k tomu, karbonu, ještě zřejmě nevíš co dokáže turbo motor i se sebelepším olejem, ale s velice pozdní výměnou, poznáš až rozebereš, jinak na tom motoru opravdu mnoho záludností není, jen je chce všechny odstranit a pokud jsi nějaký motor dělal, tak to zvládneš, když tak ti klidně poradím, ale myslím si že to půjde i tak beze mne, nhlavně nech zkontrolovat OJNICE i když to nesouvísí s dnešním tematem
miki píše:sorry, s tou striekackou som nepochopil...
jde o to že jednou dírou musí jít nahoru vzduch a zároven dolů olej, a pokud je tlak vzduchu vyšší než váha oleje, tak platí, že stříkačka naplněná vzduchem a strčená do hrnce s otvorem přesně pro stříkačku, tak když na tu stříkačku zatlačíš, tak půjde vzduch do hrnce, ale voda z hrnce se do stříkačky nedostane, proto jsem to napsal takhle blbě, aby to bylo k pochopení
ano, to je pravda! ale v ten moment mas v kapote dieru od olejovej mierky a tesne pres tym, nez to zadres, ti zasvieti na chvilku cervena kontrolka mazania...
ale marjari nema problem s mazanim, ona ma problem s ubytkom oleja, takze prolem nie je odvetranie"
[quote="miki"]a ten olej sa dostane z vane olejovym cerpadlom, nepremiestni ho tlak v klukovke.. ten mu akurat nedovoli vratit sa nas5[
/quote]
o tom se tu ale celou dobu bavíme
miki píše:a ten olej sa dostane z vane olejovym cerpadlom, nepremiestni ho tlak v klukovke.. ten mu akurat nedovoli vratit sa nas5[
/quote]
o tom se tu ale celou dobu bavíme
přesně, celou dobu jsem se tohle snažil nějak vysvětlit