Otacky na SR20DET

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Otacky na SR20DET

Příspěvek od Mirek »

Hodim to do placu, treba bude nekdo vedet. Motor sice slape, ale obcas nejak zablbne....jednu chvilu mi otacky litaly na volnobeh v rozmezi 200 - 1400 a to stylem ze vylitnul na 1400.....pak sel dolu...skoro zhasl a zase vylitnul na 1400....asi 3x mi to v tech nizkejch zhaslo uplne. Pak to najednou zacalo drzet volnobeh...nastartuju... otacky stoupnou a pak klesnou na cca900 otacek (na zahratym motoru)...vsechno je ok...ale kdyz pridam plyn...tak jak lesaji otacky, nezastavi se na 900..ale padnou zase na cca 200....a kdyz to nezhasne, po chvilce se vzpamatuje a vystoupa to zase na 900. Nejaky rady? :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt »

Měl jsem uplně stejnej problém . Vyměnil jsem svíčky vyčistil bloff of ventil + sitič +pal pumpu a nic bylo to vo trochu lepší. Tak jsem jezdil dál a po tejdu to bylo pryč . Vyšel jsem stoho že byl špatný benzín.Bral jsem U Agipky tak mi to bylo divné ale druhý den jsem viděl jak to tam všechno čistěj. Ted beru u Schelky V power racing a zatím v pohodě
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Kytt píše:Měl jsem uplně stejnej problém . Vyměnil jsem svíčky vyčistil bloff of ventil + sitič +pal pumpu a nic bylo to vo trochu lepší. Tak jsem jezdil dál a po tejdu to bylo pryč . Vyšel jsem stoho že byl špatný benzín.Bral jsem U Agipky tak mi to bylo divné ale druhý den jsem viděl jak to tam všechno čistěj. Ted beru u Schelky V power racing a zatím v pohodě
jj palivo me taky napada...bral sem u JET... 98ku...ale pak sem dolival 95ku kvuli vyzkouseni veci co jsem dodelaval na aute.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt »

Skus naprat někda doporučuji Schell a jezdit jestli to pomine nebo ne
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

tak palivem to asi nebylo, nabral sem ted 40 litru N98 u JET, jede to perfektne...motor v zaberu nevynechava ani nic podobneho, ale jak vyradim otacky padnou temer na nulu okamzite, obcas to i zhasne, pak jeste cca 1-2x takhle zakolisaji a ustali se na 900 a drzi do dalsiho pridani a ubrani plynu. Napada nekoho neco?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jak jsem ti už říkal, spínač volnoběhu nebo AR
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

mel jsem stejne problemy, svata trojice: spinac volnobehu - air regulator - nastaveni klapky...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

ok diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Tak problem vyresen...po vycisteni ACC ventilu, ventilu studeny/teply motor, kompletni saci klapky, vahy vzduchu, promereni TPS sem zjistil ze to dela seriovy BOV :lol: nemel sem ho zavedenej z5 do sani, a dacan byl trvale otevrenej a propoustel vzduch 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět