsem počítal že by jsi mi ho nenechal zadarmo. No co já vim tak jdou 35 a vejš a to tam odsud můj známý tahá auta a motory pořád. Tak jsem zvědavej jestli tam něco bude se to dozvim ve středu.Gerox píše:Mike-Fiend píše:Jo ale já když ho projížděl tak to ani neklapalo ani nepískalo nic a začalo to dělat až tak po 1000 zase jinak fakt v pohodě. No hele i takovej motor bych bral ale jde o finance víš? Kolik by jsi za to chtěl?Gerox píše:tu cervenou z breclavi jsem projizdel pred dvema lety kdyz jesm schanel sx-o....po prvnim kilometru jsem z toho vystoupil podekoval a odesel...
to auto bylo total v pici...jelo to jako naka 1.6-ka a majitel tvrdil ze tam je menei turbo a e jinak vsechno v pohode....to ze to klepalo, piskalo a nevimcojeste ho vubec nezajimalo...
jinak mam jeden motor co ma nejeto asi 70 ale taky je pred GO...neni rozebranej jen vytazenej z auta...ale pred tim to docela klepalo odnekud...takze nevim...
nemam v umyslu ho prodat jen kybys ho moc chtel...
anebo pak budu mit komplet fungl na novo postavenej motor kovanejma vecma cca s 280 PS...ale takovej motor asi neschanis ze?
hele ten motor si stavim sam pro sebe cili neni na prodej...a kdyz tak je ti jasny ze jen se ziskem...ale jedno je tuti zadny dalsi takovej motor v cechach nenajdes...mozna ani ve stredni evrope....cili cena by byla k tomu odpovidajici...
...jinak co vim tak jety motory z raichu jdou od 50 litru a vejs....a samozrejme bez zaruky...
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Dej mi na to nějakou adresu, mrknu na to i když to nevidim jako schůdnou variantu, spíš zkusim sehnat něco tady.gunjah píše:no tak se jukni na stranky tomei, prodavaji zrepsovany motory se zarukou a jeste vetsina komponentu je od tomei, takze zadnej svindl...Je tam tusim vnitrek skoro celej tomei,klikovka,vacky,teda skoro celej myslim tim takovy ty veci ktery se meni za vykonnejssi..No je k tomu i ECU od Tomei, a treba takovej SR20DET te vyjde na 56 koliku+doprava,sice doprava mazec,clo taky kdyz to pujde rovnou,ale nekomu to muze stat za to...
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Dotaz
Ještě jeden dotaz, narval bych do toho 2.0l rok výroby 94 ( už ten bez mrkaček) motor z 1.8 mrkačky? myslim že by to bylo nej řešení protože těch je fakt moc a nebyl by problém ho sehnat, jen jestli ho tam dám bez nějakých přestaveb. Díky všem za odpověď.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz
Ja davam SR20DET do S13ky...Ty budes davat CA18DET do S14tky..sme teda dvojkaMike-Fiend píše:Ještě jeden dotaz, narval bych do toho 2.0l rok výroby 94 ( už ten bez mrkaček) motor z 1.8 mrkačky? myslim že by to bylo nej řešení protože těch je fakt moc a nebyl by problém ho sehnat, jen jestli ho tam dám bez nějakých přestaveb. Díky všem za odpověď.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Mike-Fiend píše:No tak to jsem počítal že by jsi mi ho nenechal zadarmo. No co já vim tak jdou 35 a vejš a to tam odsud můj známý tahá auta a motory pořád. Tak jsem zvědavej jestli tam něco bude se to dozvim ve středu.Gerox píše:Mike-Fiend píše: Jo ale já když ho projížděl tak to ani neklapalo ani nepískalo nic a začalo to dělat až tak po 1000 zase jinak fakt v pohodě. No hele i takovej motor bych bral ale jde o finance víš? Kolik by jsi za to chtěl?
hele ten motor si stavim sam pro sebe cili neni na prodej...a kdyz tak je ti jasny ze jen se ziskem...ale jedno je tuti zadny dalsi takovej motor v cechach nenajdes...mozna ani ve stredni evrope....cili cena by byla k tomu odpovidajici...
...jinak co vim tak jety motory z raichu jdou od 50 litru a vejs....a samozrejme bez zaruky...
hele jen za dily do motoru jsem tam lehce pres kilo...takze cenu toho motoru si dokazes predstavit.... rekl bych ze za tu cenu si koupis dve 13-ky nebo dalsi 14-ku...takze drzim palce pri schaneni...ale pocitej s tim ze drive nebo pozdeji te naky to GO stejne nemine...
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz
No já právě znám chlapa co měl oboje a za SR20DET ta mu jela těch 250 a co vim tak ta 1.8 mu lítala 270 i víc takže právě jsem přemejšlel že bych jí tam hodil já to auto stavim spíš na sportovní a show účely než na běžný provoz takže je mi to nějak jedno co tam bude za motor i když na sprinty potřebuju pořádný zrychlení, ale mám plánováno dost úprav motoru což by mi ten výkon mělo vyhnat zase nahoru co stratim tim obsahem a šel bych do nižší kubatury takže možná spíš výhoda.Mirek píše:Ja davam SR20DET do S13ky...Ty budes davat CA18DET do S14tky..sme teda dvojkaMike-Fiend píše:Ještě jeden dotaz, narval bych do toho 2.0l rok výroby 94 ( už ten bez mrkaček) motor z 1.8 mrkačky? myslim že by to bylo nej řešení protože těch je fakt moc a nebyl by problém ho sehnat, jen jestli ho tam dám bez nějakých přestaveb. Díky všem za odpověď.
Re: Dotaz
je ti jasny ze ty upravy budou stat takovej ranec...ze k tomu pomalu musi byt magor...Mike-Fiend píše:No já právě znám chlapa co měl oboje a za SR20DET ta mu jela těch 250 a co vim tak ta 1.8 mu lítala 270 i víc takže právě jsem přemejšlel že bych jí tam hodil já to auto stavim spíš na sportovní a show účely než na běžný provoz takže je mi to nějak jedno co tam bude za motor i když na sprinty potřebuju pořádný zrychlení, ale mám plánováno dost úprav motoru což by mi ten výkon mělo vyhnat zase nahoru co stratim tim obsahem a šel bych do nižší kubatury takže možná spíš výhoda.Mirek píše:Ja davam SR20DET do S13ky...Ty budes davat CA18DET do S14tky..sme teda dvojkaMike-Fiend píše:Ještě jeden dotaz, narval bych do toho 2.0l rok výroby 94 ( už ten bez mrkaček) motor z 1.8 mrkačky? myslim že by to bylo nej řešení protože těch je fakt moc a nebyl by problém ho sehnat, jen jestli ho tam dám bez nějakých přestaveb. Díky všem za odpověď.
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
no to je mi jasný o to zájem ani tak nemám chcu si auto udělat sám a né používat něčí věci, jinak to GO je jasný ale zase když stavim auto jen na srazy (jinak jezdim jinym autem, takže nemám problém tohle odstavit na úpravy a pak ho mít jen na srazy) tak ta GO nemusí přijít zas tak brzy když to auto nebude jezdit každý den.Gerox píše:Mike-Fiend píše:No tak to jsem počítal že by jsi mi ho nenechal zadarmo. No co já vim tak jdou 35 a vejš a to tam odsud můj známý tahá auta a motory pořád. Tak jsem zvědavej jestli tam něco bude se to dozvim ve středu.Gerox píše:
hele ten motor si stavim sam pro sebe cili neni na prodej...a kdyz tak je ti jasny ze jen se ziskem...ale jedno je tuti zadny dalsi takovej motor v cechach nenajdes...mozna ani ve stredni evrope....cili cena by byla k tomu odpovidajici...
...jinak co vim tak jety motory z raichu jdou od 50 litru a vejs....a samozrejme bez zaruky...
hele jen za dily do motoru jsem tam lehce pres kilo...takze cenu toho motoru si dokazes predstavit.... rekl bych ze za tu cenu si koupis dve 13-ky nebo dalsi 14-ku...takze drzim palce pri schaneni...ale pocitej s tim ze drive nebo pozdeji te naky to GO stejne nemine...
- Mike-Fiend
- user
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.05.2006, 10:15
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
no neni se cemu divit...Mike-Fiend píše:tak to nebude ani náhodou ale neznám jediný auto od HKS který by jezdilo po českých tuning srazechNo_name píše:jestli chceš motor na zrychlení,tak si připrav třeba 200k a mohlo by to bejt hezký (furt to ještě nebude zdaleka taková brutalita jako na videích od HKS )