Žere olej
[quote="Kentoya"]jo a chlazení není to jisté, tam je vzduch nad vodou a okruh je uzavřený, kdežto v bloku je to trochu jinak olej si mění místo se vzduchem, okruh je otevřený do sání, a ve vodním okruhu je standartně přetlak, v bloku mírný podtlak,
ale pokud si myslíš, že je to to samé, já už tuto otázku (olej a voda) nebudu rozebírat, nemám co dodat a budu ti to věřit[/quote]
olej je tazsi ako vzduch-to znamena, ze sa ulozi nizsie ako vzduch.. olejove kvapky, ktore sa dostanu do hlavy cez mazanie vacky a hydrostely-to nie je nic... aj tak vdaka gravitacii stecie na najnizsie miesto oproti vzduchu... ak bytam siel olej aj prudom, aj tak pojde dole a vzduch hore-ako v chladeni EU motorov...
ale pokud si myslíš, že je to to samé, já už tuto otázku (olej a voda) nebudu rozebírat, nemám co dodat a budu ti to věřit[/quote]
olej je tazsi ako vzduch-to znamena, ze sa ulozi nizsie ako vzduch.. olejove kvapky, ktore sa dostanu do hlavy cez mazanie vacky a hydrostely-to nie je nic... aj tak vdaka gravitacii stecie na najnizsie miesto oproti vzduchu... ak bytam siel olej aj prudom, aj tak pojde dole a vzduch hore-ako v chladeni EU motorov...
to je jasné, už jsi viděl zakarbonovaný motor, kde jsou jen kanálky místo děr? asi ne protože by ti bylo jasné, že, pokud na ně budeš foukat stlačeným vzduchem tak ti olej dolů nesteče, pokud se však bude jednat o díru jako vrata, se kterou počítáš ty tak není co řešit, stále srovnáváš pouze naoko podobné věcimiki píše:este skusim inak... hydrostaticky tlak kvapaliny je zavisly na vyske... vzorec je P=H.q.g (q-hustota kvapaliny....) voda urobi na 10m pretlak 1 bar... olej je lahsi ako voda, a ked prezeniem velmi vela, tak je tam vyska 50 cm... hydrostaticky tlak kvapaliny (oleja) je skoro ziadny a zakon zachovania energie hovori, ze teleso s vyssim mnozstvom energie odovzdava energiu telesu s mensim mnozstvom, nie naopak... to znamena, ze ak by bol pretlak v klukovej skrini, a olej dokaze stiect dole, tak vzduch prekonava maximalne hydrostaticky tlakj oleja, ktory je takmer nic!!!!!!!!!!
jen jedna otázka, kolik jsi opravdu rozebral motorů, CA18DET, já přesně 6 a věř mi, že bylay zalepené jak kanály chladící kapaliny v bloku tak na 4 byly téměř neprůchozí odtoky z hlavy do vany, ale olej protekl, prostě karbon je svině a ve vodě karbon prostě není, neviděl jsem ho, ale věř mi viděl jsem hodně, hada srat kona blit maringotku převrácenou, ale zakarbonovaný vodní okruh ne a věř mi že opravdu dírkou o velikosti špendlíkové hlavičky ten olej prostě teče hůř a při přetlaku ve vaně ještě hůř, protože jsi do svého vzorce, nezapočítal průřez
Naposledy upravil(a) adner dne 26.09.2006, 22:56, celkem upraveno 1 x.
fukce PCV je mi jasná, kde bereš jistotu, že na marjari motore, je PCV v oki stavu, já tomu věřím, tak jak věřím, že marjari nemá mezi nohama ptáka, ale ani jedno jsem nevidělmiki píše:ak by si odviedol odvetranie do vzduchu aj bez PET flias, ako tu niekto radil, tak mas zarucene v klukovke max tlak atmo.. PCV je vyradeny z cinnosti a ak ho nezapchas, tak bude max tahat falosny vzduch
tak už víme že to není to samémiki píše:olej je tazsi ako vzduch-to znamena, ze sa ulozi nizsie ako vzduch.. olejove kvapky, ktore sa dostanu do hlavy cez mazanie vacky a hydrostely-to nie je nic... aj tak vdaka gravitacii stecie na najnizsie miesto oproti vzduchu... ak bytam siel olej aj prudom, aj tak pojde dole a vzduch hore-ako v chladeni EU motorov...Kentoya píše:jo a chlazení není to jisté, tam je vzduch nad vodou a okruh je uzavřený, kdežto v bloku je to trochu jinak olej si mění místo se vzduchem, okruh je otevřený do sání, a ve vodním okruhu je standartně přetlak, v bloku mírný podtlak,
ale pokud si myslíš, že je to to samé, já už tuto otázku (olej a voda) nebudu rozebírat, nemám co dodat a budu ti to věřit
to nie je o priereze! pokial ti dokaze stiect olej do vane cez zakazrbonovane kanaly, tak ver tomu, ze vzduch tade prejde minimalne 3x rychlejsie! pre rychlost pohybu kvapalin aj plynov plati bernouliho rovnica... ver mi, to neoklames!
v chladeni nie je karbon, to mas pravdu, ale je tam to iste-vzduch/kvapalina...
v chladeni nie je karbon, to mas pravdu, ale je tam to iste-vzduch/kvapalina...
ano, ale před sací klapkou není podtlak, takže je to jiné, tam to funguje na principu fixírkymiki píše:a aj keby nebol PCV OK, stale odvetravas a aj prebytocny tlak tlacis za filter!!!
zakarbonovany motor svedci o tom, ze uz je na tom veeelmi,ale veeeelmi zle.. v dobre fungujucom motore nema karbon co hladat.. samozrejme ak tam nelejes M6AD...