Prvni ohlasy
Tak konecne nejaky ohlas... mame uz cely tri ) cleny... na druhou stranu forum jede zatim 1 tejden.. no a nez to lidi najdou.. kazdopadne aspon neco... no a tady uz ten ohlas:)
Ahoj!
narazil jsem na Tve stranky a vidim, ze se oba snazime o totez a
oba mame tentyz problem. ja jsem radsi ani forum nezakladal, protoze
by to dopadlo jako u Tebe. je to skoda, protoze 200sx je super kara a
nakopala by vetsine tech dopravnich prostredku u nas zadek ) teda
krome supersportu /
ja uz dlouho chanim pratele, hlavne majitele dvoustovek, jak na
silnici nekoho vidim, tak ho stavim ) bohuzel je dvoukilo porad
docela exoticky a tak se jich moc nepotka.. jinak mam kamose s
Nissanem Silvii, 100NX, 240SX, 300ZX a taky jednoho s 200SX ze
slovenska, ktery mi mimojine velice pohohl, kdykoliv sem potreboval..
bohuzel jsem pri koupi myho 200SX mel hoodne velkou smulu a narazil
jsem na spatny kousek. momentalne mam blok motoru na GO, protoze se mi
zadrela klika a roztrhla ojnice a potkaly se pisty s ventily atd )
ale byla to moje blbost, dlouho mi to 200sx davalo najevo, az jsem
jednou uz nedojel domu.. ale myslim si, ze kdyz ma clovek dost pratel
/proto mam stejny cil jako Ty - klub 200SX/, tak vsem problemum
predejde, nebo budou mnohem jednodussi.
Mam spoustu veci k pokecani, je to fakt nadlouho. urcite se vrhnu
k Tobe na forum a trochu to tam rozjedem!
V-Eagle
PS: uz uploaduju Tvuj url na mou page, at lidicky brousej )
<a href='http://V-Eagle.zde.cz' target='_blank'>http://V-Eagle.zde.cz</a>
Ahoj!
narazil jsem na Tve stranky a vidim, ze se oba snazime o totez a
oba mame tentyz problem. ja jsem radsi ani forum nezakladal, protoze
by to dopadlo jako u Tebe. je to skoda, protoze 200sx je super kara a
nakopala by vetsine tech dopravnich prostredku u nas zadek ) teda
krome supersportu /
ja uz dlouho chanim pratele, hlavne majitele dvoustovek, jak na
silnici nekoho vidim, tak ho stavim ) bohuzel je dvoukilo porad
docela exoticky a tak se jich moc nepotka.. jinak mam kamose s
Nissanem Silvii, 100NX, 240SX, 300ZX a taky jednoho s 200SX ze
slovenska, ktery mi mimojine velice pohohl, kdykoliv sem potreboval..
bohuzel jsem pri koupi myho 200SX mel hoodne velkou smulu a narazil
jsem na spatny kousek. momentalne mam blok motoru na GO, protoze se mi
zadrela klika a roztrhla ojnice a potkaly se pisty s ventily atd )
ale byla to moje blbost, dlouho mi to 200sx davalo najevo, az jsem
jednou uz nedojel domu.. ale myslim si, ze kdyz ma clovek dost pratel
/proto mam stejny cil jako Ty - klub 200SX/, tak vsem problemum
predejde, nebo budou mnohem jednodussi.
Mam spoustu veci k pokecani, je to fakt nadlouho. urcite se vrhnu
k Tobe na forum a trochu to tam rozjedem!
V-Eagle
PS: uz uploaduju Tvuj url na mou page, at lidicky brousej )
<a href='http://V-Eagle.zde.cz' target='_blank'>http://V-Eagle.zde.cz</a>
Nazdarek!
tak ses prvni clovek co se nejak vic angazuje, musim souhlasit ze
situace s dvoukilama je u nas dost bidna, ale konecne jsem treba uz
objevil vrakoviste jenom s dvoukilama coz je pozitivni. Plne
souhlasim s tim ze co se tyce vykonu, vzhledu a vybavy na to auto
sirokodaleko nic moc nema a dalsi veci je i vic nez vyborny povinny
ruceni...
je fakt ze ja jak jsem ho koupil tak jsem musel koupit novy svicky,
tesneni u turba a lambda sondu, ale mam vybornyho mechanika kterej je
fakt borec a i pomerne levnej. Jo chtel jsem se zeptat odkud ses? (ja
z prahy) no doufam ze se to forum aspon trochu rozjede, ja jsem videl
cca tak ctyri 200sx a dve jsou tedka na prodej aspon na internetu... tak to sou potencialni dalsi dva majitele:).
nevim jestli mam lidi nutit k registraci na tom foru nebo ne, ja jsem
nastavil ze jo, protoze mi to prijde takhle lepsi i vuci lidem s
kterejma si tam povidaj no ale zase nevim jestli ta registrace nekoho
neodradi, i kdyz napsat tam muzou co chtej...
tak nak napis a nekdy muzem hodit poradnej pokec, k tomu autu jsem
dostal i servisni knizku a orig. manualy a tech. spec. a dalsi veci
takze kdybys neco z toho chtel okopirovat tak neni problem - to plati samozrejme pro kazdyho majitele dvoukila...
NiTroS
`91 red 200sx
tak ses prvni clovek co se nejak vic angazuje, musim souhlasit ze
situace s dvoukilama je u nas dost bidna, ale konecne jsem treba uz
objevil vrakoviste jenom s dvoukilama coz je pozitivni. Plne
souhlasim s tim ze co se tyce vykonu, vzhledu a vybavy na to auto
sirokodaleko nic moc nema a dalsi veci je i vic nez vyborny povinny
ruceni...
je fakt ze ja jak jsem ho koupil tak jsem musel koupit novy svicky,
tesneni u turba a lambda sondu, ale mam vybornyho mechanika kterej je
fakt borec a i pomerne levnej. Jo chtel jsem se zeptat odkud ses? (ja
z prahy) no doufam ze se to forum aspon trochu rozjede, ja jsem videl
cca tak ctyri 200sx a dve jsou tedka na prodej aspon na internetu... tak to sou potencialni dalsi dva majitele:).
nevim jestli mam lidi nutit k registraci na tom foru nebo ne, ja jsem
nastavil ze jo, protoze mi to prijde takhle lepsi i vuci lidem s
kterejma si tam povidaj no ale zase nevim jestli ta registrace nekoho
neodradi, i kdyz napsat tam muzou co chtej...
tak nak napis a nekdy muzem hodit poradnej pokec, k tomu autu jsem
dostal i servisni knizku a orig. manualy a tech. spec. a dalsi veci
takze kdybys neco z toho chtel okopirovat tak neni problem - to plati samozrejme pro kazdyho majitele dvoukila...
NiTroS
`91 red 200sx
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj!
koukam, ze jsi byl rychlejsi.. tak jo. dnes jsem videl Nissana Silvii, cernej, zachovalej, ridila to baba. zvuk vykazoval znamky jezdeni na nakupy /jako stary favo/. myslim, ze kdyby driftovala kazdou druhou zatacku, tak by tomu aspon obcas protahla ventily a odplavila usazeniny. nebo to ve 140ti naborila bokem jako jeden muj kamos :rolleyes:
kdopak je ten treti? co ma za karu?
Ptal ses, co mam za typ presne, takze: s13, r.v. '90, cervena barva, snizeny podvozek, kola 16" A-borbet. viz foto:
<a href='http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_forum.jpg' target='_blank'>http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_forum.jpg</a>
<!--EDIT|NiTroS|Dec 23 2002, 10:55 PM-->
koukam, ze jsi byl rychlejsi.. tak jo. dnes jsem videl Nissana Silvii, cernej, zachovalej, ridila to baba. zvuk vykazoval znamky jezdeni na nakupy /jako stary favo/. myslim, ze kdyby driftovala kazdou druhou zatacku, tak by tomu aspon obcas protahla ventily a odplavila usazeniny. nebo to ve 140ti naborila bokem jako jeden muj kamos :rolleyes:
kdopak je ten treti? co ma za karu?
Ptal ses, co mam za typ presne, takze: s13, r.v. '90, cervena barva, snizeny podvozek, kola 16" A-borbet. viz foto:
<a href='http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_forum.jpg' target='_blank'>http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_forum.jpg</a>
<!--EDIT|NiTroS|Dec 23 2002, 10:55 PM-->
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
jeste me tak napada: psal jsi neco o vrakaci jen na 200sx. docela by me to zajimalo, jake maji ceny?
a co tuning? ptat se, jestli neco planujes je asi zbytecny B) tak se rovnou ptam, co a jestli uz mas neco hotovy..
a co tuning? ptat se, jestli neco planujes je asi zbytecny B) tak se rovnou ptam, co a jestli uz mas neco hotovy..
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
Zdarec,
no o tom vrakaci toho moc nevim ale vim ze je na chodove (v praze), mam na nej cislo (ne u sebe, zejtra ho sem hodim) a ma tam bejt asi 6-10 vraku 200sx nektery i docela zachovali.... ja prave potrebuju sehnat pravy zrcatko ale jenom to sklo.. jinak mam vse ok...
No koukam mooc pekny... ja prave musim este udelat foto ty my kary:) no a jak dlouho ses vlastne statnym? majitelem? ja mam dvoukilo asi 2 mesice takze tedka ho davam do kupy, co se tyce tuningu, no chtel bych tomu este upgradovat motor, cetl sem o kitech co ti udelaj 350koni - to by bylo na me asi trochu i moc ale rekneme tech 200 to bych proti nebyl, no naky sani, filtry, no kazdopadne zatim spis tuning motoru, protoze zevnejsek se mi libi jak je... no a este bych chtel teda trosku vetsi kola... jezdim na 205/60/15 sice jsou to uplne novy letnaky... ale nevadili by me ty 16ctky... no ale uvidim jak s prachama...
Tys rikal ze mi reknes jaky si mel trouble kdyz si ho koupil... abych se na to taky zameril.. jo a este zkus nejak napsat kdy to budes mit opraveny...
no co se tyce tretiho membera viz. members sekce... zatim netusim... ale je registrovanej.. Heej LupinoX co mas za vozitko?
zatim peknej den a majitelum dvoukil zvlast
no o tom vrakaci toho moc nevim ale vim ze je na chodove (v praze), mam na nej cislo (ne u sebe, zejtra ho sem hodim) a ma tam bejt asi 6-10 vraku 200sx nektery i docela zachovali.... ja prave potrebuju sehnat pravy zrcatko ale jenom to sklo.. jinak mam vse ok...
No koukam mooc pekny... ja prave musim este udelat foto ty my kary:) no a jak dlouho ses vlastne statnym? majitelem? ja mam dvoukilo asi 2 mesice takze tedka ho davam do kupy, co se tyce tuningu, no chtel bych tomu este upgradovat motor, cetl sem o kitech co ti udelaj 350koni - to by bylo na me asi trochu i moc ale rekneme tech 200 to bych proti nebyl, no naky sani, filtry, no kazdopadne zatim spis tuning motoru, protoze zevnejsek se mi libi jak je... no a este bych chtel teda trosku vetsi kola... jezdim na 205/60/15 sice jsou to uplne novy letnaky... ale nevadili by me ty 16ctky... no ale uvidim jak s prachama...
Tys rikal ze mi reknes jaky si mel trouble kdyz si ho koupil... abych se na to taky zameril.. jo a este zkus nejak napsat kdy to budes mit opraveny...
no co se tyce tretiho membera viz. members sekce... zatim netusim... ale je registrovanej.. Heej LupinoX co mas za vozitko?
zatim peknej den a majitelum dvoukil zvlast
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
zachovaly vraky zname. jestli neco budes shanet /exterier/, tak to je v poho, ale na motor atd bacha! to fakt nema cenu.
200sx mam nekdy od kvetna. s tuningem to taky vidim nejdriv na motor /turbo z mitsubishi starion 2.0l/, casem hrib, pop-off ventil, FMIC /front mounted intercooler/, rozpernou tyc. to na zacatek a casem poradnej maxituning B) jo, jeste na jare snad novy litaky..
zkontroluj takovy ty typicky veci /vetsinou to pisou v manualu/ jako treba brzdy. pak nekdy ohrej auto a az to bude. na neutra vytoc motor na 6000ot. a pak dej nohu z plynu. jestli se Ti objevi bilej coud od vyfuku, turbo Ti cuca olej a svini se celej motor vcetne IC a tech trubek tam. nebo rovnou sundej trubky, co vedou od turba k ic a mrkni do nich, jestli tam neni olej. a VELKY pozor si davej na takove kovove klepani v motoru /podobne dieselum/. nebo dopadnes jako ja :blink: ted nemam moc casu, ale priste jeste neco pripisu, tohle je malickej zaklad..
jinak to s motorem vypada tak, ze by po vanocich mohl byt ok a pak mi ho tam kamos nekdy hodi a udela jeste par oprav.. takze zatim to je nejisty..
200sx mam nekdy od kvetna. s tuningem to taky vidim nejdriv na motor /turbo z mitsubishi starion 2.0l/, casem hrib, pop-off ventil, FMIC /front mounted intercooler/, rozpernou tyc. to na zacatek a casem poradnej maxituning B) jo, jeste na jare snad novy litaky..
zkontroluj takovy ty typicky veci /vetsinou to pisou v manualu/ jako treba brzdy. pak nekdy ohrej auto a az to bude. na neutra vytoc motor na 6000ot. a pak dej nohu z plynu. jestli se Ti objevi bilej coud od vyfuku, turbo Ti cuca olej a svini se celej motor vcetne IC a tech trubek tam. nebo rovnou sundej trubky, co vedou od turba k ic a mrkni do nich, jestli tam neni olej. a VELKY pozor si davej na takove kovove klepani v motoru /podobne dieselum/. nebo dopadnes jako ja :blink: ted nemam moc casu, ale priste jeste neco pripisu, tohle je malickej zaklad..
jinak to s motorem vypada tak, ze by po vanocich mohl byt ok a pak mi ho tam kamos nekdy hodi a udela jeste par oprav.. takze zatim to je nejisty..
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
cau, ty chces menit motor za jinej a z mitsubishi? jakej ma vykon... vim ze motory co jsou ve dvoukilu jsou trosku poruchovy, ale kdyz se vyladej tak si myslim ze jsou ok... no nevim nevim...
no tyhle veci "casem hrib, pop-off ventil, FMIC /front mounted intercooler/" abych pravdu rekl nevim moc co jsou...
no tak doufam ze bysme po vanocich mohli udelat nakej sraz, a ze uz tu bude vic clenu nez je tu tedka... chtelo by to nakou reklamu... protoze jinak se asi moc s tim forem nehnem z mista...
NiTroS
`91 red 200sx
no tyhle veci "casem hrib, pop-off ventil, FMIC /front mounted intercooler/" abych pravdu rekl nevim moc co jsou...
no tak doufam ze bysme po vanocich mohli udelat nakej sraz, a ze uz tu bude vic clenu nez je tu tedka... chtelo by to nakou reklamu... protoze jinak se asi moc s tim forem nehnem z mista...
NiTroS
`91 red 200sx
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
ne, motor zustava stejny, akorat je na generalni oprave a az bude, tak bude jako novy. bude se muset zajet atd. jen turbo mam z mitsubishi starion dvoulitru. presne kw neznam, ale standardni turbo z 200sx ma zacit zabirat cca pri 3500ot/min a tohle tahalo od 4000, coz znamena, ze je opravdu vetsi B)
hrib je vlastne filtr na vzduch hned na zacatku sani, akorat ze to neni takovej shit, jako z vyroby, ale o dost vykonnejsi: VIZ FOTO:
<a href='http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_hrib.jpg' target='_blank'>http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_hrib.jpg</a>
pop-off ventil je proste ventil, ktery vypousti vzduch ze sani, kdyz treba prerazujes. turbo fouka vzduch a je hodne roztoceny /az stovky tisic otacek za min./, a kdyz preradis, tak poustis hohu z plynu, tzn. ze Ti jdou dolu otacky tzn. ze se uzavira srktici klapka a tim padem se zavira i privod vzduchu do motoru. no jo, ale kdyz uz to tam turbo nafoukalo a zavre se to, tak ten vzduch nema kam jit a zustane v roure k motoru a v IC /intercooler, viz nize/, coz znamena, ze se turbo dost hodne zpomali. pri extremnich zatizenich se muze i nicit..
FMIC = front mounted intercooler = intercooler /mezichladic stlaceneho vzduchu/ namontovany vpredu. - 200sx ho ma vlevo v prednim spoileru. je to malej zmetek a jestli budes zvysovat tlak turba, tak bude urcite potreba o dost vetsi: VIZ FOTO:
<a href='http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_fmic.jpg' target='_blank'>http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_fmic.jpg</a>
a vrazit ho dopredu pred normalni chladic.. VIZ FOTO:
<a href='http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_fmic2.jpg' target='_blank'>http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_fmic2.jpg</a>
tak to jen strucny popis. je to na dlouho :rolleyes:
sraz urcite udelame, poradne pokecame.. klidne i driv, nez budu mit karu, ale 200sx bych bral radsi.. <_<
<!--EDIT|NiTroS|Dec 23 2002, 10:57 PM-->
hrib je vlastne filtr na vzduch hned na zacatku sani, akorat ze to neni takovej shit, jako z vyroby, ale o dost vykonnejsi: VIZ FOTO:
<a href='http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_hrib.jpg' target='_blank'>http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_hrib.jpg</a>
pop-off ventil je proste ventil, ktery vypousti vzduch ze sani, kdyz treba prerazujes. turbo fouka vzduch a je hodne roztoceny /az stovky tisic otacek za min./, a kdyz preradis, tak poustis hohu z plynu, tzn. ze Ti jdou dolu otacky tzn. ze se uzavira srktici klapka a tim padem se zavira i privod vzduchu do motoru. no jo, ale kdyz uz to tam turbo nafoukalo a zavre se to, tak ten vzduch nema kam jit a zustane v roure k motoru a v IC /intercooler, viz nize/, coz znamena, ze se turbo dost hodne zpomali. pri extremnich zatizenich se muze i nicit..
FMIC = front mounted intercooler = intercooler /mezichladic stlaceneho vzduchu/ namontovany vpredu. - 200sx ho ma vlevo v prednim spoileru. je to malej zmetek a jestli budes zvysovat tlak turba, tak bude urcite potreba o dost vetsi: VIZ FOTO:
<a href='http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_fmic.jpg' target='_blank'>http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_fmic.jpg</a>
a vrazit ho dopredu pred normalni chladic.. VIZ FOTO:
<a href='http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_fmic2.jpg' target='_blank'>http://eldar.cz/V_Eagle/200sx_fmic2.jpg</a>
tak to jen strucny popis. je to na dlouho :rolleyes:
sraz urcite udelame, poradne pokecame.. klidne i driv, nez budu mit karu, ale 200sx bych bral radsi.. <_<
<!--EDIT|NiTroS|Dec 23 2002, 10:57 PM-->
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
clovece pis! jak casto se dostanes na net?
nekde driv jsi psal, o upravach 200sx na 350 koni. to uz je docela sileny, kdyz si uvedomis, ze to je 1,8l nebo /pozdejsi verze 2,0l/. pri takovychto upravach vymenis prakticky cely motor, od zakladu. to by snad bylo lepsi /i jednodussi a levnejsi/ koupit si Supru nebo neco podobnyho.. nebo. jestli chces zustat verny 200sx, tak ty streva ze supry narvat tam ale to uz je dost sileny..
rikal's, ze by Ti stacilo kolem 200koni. to je dost v pohode, kdyz vezmes v uvahu, ze tovarni seriovy 200sx ma 179koni.. to fakt vymenis filtr na sani /za ten hrib/ a jeste treba vyhodis katalizator a seriak tlumic a "uskromnis" se jen s sportovnim tlumicem, tak vykon se uskromni na dvou kilech hned..
a to je jen zacatek uprav
nekde driv jsi psal, o upravach 200sx na 350 koni. to uz je docela sileny, kdyz si uvedomis, ze to je 1,8l nebo /pozdejsi verze 2,0l/. pri takovychto upravach vymenis prakticky cely motor, od zakladu. to by snad bylo lepsi /i jednodussi a levnejsi/ koupit si Supru nebo neco podobnyho.. nebo. jestli chces zustat verny 200sx, tak ty streva ze supry narvat tam ale to uz je dost sileny..
rikal's, ze by Ti stacilo kolem 200koni. to je dost v pohode, kdyz vezmes v uvahu, ze tovarni seriovy 200sx ma 179koni.. to fakt vymenis filtr na sani /za ten hrib/ a jeste treba vyhodis katalizator a seriak tlumic a "uskromnis" se jen s sportovnim tlumicem, tak vykon se uskromni na dvou kilech hned..
a to je jen zacatek uprav
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
tak si tu asi budu psat sam
mame tu dalsiho uzivatele: chylik. a zase ani nenapise
timto bych rad poprosil vsechny, kteri se prihlasi, at sem neco napisou, alespon nejake info o sobe a svem autu! nenechavejte si sve komentare pro sebe!
thanks
mame tu dalsiho uzivatele: chylik. a zase ani nenapise
timto bych rad poprosil vsechny, kteri se prihlasi, at sem neco napisou, alespon nejake info o sobe a svem autu! nenechavejte si sve komentare pro sebe!
thanks
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13
Nazdárek !!!
já mám taky dvoustovku. B)
Nissan 200SX S13 1,8i Turbo
K&N KIT p?ímého sání 57-0153
Sví?ky DENSO Iridium Power IQ22
Tlumi?e KYB EXCEL-G Twin-tube Gas
No a plánuju další úpravy.Za?nu asi u vejfuku,nahradim katalizátor trubkou a ud?lam jinej zadní tlumi? a pak se uvidí. :unsure:
Jo a bacha na TURBO !!!
K turbu je p?ívod oleje takovou slabou trubi?kou a ta se ?asem zanese nebo se v ni zape?e olej jak je turbo horký a turbo je v pr....
Za GO TURBA sem platil cca 22000K?
<!--EDIT|howado|Dec 22 2002, 12:29 PM-->
já mám taky dvoustovku. B)
Nissan 200SX S13 1,8i Turbo
K&N KIT p?ímého sání 57-0153
Sví?ky DENSO Iridium Power IQ22
Tlumi?e KYB EXCEL-G Twin-tube Gas
No a plánuju další úpravy.Za?nu asi u vejfuku,nahradim katalizátor trubkou a ud?lam jinej zadní tlumi? a pak se uvidí. :unsure:
Jo a bacha na TURBO !!!
K turbu je p?ívod oleje takovou slabou trubi?kou a ta se ?asem zanese nebo se v ni zape?e olej jak je turbo horký a turbo je v pr....
Za GO TURBA sem platil cca 22000K?
<!--EDIT|howado|Dec 22 2002, 12:29 PM-->
Jo a k tomu turbu.
Na <a href='http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... cts_id=107' target='_blank'>http://www.apexperformance.co.uk</a> prodávaji jinou olejovou trubi?ku která ten problém má ?ešít.
No jo ale stojí 29 Liber a do ?ech asi nezasílaj.
Na <a href='http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... cts_id=107' target='_blank'>http://www.apexperformance.co.uk</a> prodávaji jinou olejovou trubi?ku která ten problém má ?ešít.
No jo ale stojí 29 Liber a do ?ech asi nezasílaj.
Zdar Vitam te v klubu!, no jak jsi psal ze go turba stoji 22tis. souhlasim ale z nemecka dotahnes cely auto se vsim vsudy i s motorem za cca35 takze uz bych vahal... No u me to vypada ze uz budu mit auto v dubnu, a mozna i driv, takze doufam ze uz nekdy brzo se udela sraz dvoukil... eagle rikal ze ho taky bude mit nejak na jare hotovy...
jo este si nenapsal kolik mas tedka vykon po tech upravach...
mnej se...
NiTroS
jo este si nenapsal kolik mas tedka vykon po tech upravach...
mnej se...
NiTroS
No wo tom sem taky p?emejšlel,p?ivést jiný z n?mecka ale bylo by to zase auto který má najeto okolo 150000km a ?ekal bych na tu chvíli kdy to p?íde.
Takhle mam turbo po go a ob?as se podívam na tu olejovou trubi?ku a vy?istim ji nebo koupim tamtu z <a href='http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... cts_id=107' target='_blank'>http://www.apexperformance.co.uk</a> a bude to v pohod?.
Jo a s tim výkonem si nejsem jistej.Nebyl sem nikde na stolici to nechat zm??it.Plánuju ešt? pár úprav,po?ínaje demontáží katalizátoru,vým?nou zadního tlumi?e vejfuku,montáž intercooleru ze SAABa 9000T p?ed chladí?,chiptuning (ND Stage 1 Chip),zvýšení plnícího tlaku no a pak to necham zm??it.Teoreticky by to mohlo mít kolem 230 koní.No ale nechá se to hnát do extrému na nejakejch 400 koní (to m?žeš po?ídit u .<a href='http://www.norrisdesigns.com/' target='_blank'>norrisdesigns</a> ) ale to už je wo n??em jiným a hlavn? to neni na neše finan?ní podmínky.
Ešt? sem cht?l ?íct že muj švára má taky dvoukylo tak je nás víc
<!--EDIT|howado|Dec 23 2002, 11:07 PM-->
Takhle mam turbo po go a ob?as se podívam na tu olejovou trubi?ku a vy?istim ji nebo koupim tamtu z <a href='http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... cts_id=107' target='_blank'>http://www.apexperformance.co.uk</a> a bude to v pohod?.
Jo a s tim výkonem si nejsem jistej.Nebyl sem nikde na stolici to nechat zm??it.Plánuju ešt? pár úprav,po?ínaje demontáží katalizátoru,vým?nou zadního tlumi?e vejfuku,montáž intercooleru ze SAABa 9000T p?ed chladí?,chiptuning (ND Stage 1 Chip),zvýšení plnícího tlaku no a pak to necham zm??it.Teoreticky by to mohlo mít kolem 230 koní.No ale nechá se to hnát do extrému na nejakejch 400 koní (to m?žeš po?ídit u .<a href='http://www.norrisdesigns.com/' target='_blank'>norrisdesigns</a> ) ale to už je wo n??em jiným a hlavn? to neni na neše finan?ní podmínky.
Ešt? sem cht?l ?íct že muj švára má taky dvoukylo tak je nás víc
<!--EDIT|howado|Dec 23 2002, 11:07 PM-->
Jo jak tak koukam na............<a href='http://nissan200sx.wz.cz/forum/viewtopic.php?t=3' target='_blank'>sem,</a> tak sem zjistil že si mi asi nechal ve fóru který sem testoval odkaz na tvojí stránku.No snažil sem se o to samí jako ty ale tys to uskute?nil. B)