Žere olej
takže si to shrnmě
1, turbo oki
2, pcv ventil oki
3, sání bez oleje
4, tvrdíš, že přetlak ve vaně není, já tvrdím, že pokud jsou to kroužky, tak tam přetlak je, ale je tak malý že nevystřelí měrka, a nemá to podstatný vliv na mazání (ale to není podstatné
takže čím to může být
jsou 4 možnosti
1, kroužky 60%
2, zlomený dří ventilu 10%
3, těsnění pod hlavou 20%
4, vydřené vodítko ventilu a spadené gufero 10%
1, turbo oki
2, pcv ventil oki
3, sání bez oleje
4, tvrdíš, že přetlak ve vaně není, já tvrdím, že pokud jsou to kroužky, tak tam přetlak je, ale je tak malý že nevystřelí měrka, a nemá to podstatný vliv na mazání (ale to není podstatné
takže čím to může být
jsou 4 možnosti
1, kroužky 60%
2, zlomený dří ventilu 10%
3, těsnění pod hlavou 20%
4, vydřené vodítko ventilu a spadené gufero 10%
kentoya, zlomeny ventil-podla mna uplna destrukcia motora... ak by bol prasknuty, tak neudrzi tlak.. ten motor tlaky ma.. tlak v klukove-spotrebu leja robi stieraci kruzok, ktory s tesniacimi nesuvisi.. ak by bol tlak v klukovke od tesniacich kruzkov (ktore drzia tlak..!), tak ho musis stihnut za normalnych okolnosti odvetrat... ci uz cez PCV, alebo pred turbo
je fakt, že ze dvou repasovaných turb od michala, jedno začalo pouštet olej už po dvou tisících, ale nebylo to na hustý dým, jen při fulboost, to trošku začoudiloadner píše:zdaleka neznamená,že když je turbo po repasi,že nepustí olej.Můžu se tě zeptat,kolik sis jich sám osobně opravil?jen jestli víš jak vlastně funguje.