Nejspíš špatné ukostření??
Nejspíš špatné ukostření??
Čus,
Kámoš má problém s S13 a když jsem se na to byl podívat, tak se to projevuje asi následovně:
Pokud není zaplý žádný spotřebič, motor drží v pohodě otáčky a jede bez problémů, pokud se však zapnou světla, volnoběh klesne a auto začne na 1° strašně cukat, když se k tomu ještě zapne ventilátor, otáčky jdou asi k pětistům až to chcípne. A taky se po zapnutí světel a ventilátoru vymrští ručička teploměru na max. U starých oktávek to dělalo špatné ukostření motoru, ale bohužel mě to napadlo až když jsem od něj doarzil dom, mohlo by to být tim? BTW, kde se nachází ten ukostřovací pásek? Děkuji za odpovědi.
Kámoš má problém s S13 a když jsem se na to byl podívat, tak se to projevuje asi následovně:
Pokud není zaplý žádný spotřebič, motor drží v pohodě otáčky a jede bez problémů, pokud se však zapnou světla, volnoběh klesne a auto začne na 1° strašně cukat, když se k tomu ještě zapne ventilátor, otáčky jdou asi k pětistům až to chcípne. A taky se po zapnutí světel a ventilátoru vymrští ručička teploměru na max. U starých oktávek to dělalo špatné ukostření motoru, ale bohužel mě to napadlo až když jsem od něj doarzil dom, mohlo by to být tim? BTW, kde se nachází ten ukostřovací pásek? Děkuji za odpovědi.
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejspíš špatné ukostření??
Ahoj, vítej na foru
Pokud jsem to dobre pochopil tak ti to kahle blne kdyz to bezi na volnobeh, ne za jizdy?
Takze ty klesajici otacky kdyz zapnes spotrebice bych typoval na nefungujici volnobezný elektromagneticky ventil (AAC). Mrkni zda neni zoxidovany konektror, pripadne vycistit ten blok ve kterem je namontovany ten ventil.
Nevim do jake miry to muze byt spojene s problemy s uzemenim. Kazdopadne ten litajici budik teploty vody muze byt spatne zapojeny konektor na motoru - mozno zoxidovany. Jak motor sebou skube tak ten konektor se muze hybat. Konektor na cidlo je pobliz termostatu a 1.vstriku - takovy malinky hajzlik. Zluty co je vedle je teplotni cidlo pro ECU.
Motor je uzemneny na nekolika mistech. Ja vim pouze o jednom uzemnovacim medenem pasku a ten je pripojeny na hlave z boku za vikem vyfukove vacky a je napojeni na stenu mezi motorem a kabinou.
Pokud jsem to dobre pochopil tak ti to kahle blne kdyz to bezi na volnobeh, ne za jizdy?
Takze ty klesajici otacky kdyz zapnes spotrebice bych typoval na nefungujici volnobezný elektromagneticky ventil (AAC). Mrkni zda neni zoxidovany konektror, pripadne vycistit ten blok ve kterem je namontovany ten ventil.
Nevim do jake miry to muze byt spojene s problemy s uzemenim. Kazdopadne ten litajici budik teploty vody muze byt spatne zapojeny konektor na motoru - mozno zoxidovany. Jak motor sebou skube tak ten konektor se muze hybat. Konektor na cidlo je pobliz termostatu a 1.vstriku - takovy malinky hajzlik. Zluty co je vedle je teplotni cidlo pro ECU.
Motor je uzemneny na nekolika mistech. Ja vim pouze o jednom uzemnovacim medenem pasku a ten je pripojeny na hlave z boku za vikem vyfukove vacky a je napojeni na stenu mezi motorem a kabinou.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
To 935Baby:
Díky za přivítání
Sice tu asi nebudu moct aktivní, jelikož já nissana nemám i když jsem chtěl Sunny GTI-R, ale vzhledem k problémům s dovozem a hlavně k nutnosti následné přestavbě na řízení na levou stranu jsem od něj upustil. Nyní vydělávám a připravuji projekt Audi S2 550HP+, což bude taky nářez Ale zpět k problému
To auta má problémů víc, ale první který je zatim nejzávažnější je ten, že pokud nastartuješ, zařadíš a rozjedeš se bez jakéhokoliv spotřebiče, tak to jede v pohodě, necuká a drží volnoběh.
Pokud ale zapneš jakýkoliv spotřebič, třeba i jen zařadíš zpátečku a tudíž rozsvítíš vzadu zp. světlo, tak dojde k poklesu osvětlení hodin na palubce (hodiny mu svítí pořád, což asi má tak být, nemůžu soudit, viděl jsem S13 zevnitř poprvé v životě ), motor začne ztrácet na volnoběh otáčky a když se rozjedeš (na tu zpátečku), tak auto začne strašně škubat a nejde skoro ani přidat plyn.
To samé se projeví, pokud zmáčkneš brzdu, tzn. rozsvítíš brzd. světla a nedej bože, pokud rozsvítíš světla a pustíš na max ventilátor. To auto chcípne skoro hned ... A když dojde k této kombinaci (rozsvícení světel + zapnutí ventilátoru) vyletí právě na max. ručička teploty vody. Což zase ukazuje na špatné ukostření, protože se to projevuje jen při velkém odběru proudu.
Jo a tenhle problém se začal prý objevovat až po tom, co si ten kámoš nechal vyměnit motor, čistě jen motor, zbytek zůstal a předtim fungoval bezproblémů. Tudíž by tu mohla být i dost velká pravděpodobnost špatného uzemění.
Takže to je stručně popsaný problém
Co se týče toho uzemění, tak vim, že se to samé projevovalo u starých oktávek, kde se uklepal zemnící pásek, a to začalo přesně způsobovat ty samé problémy. Začali lítat ručičky, rozsvěcet se kontrolky a motor se zemnil přes bowden na otvírání haupny Což vedlo pochvíli samozřejmě k požáru
Proto vycházim z toho že by to mělo být tohle ...
Jinak mi kámoš posílal nějake picture, kde byl motor zeměnej přes kabel, který byl přichycen k sacím parohům ...
Ale na ten AAC určo mrknu, díky
Jo sorry za delší příspěvek a nejspíš za chyby v textu
Bohužel to tu musím řešit, protože jsem dost vytížený a on taky a tudíž nemůžu jít každý nápad hned vyzkoušet, tak chci zjistit pokud možno víc variant
Díky za přivítání
Sice tu asi nebudu moct aktivní, jelikož já nissana nemám i když jsem chtěl Sunny GTI-R, ale vzhledem k problémům s dovozem a hlavně k nutnosti následné přestavbě na řízení na levou stranu jsem od něj upustil. Nyní vydělávám a připravuji projekt Audi S2 550HP+, což bude taky nářez Ale zpět k problému
To auta má problémů víc, ale první který je zatim nejzávažnější je ten, že pokud nastartuješ, zařadíš a rozjedeš se bez jakéhokoliv spotřebiče, tak to jede v pohodě, necuká a drží volnoběh.
Pokud ale zapneš jakýkoliv spotřebič, třeba i jen zařadíš zpátečku a tudíž rozsvítíš vzadu zp. světlo, tak dojde k poklesu osvětlení hodin na palubce (hodiny mu svítí pořád, což asi má tak být, nemůžu soudit, viděl jsem S13 zevnitř poprvé v životě ), motor začne ztrácet na volnoběh otáčky a když se rozjedeš (na tu zpátečku), tak auto začne strašně škubat a nejde skoro ani přidat plyn.
To samé se projeví, pokud zmáčkneš brzdu, tzn. rozsvítíš brzd. světla a nedej bože, pokud rozsvítíš světla a pustíš na max ventilátor. To auto chcípne skoro hned ... A když dojde k této kombinaci (rozsvícení světel + zapnutí ventilátoru) vyletí právě na max. ručička teploty vody. Což zase ukazuje na špatné ukostření, protože se to projevuje jen při velkém odběru proudu.
Jo a tenhle problém se začal prý objevovat až po tom, co si ten kámoš nechal vyměnit motor, čistě jen motor, zbytek zůstal a předtim fungoval bezproblémů. Tudíž by tu mohla být i dost velká pravděpodobnost špatného uzemění.
Takže to je stručně popsaný problém
Co se týče toho uzemění, tak vim, že se to samé projevovalo u starých oktávek, kde se uklepal zemnící pásek, a to začalo přesně způsobovat ty samé problémy. Začali lítat ručičky, rozsvěcet se kontrolky a motor se zemnil přes bowden na otvírání haupny Což vedlo pochvíli samozřejmě k požáru
Proto vycházim z toho že by to mělo být tohle ...
Jinak mi kámoš posílal nějake picture, kde byl motor zeměnej přes kabel, který byl přichycen k sacím parohům ...
Ale na ten AAC určo mrknu, díky
Jo sorry za delší příspěvek a nejspíš za chyby v textu
Bohužel to tu musím řešit, protože jsem dost vytížený a on taky a tudíž nemůžu jít každý nápad hned vyzkoušet, tak chci zjistit pokud možno víc variant
Naposledy upravil(a) PetrS dne 07.11.2006, 22:30, celkem upraveno 1 x.
Tak jsem se konečně podruhé dostal k tomu nissanovi a co nevidím, nebyla ukostřená baterka
Je neuvěřitelné, kudy všude si najde proud cestu
A jaká maličkost může zapříčinit nepojízdnost auta, v tomto případě asi na rok
Se nedivim, že páni odborníci v nissanu vrátili majiteli auto s tim, že nejde nastavit předstih
Je neuvěřitelné, kudy všude si najde proud cestu
A jaká maličkost může zapříčinit nepojízdnost auta, v tomto případě asi na rok
Se nedivim, že páni odborníci v nissanu vrátili majiteli auto s tim, že nejde nastavit předstih
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No tak to by som chcel vidiet ako sa da nastartovat auto bez ukostrenej baterie. To ako hovoris, ze minusovy pol baterie nebol pripojeny na blok motoraPetrS píše:Tak jsem se konečně podruhé dostal k tomu nissanovi a co nevidím, nebyla ukostřená baterka
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 15.11.2006, 10:37, celkem upraveno 1 x.
To kenivruh:
Prosimtě jenom to né Hlavně nepřipojuj plus pól baterie na blok, jinak to skratuješ
A jinak nepsal jsem, že nebyl ukostřený motor, to jsem si myslel původně, ale co horšího, nebyla vůbec ukostřená baterie! Tzn. zemnící kabel, který vede z bloku na mínus pól baterie, má tři očka. Jedno očko je chycený na sacích parohách, druhé očko na MÍNUS pólu baterie a to prostřední, které nebylo zapojené, zemní baterku a to tak, že musí být připojené na kastli auta!
Každý spotřebič má k sobě natažený plus pól a mínus si bere z kastle.
A to je právě ten problém o kterém jsem psal dříve už nahoře, že pokud neukostříš motor, či baterku, tak by se teoreticky žádný el. spotřebič neměl vůbec dát do provozu, aspoň mi to teda čtyři roky vtloukali do hlavy , jenže je to el. proud a ten si většinou najde cestu všude, což se u hodně aut projevuje i tím, že začnou poskakovat nesmyslně budíky. Jak jsem psal, u staré oktávky se to zemnilo přes lanko, na otevírání haupny a jelikož mělo plastový bowden, tak se to roztavilo, zachvíli chytlo a bylo vyřešeno
Kua, jsem se zase nějak rozepsal
Prosimtě jenom to né Hlavně nepřipojuj plus pól baterie na blok, jinak to skratuješ
A jinak nepsal jsem, že nebyl ukostřený motor, to jsem si myslel původně, ale co horšího, nebyla vůbec ukostřená baterie! Tzn. zemnící kabel, který vede z bloku na mínus pól baterie, má tři očka. Jedno očko je chycený na sacích parohách, druhé očko na MÍNUS pólu baterie a to prostřední, které nebylo zapojené, zemní baterku a to tak, že musí být připojené na kastli auta!
Každý spotřebič má k sobě natažený plus pól a mínus si bere z kastle.
A to je právě ten problém o kterém jsem psal dříve už nahoře, že pokud neukostříš motor, či baterku, tak by se teoreticky žádný el. spotřebič neměl vůbec dát do provozu, aspoň mi to teda čtyři roky vtloukali do hlavy , jenže je to el. proud a ten si většinou najde cestu všude, což se u hodně aut projevuje i tím, že začnou poskakovat nesmyslně budíky. Jak jsem psal, u staré oktávky se to zemnilo přes lanko, na otevírání haupny a jelikož mělo plastový bowden, tak se to roztavilo, zachvíli chytlo a bylo vyřešeno
Kua, jsem se zase nějak rozepsal