Max. plniaci tlak bez boost controlera je 5 PSI

Dalej som sledoval tlak a teplotu oleja. Po par skusobnych akceleraciach na dialnici sa teplota ustalila okolo 100 C a tlak bol pri cca 2800 rpm nieco cez 50 PSI, na volnobehu sa ustalil pr tejto teplote na cca 12 PSI. Ked porovnam tie tlaky s tym co je v manualy tak je to OK aj s ohladom na tu vyssiu teplotu. Mozno tam na buduce skusim dat trochu hustejsi olej, teraz tam je Shell Super 10W-40.
Ak ma niekto z vas merac tlaku a teploty napiste ake hodnoty vidite vy a aky olej pouzivate.
Dalej by som sa chcel spytat ci mate nietko skusenosti s Bidrin regulatorom tlaku, kedze jazdit na 5 PSI je dost o nicom a elektronicky regulator zatial nechcem kupovat. Predsa len 1000 korun za Bidrin a 12000 za novy Profec je dost rozdiel.