http://nissanperformancemag.com/november02/phantomgrip/
http://z31.com/mods/drivetrain/phantomgrip/
Cena max. $370.
Phantom grip LSD
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
hmm muzes pro lidi co anglictinu moc nedavaji rict v kostce o co presne jde. Pochopil sem ze bude lepsi nez klasickej LSD montovanej v serii do 200sx....v cem je presne lepsi? Ma cenu ho menit, nebo si mam nechat VLSD z S14?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No je to podobny princip ako spojkovy LSD. Ked pridas plyn tak tie dve polovice toho Phanotm Grip-u maju snahu ist od seba a tlacia na ozubene kolesa (side gear) vnutri diferencialu, na ktore su pripojene hnacie hriadele ku kolesam. Tym ze tlacia na tie "side gears" je pre nich tazke otacat sa roznou rychlostou a tym vznika ten "zamykaci" efekt. Co som pozeral na webe, tak niekto to chvali, niekto pise, ze to nefunguje, takze je tazke povedat. Problem moze byt napriklad v tom, ze tie casti nedostatocne tlacia na ozubenie, alebo dalsi problem napr. v zakrute bez plynu maju ozubenia snahu tocit sa roznou rychlostou cim sa v podstate "brusia" o ten Phantom Grip.
Tento Phantom Grip je urceny LEN pre otvorene diferencialy NIE pre LSD (ani by to nemalo zmysle davat do LSD )
Tento Phantom Grip je urceny LEN pre otvorene diferencialy NIE pre LSD (ani by to nemalo zmysle davat do LSD )
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Zaujimava veta ohladom Torsen LSD (myslim ze sa montoval do S15).
However, if one set of wheels loses traction completely, the Torsen differential will be unable to supply any torque to the other set of wheels. The bias ratio determines how much torque can be transferred, and five times zero is zero.
V podstate ide o to, ze Torsen na snehu a lade velmi dobre nefunguje.
However, if one set of wheels loses traction completely, the Torsen differential will be unable to supply any torque to the other set of wheels. The bias ratio determines how much torque can be transferred, and five times zero is zero.
V podstate ide o to, ze Torsen na snehu a lade velmi dobre nefunguje.