Asi to moc z vás neví, ale zdá se že v serii je v origo palivovém filtru restriktor. Je tam taková plastová vložka která dost zmenšuje průměr otvoru ve filtru.
Máte někdo ponětí proč to tam proboha ten restriktor dávali? Před cca 2 lety jsem měnil filtr a právě v mém ten restriktor byl.
Koupil jsem filtr Alco a v něm žádný restriktor nebyl, tak jsem tam ten původní restriktor nedával.
Vzpoměl jsem si na to v souvislosit s mými problémy se studeným startem motoru jestli to náhodou na to nemůže mít efekt.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Asi tam ten restriktor zkusím nacpat a uvidím co to udělá
Ale zase si ríkám jestli to nesníží nějak akceleraci nebo výkon. Ale když to tam bylo v serii tam by to nemělo nějak razantně snižovat výkon si myslím.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
každá restrikce je na škodu při plném zátahu, neboli od vrcholu kroutáku a výkonu do vyšších toček, ale otázka je jestli po cestě nejsou ještě větší restrikce než je ta ona na filtru
tak se test nekonal, protože ten restriktor nepasuje do přípojů filtru - je v nich příliš velká díra.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
mam uz asi 3-ti filter paliva, urcite to nie su nissan originaly a nikdy som nepostrehol ziadny problem....Okrem toho pri starte nemoze mat nejaky restriktor ziadny vplyv na start motora...
Ten restriktor je tam nejspíš pro tlumení pulzací toku benzínu vznikajících při práci palivového čerpadla,potažmo snížení hlučnosti palivového systému,přenášející se do interiéru vozidla.