Prosba..
Prosba..
Zdravím všechny Nissanáky, jsem tu nový a možná mě znáte spíše z Nismo fora, jsem majitel Cvachova Sunnyho GTI..a mám problém, ted v Přerově mi odešla řídící jednotka a bylo mi řečeno že tu je někdo kdo se v té elektrice hodně vyzná a dokázal by to zpravit, že má nebo tuším měl jednu S13...měl na ní prů nějaký airbrush a je ze Slovenska....víte někdo o koho jde? Myslím že to dokonce rozbil tu S13..nebo tuknul....moc moc díky za info...
ta 1,8 levněji
na mail jsem odpovídal před hodinou
k přestavbě je potřeba, svody, jednotka, turbo,downpipe, upravit výfuk, vyrabovat kat, a přímé sání, přivézt vodu a olej h turbu, upravit vanu no a intercooler není nutný, protože zde stačí tlak 0,3 bar, jelikož základní statická komprese je 11/1, vyletí tam přes 50kobyl, a víc bych s tím nedělal,přesto že to není problém, jen je to předohrab a k vůli trakci bych se na to vybodl, ale stačí vyměnit písty, kovaný ojnice, nové šály prostě pořádná GO motoru za cca 60 - 70papírů + intercooler a půjde z toho dostat 280 kobyl jako prd
na mail jsem odpovídal před hodinou
k přestavbě je potřeba, svody, jednotka, turbo,downpipe, upravit výfuk, vyrabovat kat, a přímé sání, přivézt vodu a olej h turbu, upravit vanu no a intercooler není nutný, protože zde stačí tlak 0,3 bar, jelikož základní statická komprese je 11/1, vyletí tam přes 50kobyl, a víc bych s tím nedělal,přesto že to není problém, jen je to předohrab a k vůli trakci bych se na to vybodl, ale stačí vyměnit písty, kovaný ojnice, nové šály prostě pořádná GO motoru za cca 60 - 70papírů + intercooler a půjde z toho dostat 280 kobyl jako prd
2 Kentoya - mám 2.0 GTI...sice jen 165 kobylek ale stačí...PS....koketuji s myšlenkou svodů....ale každý říká že to je ztráta peněz, že jsou z e série super, jenže sériové jsou 4 - 2 -1 a všichni co si mění svody do aut dávají 4 - 1..co je na to m pravdy co je lepší a co ty by si dával do těch 1.8 GTi za svody??