P:Rozšiřovací podložky
P:Rozšiřovací podložky
Prodám duralové rozšiřovací podložky libovolné šířky za super ceny!
Jsou velmi lehké a pevné se zalisovanými štefty nebo ocelovými závitovými vložkami.
Jsou velmi lehké a pevné se zalisovanými štefty nebo ocelovými závitovými vložkami.
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
Re: P:Rozšiřovací podložky
ja by som potreboval podlozky so zavotom do naboja na S12 z Duralu o hrubke 4cm dopredu a 5cm dozadu a plus ten zavit do naboja.. co by stali uteba??
Aero, nevím zda tě dobře chapu.
Potřebuješ podložky 2x40mm a 2x50mm a jestli chceš utahovat kolo matkama tak se zalis. štefty, pokud bys chtěl utahovat kolo šroubama tak tam zalisujem závitové vložky.komplet cena i smatkama nebo se šroubama je 3800Kč + poštovné do SR cca 250kč
Potřebuješ podložky 2x40mm a 2x50mm a jestli chceš utahovat kolo matkama tak se zalis. štefty, pokud bys chtěl utahovat kolo šroubama tak tam zalisujem závitové vložky.komplet cena i smatkama nebo se šroubama je 3800Kč + poštovné do SR cca 250kč
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
no ja chcem podlozky s roztecom 4x114 a potrebujem 2x40mm a 2x50mm s tym ze tu podlozku najprv nasrobujem do naboju, potom sa na to hodi kolo a pritiahne sa bud matkou alebo do podlozky a zaisti sa to matkou.. len chcem vediet cenu a chcel by som vediet ake cislo ma ten dural najlepsie by bola norma toho materialu..
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro informaci.....swapnul sem predni napravu z S14 a ona je o neco sirsi...zadni je origo S13 a potrebuju to vyrovnat.... co by odhadem staly podlozky 2x15 az 20mm 5x114,3 ?Musim to necim vyrovnat...vypada to divne
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
aero tyhle podložky vyjdou na 3800Kč a material je automatový dural, ale víc ti naprozradím
A Miro pokud máš přední nápravu z S14 čili 5x114,3 tak potřebuješ podložky 4x114,3 na zadek, že? Zejtra ti změřím minimum přechodových podložek,ale pokud potřebuješ 15mm tak musíš dát delší štefty a podložky průchozí.
A Miro pokud máš přední nápravu z S14 čili 5x114,3 tak potřebuješ podložky 4x114,3 na zadek, že? Zejtra ti změřím minimum přechodových podložek,ale pokud potřebuješ 15mm tak musíš dát delší štefty a podložky průchozí.
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
nene..vzadu je taky 5x114,3...na zadek pasovali jen naboje, naprava ma jiny drzaky, takze tam nesla datUDC-team píše:aero tyhle podložky vyjdou na 3800Kč a material je automatový dural, ale víc ti naprozradím
A Miro pokud máš přední nápravu z S14 čili 5x114,3 tak potřebuješ podložky 4x114,3 na zadek, že? Zejtra ti změřím minimum přechodových podložek,ale pokud potřebuješ 15mm tak musíš dát delší štefty a podložky průchozí.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Jak se dělá ten bilej rámeček co tam je znova moje zpráva??????
Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!!
Jo a Miro, beru zpět!
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??
Jak s těma podložkama???
Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!!
Jo a Miro, beru zpět!
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??
Jak s těma podložkama???
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ten bilej ramecek je "citace" a das to tak ze das tlacitko "citovat" u prispevku kterej chces aby tam byl...UDC-team píše:Jak se dělá ten bilej rámeček co tam je znova moje zpráva??????
Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!!
Jo a Miro, beru zpět!
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??
Jak s těma podložkama???
Podlozky podle ceny...nejaky budu brat urcite, jen jeste nevim kdy (zatim mi to nejede, tak tecou prachy do oziveni) a jestli jen nejaky slabsi na zadek, nebo slabsi na predek a silnejsi na zadek...se musim jeste rozhodnout...mozna bych dal na predek 20mm a na zadek 30...napis ceny na obe varianty...ja to promyslim a domluvime se
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Ahhh... táááák dikesMirek píše:ten bilej ramecek je "citace" a das to tak ze das tlacitko "citovat" u prispevku kterej chces aby tam byl...UDC-team píše:Jak se dělá ten bilej rámeček co tam je znova moje zpráva??????
Podložky z tohohle materialu jezděj už několik let na transitu a taky na hammera jsme dáli, takže bych neměl strach o jejich kvalitu!!!!
Jo a Miro, beru zpět!
Nevite někdo náhodou jestli S14 automat ma taky VLSD??
Jak s těma podložkama???
Podlozky podle ceny...nejaky budu brat urcite, jen jeste nevim kdy (zatim mi to nejede, tak tecou prachy do oziveni) a jestli jen nejaky slabsi na zadek, nebo slabsi na predek a silnejsi na zadek...se musim jeste rozhodnout...mozna bych dal na predek 20mm a na zadek 30...napis ceny na obe varianty...ja to promyslim a domluvime se
Vzhledem k tomu že máš 5x144,3 tě vyjdou 2x20mm a 2x30mm i s matkama na 3500Kč přechodový a 2x15-20mm průchozí s delšíma šteftama 1400Kč
Jak to stím VLSD?? Kdo to ví ať odpoví!
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jeste dotazek k tem podlozkam..jak je to s jejich vyvazenim? Pac tyhle auta jezdi docela rychle
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Rychle??? Můj escort jezdí rychlejc!Mirek píše:Jeste dotazek k tem podlozkam..jak je to s jejich vyvazenim? Pac tyhle auta jezdi docela rychle
no beru zpět,má lepší zrychlení!!!
Co je geometricky přesné je přeci vyvážené!
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
No nahodou sem programator CNC stroju..a momentalne delam i obsluhu CNC soustruhu..geometricka presnost je jedna vec...jestli to stredi je vec druha ...rekl bych ze otvory pro kovova pouzdra se delaji na obrabecim centru...coz je dalsi upnuti...(vyrabite predpokladam celkove na 3 upnuti) a co upnuti to mozna odchylka a nepresnost Tak nejak v kostce...nechci tim delat spatnou reklamu jen se vyptavam, protoze bych o ne mel zajemUDC-team píše:Mirek píše:Jeste dotazek k tem podlozkam..jak je to s jejich vyvazenim? Pac tyhle auta jezdi docela rychle
Co je geometricky přesné je přeci vyvážené!
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde