Cukání kolem 2500rpm
Cukání kolem 2500rpm
Může mi někdo poradit co může způsobovat cukání kolem 2500 otáček? Když na těchto otáčkách +/- 200 otáček držím jemně plyn tak auto cuká, jakoby se dusilo. Při razantnějším přidání plynu to nedělá. Co to může být, pumpa, zanesené vstřiky?
Auto je sériovka...
Auto je sériovka...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tento problem by bolo dobre rozdelit na seriovy a upraveny motor....
v seriovom motore to je casty priznak prave pal. pumpy, ale aj casovania predzapalu (v tomto pripade by zdroj problemu obcas vola v remenici na klukovke, ktora sposobuje zmenu predzapalu). Este by som spomenul moznost spinaveho AFM, zlych sviecok...
v seriovom motore to je casty priznak prave pal. pumpy, ale aj casovania predzapalu (v tomto pripade by zdroj problemu obcas vola v remenici na klukovke, ktora sposobuje zmenu predzapalu). Este by som spomenul moznost spinaveho AFM, zlych sviecok...
Tak jsem se byl "projet". Mám pocit že kolem těch 2500 rpm to dělá trošku, zatímco kolem 2100rpm, když mám nohu jen lehce položenou na plynu, tak dost...
Btw jaká rychlost odpovídá 5000rpm na pětku? (nefunguje mi tachometr...)
Btw jaká rychlost odpovídá 5000rpm na pětku? (nefunguje mi tachometr...)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Peca,mne to iste roby moja Z31!Ked pridam trochu tak to trha jak svina a ked dam plny tak ide jak ujeba.y!Kupil som si budik na meranie AFR a po napojeni som zbadal za je v haji lambda!Tak predpokladam ze je to tou lambdou!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
...
Hm,je divný,pánové,že tady ještě nikdo nezmínil velmi slabé místo CA18DET,a to ten přiblblej tisícihran na vačce,co na něm sedí obkročmo ten snímač otáček.Dvoukila jsem nikdy rád neměl,ale ty vačky s tím ojebaným tisícihranem a půlkolíčkem mám ve skříni asi tři.Předstih tam lítal jako hadr na holi,kolem chodilo spousta chytrejch s měřákama... A pokud jinak nebyl motor zakokrhanej na spodku,tak kromě nedostatečnýho odvětrání kliky,potažmo zpětnejch bublin do palice,po výměně vačky vždycky fungoval...A byly to tyhle příznaky.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: ...
to seš ale na docela blbym foruHarryp píše:Hm,je divný,pánové,že tady ještě nikdo nezmínil velmi slabé místo CA18DET,a to ten přiblblej tisícihran na vačce,co na něm sedí obkročmo ten snímač otáček.Dvoukila jsem nikdy rád neměl,ale ty vačky s tím ojebaným tisícihranem a půlkolíčkem mám ve skříni asi tři.Předstih tam lítal jako hadr na holi,kolem chodilo spousta chytrejch s měřákama... A pokud jinak nebyl motor zakokrhanej na spodku,tak kromě nedostatečnýho odvětrání kliky,potažmo zpětnejch bublin do palice,po výměně vačky vždycky fungoval...A byly to tyhle příznaky.
Re: ...
o tom už jsou zde eseje, stačí SEARCHHarryp píše:Hm,je divný,pánové,že tady ještě nikdo nezmínil velmi slabé místo CA18DET,a to ten přiblblej tisícihran na vačce,co na něm sedí obkročmo ten snímač otáček.Dvoukila jsem nikdy rád neměl,ale ty vačky s tím ojebaným tisícihranem a půlkolíčkem mám ve skříni asi tři.Předstih tam lítal jako hadr na holi,kolem chodilo spousta chytrejch s měřákama... A pokud jinak nebyl motor zakokrhanej na spodku,tak kromě nedostatečnýho odvětrání kliky,potažmo zpětnejch bublin do palice,po výměně vačky vždycky fungoval...A byly to tyhle příznaky.