GT2871R nové se zárukou a servisem -akce ukončena
GT2871R nové se zárukou a servisem -akce ukončena
Speciální nabídka jeden kus ze serie vyráběné v listopadu,dodání prosinec. Kuličková ložiska, vhodné např pro sr20det,motory 1.8-3l,velice rychlý nástup.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 560_15.htm
Záruka,servis
Edit 24.10. Akce ukončena,další gt28r až počátkem příštího roku
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 560_15.htm
Záruka,servis
Edit 24.10. Akce ukončena,další gt28r až počátkem příštího roku
Naposledy upravil(a) marat dne 24.10.2006, 16:48, celkem upraveno 1 x.
8x národní rekord ve sprintu na 1/4 míle 10.23s
konstrukce a stavba motorů
konstrukce a stavba motorů
Ja len jedno,ale 28 my je to co chcem na prd!Nenajde sa nejaka 32?!mike píše:jenomze jam mam twin turbo
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Jakákoliv 35ka v kuličkách 28500,-Kč bez dph,na klasickou gt32 už bych se asi už vyprdl,
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 4568_2.htm
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 4568_2.htm
8x národní rekord ve sprintu na 1/4 míle 10.23s
konstrukce a stavba motorů
konstrukce a stavba motorů
Pozry my prosim gt32 s gul. a s obyc. loz.!Dik!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Pozry my tu 32 s klznymi!Ta my zatial bude stacit,lebo teraz tolko penazi mat nebudem(musim kupit vstreky,spojku,wide band kit,turbo....)!Mozno o rok to bude s kulickami realnejsie,teraz staci s klznymi!Dakujem pekne ze si taky ochotny!marat píše:Na kuličkách se vyráví už jen 30 nebo 35,gt32 kluzný je oldschool
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
ad marat
pokud se nemýlím, tohle turbo by mělo udržet tlak 1,8 bar při 6000 točkách že? Myslíš si, že by se to dalo na brzdě odbrzdit, abych ten tlak mohl využít ? jde mi o to to nechat odbrzdit a boost kontrolerem si nasatvit třeba tlak 1,3 a tak jezdit běžně a když budu chtít víc tak to tam pustit, odhadem by to mělo potom hodit víc jak 500 koní při full bost
nejsem v tom profík, tak mě když tak opravte pokud se v něčěm mýlím
pokud se nemýlím, tohle turbo by mělo udržet tlak 1,8 bar při 6000 točkách že? Myslíš si, že by se to dalo na brzdě odbrzdit, abych ten tlak mohl využít ? jde mi o to to nechat odbrzdit a boost kontrolerem si nasatvit třeba tlak 1,3 a tak jezdit běžně a když budu chtít víc tak to tam pustit, odhadem by to mělo potom hodit víc jak 500 koní při full bost
nejsem v tom profík, tak mě když tak opravte pokud se v něčěm mýlím
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: