Žere olej
- marjari
- user
- Příspěvky: 66
- Registrován: 30.03.2006, 13:57
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Žere olej
Ahojte,
zaujímalo by ma, či v prípade, že treba vymeniť stieracie krúžky je spotreba oleja závislá od otáčok motora, t.zn. že na diaľnici to žere viac oleja než v meste. Počula som že by to malo byť rovnaké a nie je to závislé od záťaže motora. Takisto ma zaujíma ako by to bolo v prípade potreby výmeny simeringov.
Turbo mám čerstvo po repasi.
Dík
zaujímalo by ma, či v prípade, že treba vymeniť stieracie krúžky je spotreba oleja závislá od otáčok motora, t.zn. že na diaľnici to žere viac oleja než v meste. Počula som že by to malo byť rovnaké a nie je to závislé od záťaže motora. Takisto ma zaujíma ako by to bolo v prípade potreby výmeny simeringov.
Turbo mám čerstvo po repasi.
Dík
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žere olej
nechej změřit tlaky ve válcích,..olej se muže strácet jak přez kroužky,...tak klidně přes gufera s podventilů...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
urcite zere? netece to nekde? treba pres posledni dobou hodne probirane gufero na klice ci vackach?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
v pripade zvysenej spotreby oleja treba zacat zmeraim kompresie.
ak je zla kompresia, tak ide olej do valcov, ale pochybujem ze bude stacit len vymena stieracich kruzkov, bude treba zmerat valce a rozhodnut ci menit len kruzky alebo vybrus a piesty.
takisto treba pozriet, ci olej neunika netesnostou, resp. ci nie je vytlacany cez gufera kvoli pretlaku v olejovej vani.
no a treba pozriet ako vyzera turbo, tadial tiez vie uniknut dost oleja.
ak je zla kompresia, tak ide olej do valcov, ale pochybujem ze bude stacit len vymena stieracich kruzkov, bude treba zmerat valce a rozhodnut ci menit len kruzky alebo vybrus a piesty.
takisto treba pozriet, ci olej neunika netesnostou, resp. ci nie je vytlacany cez gufera kvoli pretlaku v olejovej vani.
no a treba pozriet ako vyzera turbo, tadial tiez vie uniknut dost oleja.
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jeste bych se mrknul na odvetravani vacek. Tamtudy by to take mohlo vasavat olej pres turbo. Ale zase kdyz to jde dost pres vacky tak by asi byla horší komprese ve válcích.
Zrovna vcera jsem mel rozebrane saní od turba az ke klapce a cele jsem to mel pekne zasrane od oleje (az jsem měl vyteklý olej v míste kde se napojuje hadice co jde od klapky k té plastove trubce od intercooleru. Komprese va válcích mám 9,5bar tam mi to asi nejak pretlaci olej pres odvetravaní vany. Vule v turbu jsou ok.
Zrovna vcera jsem mel rozebrane saní od turba az ke klapce a cele jsem to mel pekne zasrane od oleje (az jsem měl vyteklý olej v míste kde se napojuje hadice co jde od klapky k té plastove trubce od intercooleru. Komprese va válcích mám 9,5bar tam mi to asi nejak pretlaci olej pres odvetravaní vany. Vule v turbu jsou ok.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jen aby to nebylo neco podobneho jako mel Raddy s tim PCV ventilem - mohl by spatne tesnit a v boost rezimu by mohl utikat tlak pres ten ventil do vany + vacek a takto to pres odvetravani tlacit az do sani za filtr jak je tam to napojeni vacek.
Jeste je jedna moznost ale takova silena: olej muze unikat pres vika vacek (v zadu jak je ta zatka tvaru D) a pote stekat na turbo (treba po trubice na vodni chlazeni - tam to stekalo me) a tam se efektivene spalovat takze nikde neuvidis pod autem na zemi louzicku. Takto mi tekl olej ale nebylo to nic tak razantniho jako mas ty - jenom sem citil jak se pali olej tak jsem zkoumal a prisel na tohle.
Jeste je jedna moznost ale takova silena: olej muze unikat pres vika vacek (v zadu jak je ta zatka tvaru D) a pote stekat na turbo (treba po trubice na vodni chlazeni - tam to stekalo me) a tam se efektivene spalovat takze nikde neuvidis pod autem na zemi louzicku. Takto mi tekl olej ale nebylo to nic tak razantniho jako mas ty - jenom sem citil jak se pali olej tak jsem zkoumal a prisel na tohle.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- marjari
- user
- Příspěvky: 66
- Registrován: 30.03.2006, 13:57
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
no dymim celkom slusne dobiela... aj ked si myslim ze pri takej spotrebe oleja by som mala za sebou zanechavat kudoly dymu (a neni to az take tragicke)...
netece to nikde, uz sme to viackrat pozerali, aj na zdvihaku a podobne.
islo mi o to, ze keby to boli stieracie kruzky, niekto mi tvrdil ze by to zralo rovnako v meste aj na dialnici, vraj to neni zavisle od zataze motora. tak som chcela vediet ci je to pravda. po tom co sme rozoberali turbo to asi ina moznost uz nemoze byt, len simeringy alebo stieracie kruzky.
netece to nikde, uz sme to viackrat pozerali, aj na zdvihaku a podobne.
islo mi o to, ze keby to boli stieracie kruzky, niekto mi tvrdil ze by to zralo rovnako v meste aj na dialnici, vraj to neni zavisle od zataze motora. tak som chcela vediet ci je to pravda. po tom co sme rozoberali turbo to asi ina moznost uz nemoze byt, len simeringy alebo stieracie kruzky.