Žere olej

otázky a odpovědi technického rázu
Zamčeno
miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki »

UDC, mohol to mysliet, ako chcel-nic to nemeni na veci.. chces fotky sviecok? nie je problem... a k tej garazi-nie je to problem spravit "u nas", aale je to o dost financne narocnejsie.. asi ako ked das stare auto do autorizovaneho servisu, alebo ti ho spravi kamarat sa par drobnych...
stieraci a tesniaci kruzok suvisi spolu asi tak, ze sa spolu "vozia" na jednom pieste.. navyse nechcem to tu rozoberat, ale pocul som, ako sa ten motor skladal....
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

miki píše:UDC, mohol to mysliet, ako chcel-nic to nemeni na veci.. chces fotky sviecok? nie je problem... a k tej garazi-nie je to problem spravit "u nas", aale je to o dost financne narocnejsie.. asi ako ked das stare auto do autorizovaneho servisu, alebo ti ho spravi kamarat sa par drobnych...
stieraci a tesniaci kruzok suvisi spolu asi tak, ze sa spolu "vozia" na jednom pieste.. navyse nechcem to tu rozoberat, ale pocul som, ako sa ten motor skladal....


na co zde narážíš?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki »

blazen, preco myslis, ze nie je?
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

miki píše:blazen, preco myslis, ze nie je?
pretože flaška a trychtyř nemají PCV ventil :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team »

miki píše:UDC, mohol to mysliet, ako chcel-nic to nemeni na veci.. chces fotky sviecok? nie je problem... a k tej garazi-nie je to problem spravit "u nas", aale je to o dost financne narocnejsie.. asi ako ked das stare auto do autorizovaneho servisu, alebo ti ho spravi kamarat sa par drobnych...
stieraci a tesniaci kruzok suvisi spolu asi tak, ze sa spolu "vozia" na jednom pieste.. navyse nechcem to tu rozoberat, ale pocul som, ako sa ten motor skladal....
OK kroužky se vozí spolu,ale nevyvrátíš mi že to vypovída o celkovém stavu motoru,takže když těsníci jsou OK tak pravděpodobně budou i stíráky OK.
Ty děláš v servise???
HOD SEM FOTO SVICEK!!!! skouknem je...
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

nevím s tou pravdou, jak to myslíš, prostě tě nechápu, jenomže ty nechápeš nikoho z fora, 5 lidí ti vysvětluje jak to s přetlakem, a pořád si tvrdíš svoje, a věř mi nikdo z těch pěti není magor, a celkem všichni vědí o čem je řeč, ale opracdu bez nadsázky, nebo bez urážky, ale úplně vážně je možné, že ani jeden z nás 5ti nemá pravdu i přesto že jsme ty motory viděli, a ty pravdu máš, přesto že jsi ho rozebraný neměl, tvrdil jsi mi, že přes PCV ventil nelze dostat do sání karbon ani olej, protože je jednosměrný, ale zapoměl jsi při tom, že funguje směrem do sání, atd

vážně je možné že se s odvětráním a přetlakem v bloku mýlíme a ty máš pravdu, já ji jen nechápu a podle toho jak to píšeš nepochopím, muselo by sme se vidět a probrat

na tom co jsem napsal, nehledej nic, jak je to psáno, tak je to myšleno

pokud jsou to kroužky, těsnění nebo cokoliv co by hnalo olej do spalovacího prostoru, tak by svíčky byly černé a s nánosem, takže potom zbývá varianta 2 a to jsou ventily a pokud i ty to po GO motoru nebudou, ani krožky ani těsnění, tak je to adnerovo, turbo, které je po repasi u renomované firmy ale bohužel pustilo olej, jako můj tlumič KYB AGX po 3000 km
miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki »

kentoya, PCV pusti aj karbon, aj olej a funguje smerom do sania-suhasim... ale ako sa dostane olej k PCV stalke nechapem..
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

já taky ne ale ze čtyř PCV ventilů, byly dva zasraný karbonem, prostě jedna ze záludností tohoto motoru, taky jsem si myslel. že je to nemožné, ale už si to nemyslím
miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki »

kenbtoya, karbon je jedna vec a olej druha.. karbon tam moze byt-sposobi netesnost max-suhlasim... ale ako cez neho pretecie olej, resp ako sa tam dostane kvoli odvetraniu stale nechapem
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

prostě přetlak, nechme to plavat, dokud nebude rozebraný motor
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Miki,škoda že bydlíš tak daleko,jinak bych ti názorně předvedl,jak vzniká přetlak ve skříni.A obětoval bych na to i svoje dvě turba.Přes kroužky to jednoznačně není(přemýšlej),poněvadž spotřeba kterou uvedla Marjari-1l na 200km není možná.(max 1l na 1000km)To by ten motor musel být v havarijním stavu a jak sám říkáš,nic mu není.A troufnu si tvrdit,že při takovémto průniku oleje do spalovacího prostoru by to občas odmítalo pracovat.Na svících to ovšem poznáš na 100%.Proto nechápu,že jsi tuto teorii dávno nevyloučil.
Jinak k tomu návratu oleje zpět do kliky.Proč myslíš,že všechny 200SX umírají na klice?(pokud ti tato informace není známa,je to tím ,že o tomto motoru mnoho nevíš)A co stojí za povšimnutí-hlavně ty nafouknuté.(zde je návod ke správné úvaze,proč Marjari motor žere tolik oleje)Kroužky jako takové na to samozřejmě mají veliký vliv,ale úplně jiný,než si myslíš.


to Marjari:trochu se to tu zvrhlo,je mi líto,ale určitě jsi zaregistrovala,že hned na začátku jsem ti podal krátký praktický návod,jak se zbavit problému.Nic víc nic míň.(+doplňující otázky)Zbytek není moje(naše) vina.Proto doufám,že na nás nadále nezanevřeš,neb jsme ti nechtěli učinit ničeho zlého. :bunny:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Kentoya píše:... jako můj tlumič KYB AGX po 3000 km
:( A tom si myslel, ze to je kvalita. Alebo tam bola nejaka pricina ?
Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team »

Co ty svíčky??? vyndej je a oni ti prásknou kde je přičina!!! :wink:
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!
miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki »

sviecky budu, nemam fotky v robote, tie boli vonku niekolko krat pred tymto prispevkom...

adner, raddyho som vcera ziadal niekolko krat (asi 12x), nech mi popise presny fyzikalny postup a pochod, ktory sa tam deje s tym odvetranim ako a co vytlaci kam olej... nedostal som odpoved, prosim popis mi to PRESNE do detailov ty...
ja som nikde nenapisal, ze motor ma problem s pretlakom, ale s kruzkami a za tym si stojim. motor nema problem s pretlakom absolutne ziadny. cez kruzky dokaze prejst 1L oleja na 100km bez problemov... s klukovu problem nema, tlak oleja drzi, ako ma.. podla mojho nazoru by si pozkodenu kluku zaregistroval na tlaku oleja... a pocul by si to.. tenmotor ma tlaky, rovnomerny chod, akurat dymi a spaluje olej, nic ine mu nie je
miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki »

a na svieckach vidis, ze su od oleja... resp uvidis, ked sa dostanem k fotkam...
Zamčeno