Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?
Hlavni rozdily? Ktery je lepsi? Je vyhodne kupovat Torsen nebo jit do lameloveho pokud by to bylo kvuli trakci, ale na "sportovni" auto do bezneho provozu. Predem diky za reakce...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ja taky gugloval...ale anglictina neni moje silna stranka a uz vubec ne technicka neco dokazu ale o VLSD a torsen diferacich nic moc nevim, takze kdyby nekdo mohl v kostce k tomu neco napsat kdyz bude mit casek....budu vdecny
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
tu mas popis torsena http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
dikyrozumik píše:tu mas popis torsena http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Dnes som cely den nad tymto rozmyslal. Ale odpoved na moje otazky som nasiel az v tomto clanku http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm
Mirek torsen alebo VLSD ti urcite bude stacit do bezneho provozu, pri priamej akceleracii su oba vhodne, ale na drift jedine ... ved viete aky.
Mirek torsen alebo VLSD ti urcite bude stacit do bezneho provozu, pri priamej akceleracii su oba vhodne, ale na drift jedine ... ved viete aky.
Nissan 200SX S13 1990
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
proč si myslíš že spojkovej je lepší než torsen?tamo píše:Dnes som cely den nad tymto rozmyslal. Ale odpoved na moje otazky som nasiel az v tomto clanku http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm
Mirek torsen alebo VLSD ti urcite bude stacit do bezneho provozu, pri priamej akceleracii su oba vhodne, ale na drift jedine ... ved viete aky.
Re: Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?
Je to v podstate to sameMirek píše:Hlavni rozdily? Ktery je lepsi? Je vyhodne kupovat Torsen nebo jit do lameloveho pokud by to bylo kvuli trakci, ale na "sportovni" auto do bezneho provozu. Predem diky za reakce...
Na bezny provoz je dobry jakykoli lsd i oem 200sx.
Na zavodeni podle meho nazoru vyhrava spojkovy 1.5 ale spis 2 cestny diferencial
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: