simte v 17ti maj nejlepsi leta pred sebouMartin_534 píše:hlavně nezapomínejte, že 13-17 let starý tlumiče maj svý nejlepší léta za sebou
Snižování !!! s13
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
obrubník na okruhu je okruh od okruhu jinej,zatáčka od zatáčky jinejMirek píše:Pokud je tohle to co mame vedet...tak rozdil mezi dirou ci nerovnosti na vozovce a obubnikem na okruhu je docela markatni....obrubnik na okruhu je delany tak aby se na nej dalo najet a nerozhodilo Te to...u dir na to lulinci nemysleli....takze rozhazuji...ale tim nechci nijak podryvat Vasi nebo bezejmenyho autoritu :finga: :finga:cornhollio píše:jaky super podvozky ??? a taky zalezi na tom jak si s tim jel aby si to poznal , netvrdim že auto nesedi když tam mas jen pružiny je to samozrejme lepsi než serie a když sem se setkal s tim že to bylo možna i horsi než serie , na mojem aute sem se zatim nesetkal s tim že by mi to odskakovalo ani když vezmu na okruhu obrubnik ve vetsi rychlosti tak mi to prekopirujeE.T. píše:Ok,jsem spokojen s Mirkovim názorem,mám ten samý náhled na věc a co se týče s odskakováním,za ty léta co jezdím už jsem se vezl v hodne luxusních kárách na super podvozkách a vždy dokázali odskakovat jako svine !!!!!! takže ..........Kupuju péra a snižuju !!!! prozatím...Pánové díky za názory
A rozhazuje jako svině
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
dira taky nerozharuje , kolo do ni ani nespadne a vetsinou ji cejtis jako sparu na silnici , nekdy to je rana ale nerozhodi te to nikdy ,Mirek píše:Pokud je tohle to co mame vedet...tak rozdil mezi dirou ci nerovnosti na vozovce a obubnikem na okruhu je docela markatni....obrubnik na okruhu je delany tak aby se na nej dalo najet a nerozhodilo Te to...u dir na to lulinci nemysleli....takze rozhazuji...ale tim nechci nijak podryvat Vasi nebo bezejmenyho autoritu :finga: :finga:cornhollio píše:jaky super podvozky ??? a taky zalezi na tom jak si s tim jel aby si to poznal , netvrdim že auto nesedi když tam mas jen pružiny je to samozrejme lepsi než serie a když sem se setkal s tim že to bylo možna i horsi než serie , na mojem aute sem se zatim nesetkal s tim že by mi to odskakovalo ani když vezmu na okruhu obrubnik ve vetsi rychlosti tak mi to prekopirujeE.T. píše:Ok,jsem spokojen s Mirkovim názorem,mám ten samý náhled na věc a co se týče s odskakováním,za ty léta co jezdím už jsem se vezl v hodne luxusních kárách na super podvozkách a vždy dokázali odskakovat jako svine !!!!!! takže ..........Kupuju péra a snižuju !!!! prozatím...Pánové díky za názory
FIRE WALK WITH ME
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
j souhlas...spatne sem to napsal..jde o ty rany kdy jde zaveseni na dorazy, tim padem tlumic netlumi, i kdyz jak pise nounejm je to okruh od okruhu jiny...predpokladam ze obrubniky na okruhu s dirama na silnici srovnavat nejde?cornhollio píše:dira taky nerozharuje , kolo do ni ani nespadne a vetsinou ji cejtis jako sparu na silnici , nekdy to je rana ale nerozhodi te to nikdy ,Mirek píše:Pokud je tohle to co mame vedet...tak rozdil mezi dirou ci nerovnosti na vozovce a obubnikem na okruhu je docela markatni....obrubnik na okruhu je delany tak aby se na nej dalo najet a nerozhodilo Te to...u dir na to lulinci nemysleli....takze rozhazuji...ale tim nechci nijak podryvat Vasi nebo bezejmenyho autoritu :finga: :finga:cornhollio píše: jaky super podvozky ??? a taky zalezi na tom jak si s tim jel aby si to poznal , netvrdim že auto nesedi když tam mas jen pružiny je to samozrejme lepsi než serie a když sem se setkal s tim že to bylo možna i horsi než serie , na mojem aute sem se zatim nesetkal s tim že by mi to odskakovalo ani když vezmu na okruhu obrubnik ve vetsi rychlosti tak mi to prekopiruje
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
No kluci,taky se to dá udělat tak,že když snížíš dráhu tlumení o 40mm tak zkrátíš pístní tyč tlumiče a nepude ti na dolní doraz
poměrně levné řešení,ale líp tlumit to nebude
a dát ještě progresivní dorazy.......
poměrně levné řešení,ale líp tlumit to nebude
a dát ještě progresivní dorazy.......
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
Taky přihazuju názor. Mám standard tlumiče akorát daný do kupy (repas) a snížený sportovní pružiny Eibach (40mm dolu) a velká spokojenost proti obyč podvozku. Nenaklání, není to ještě tak tvrdé a opticky to vypadá dobře. Za ty prachy super. Jezdím na nich více než rok. A i na těch našich dírách mě to teda neklepe na dorazy...naštěstí
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
V pondeli vecer ti to reknu .V 19:00 mu mam volat ted ty me stare rozebral a juka co vsechno s tim pujde udelat jinac dela i tvrdost jakou si reknes . Zeptam se ho i na cenu .
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Tein springs maju F 3,8 kg/mm a R 3,5 kg/mm. Seria by mala mat 2 kg/mm vpredu aj vzadu...Kentoya píše:mám tam KYB AGX a můžu jen dodat, že s origo pružinama to sedělo lépe než se sníženýma TEINAMA, mám pocit že ty TEINY nejsou tužší a tím pádem tvrdé tlumiče nemá co vytlačit a tudíž ten podvozek je dle mého subjektivního pocitu nyní horší i když určitě lepší jak serie
Nissan 200SX S13 1990