Rozvodový řemen a kladky
Rozvodový řemen a kladky
Potřebuju radu. Budu teď měnit hydroštely. Udajně se nesmí rozvodový řemen dávat zpátky jak se jednou sundá. Co tedy ještě budu kromě nového rozvoďáku potřebovat, jen napínací kladku? Dík.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvodový řemen a kladky
Presně tak od mnoha mechaniků jsem slyšel že rozvodáky by se neměly opětovně napínat - jak ho sundáš tak dát zpět vždy nový i kdyby měl najeto jen 5000km. Náhodou ti prdne a pak se ti ta ušetřená tisícovka může způsobit náklady řádově 10 000-40 000Kč.Peca píše:Potřebuju radu. Budu teď měnit hydroštely. Udajně se nesmí rozvodový řemen dávat zpátky jak se jednou sundá. Co tedy ještě budu kromě nového rozvoďáku potřebovat, jen napínací kladku? Dík.
Ja jsem dával řemen od Gatese (ne od Billa Gatese ) a stál mě cca 1000Kč.
S těma kladkama:
záleží kolik máš najeto a zda víš kdy byly měněny, je tam interval 90 000km stejně jako u řemenu. Kladky kup bud Nipparts nebo jinou značku ale origo Nissanu bych se vyhnul - budou dráhe.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jj, život je sviněPeca píše:Takže napínací kladka 1500kč, vodící kladka 1800kč, řemen 700kč. To vše kvůli dvěma klepajícím hydroštelům za 200kč jo? Já se na to vyseru
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
dát zpět ho můžeš,pokud neni poškozeny, ALE nesmiš ho otočit!!!!!! já ho měl sundany,mam ho zpět a v pohodě....zatim,..ale chystam se na vyměnu njezdil sem snim po sundani asi 10tis
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Staci iba remen. Kladky sa iba pozru ci su dobre. Tie sa nemusia memit pri neplanovanom zhadzovani remena.
Naposledy upravil(a) tamo dne 03.07.2006, 18:04, celkem upraveno 1 x.
Nissan 200SX S13 1990
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
kdyz mam novej rozvodak na kterym sem najel cca 100km nez klekl motor...tak ho dat z5 muzu ne? Resp tusim ze CA a SR maji stejny rozvodak, takze muzu ho pouzit na ten SR kdyz ma najeto tak zoufale malo?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
CA a SR mají uplně jinej rozvodák. CA má klasickej řemen a SR má řetězMirek píše:kdyz mam novej rozvodak na kterym sem najel cca 100km nez klekl motor...tak ho dat z5 muzu ne? Resp tusim ze CA a SR maji stejny rozvodak, takze muzu ho pouzit na ten SR kdyz ma najeto tak zoufale malo?
To Peca:
jak již jsem jednou říkal, jestli nevíš kdy byli ty kladky měny tak dej nový. Jinak kladky se mění vždy když měníš řemen v předepsaných intervalech. To znamená pro SX v 90 000km a 180 000km......
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
SR20DET ma retez? nepletes si to s KA? Protoze ja mam pocit ze ten rozvodak co tam byl byl puvodne pro S14ku...nebo byla na tom papirovym prevleku napsana S14..ted nevim...ruku bych za to do ohne nedal...ale ze by na SR20DET dali retez...to se mi nejak nezda....ale hadat se nebudu...jeste sem ho nerozdelaval935Baby píše:CA a SR mají uplně jinej rozvodák. CA má klasickej řemen a SR má řetězMirek píše:kdyz mam novej rozvodak na kterym sem najel cca 100km nez klekl motor...tak ho dat z5 muzu ne? Resp tusim ze CA a SR maji stejny rozvodak, takze muzu ho pouzit na ten SR kdyz ma najeto tak zoufale malo?
To Peca:
jak již jsem jednou říkal, jestli nevíš kdy byli ty kladky měny tak dej nový. Jinak kladky se mění vždy když měníš řemen v předepsaných intervalech. To znamená pro SX v 90 000km a 180 000km......
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Hmm..ted kdyz nad tim premyslim tak to mozna byl prebal od nejakeho z mikroremenu kde bylo ze je i na S14ku...kazdopadne diky za info....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Ty snad jeste nemáš manuál na S14 (SR20DET) ? Nebo jsi se do něj ještě nekouklMirek píše:Hmm..ted kdyz nad tim premyslim tak to mozna byl prebal od nejakeho z mikroremenu kde bylo ze je i na S14ku...kazdopadne diky za info....
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jeste sem do nej nekoukl :-D Motor momentalne neresim..ted prvotne kastle...pak napravy a pak az motor935Baby píše:Ty snad jeste nemáš manuál na S14 (SR20DET) ? Nebo jsi se do něj ještě nekouklMirek píše:Hmm..ted kdyz nad tim premyslim tak to mozna byl prebal od nejakeho z mikroremenu kde bylo ze je i na S14ku...kazdopadne diky za info....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
jinak at se nehádáte, pokud sundáš řemen, je potřeba zkontrolovat kladky, jestli jsou oki, je velice pravděpodobné že budou na hovno, protože je pravděpodobně co je to auto v čechách nikdo neměnil, ale nemusí to být pravda a můžou být dobré, co se řemenu týče, pokud má najeto méně jak 10 000 a nasadíš ho aby se točil stejným směrem jako předtím a napneš ho přibližně stejně, tak ti určitě 30 000 vydrží poté bych ho měnil, jinak ten kdo jezdí jako hovado by měl intervaly výměny řemenu a kladek zkrátit o cca 1/5 a přibližně po najetí 25 000 řemen zkontrolovat jestli není povolený, popř popraskaný, protože potom rád přeskočí, pokud by byl popraskaný, byt jediná trhlinka, radeji vyměnit, tady začíná končit sranda