Video renocar jesen 2006
gtech meria podstatne presnejsie ako valcova brzda-sam o sebe. problem ale vytvaraju okolite podmienky....
na velku vacsinu aut sa da pouzit odhad strat, je to bezne okolo 10-15% (okrem 4x4) vzdy som sa pomerne presne trafil do papierovych hodnot v papieroch alebo raz zmerat straty na brzde...
povedal by som ze vypovedna hodnota machrovacieho koeficientu je skor v case na 400m.
na velku vacsinu aut sa da pouzit odhad strat, je to bezne okolo 10-15% (okrem 4x4) vzdy som sa pomerne presne trafil do papierovych hodnot v papieroch alebo raz zmerat straty na brzde...
povedal by som ze vypovedna hodnota machrovacieho koeficientu je skor v case na 400m.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Dufam, ze ty co to maju si vsimli, ze v tom G-Tech je tzv. parameter rollout. To je proste vzdialenost, pocas ktorej sa este cas nemeria, az ked ju prejdes (zvycajne 20-40 cm). Tato vzdialenost (ak je to v G-Tech zapnute) dokaze posunut cas aj o 0.4 s !!! Otazka preco je to v G-Tech ma jednoduchu odpoved. Pretoze tak sa cas meria aj pri pretekoch (neviem ci u nas ale v USA urcite). A takisto ju vacsinou pouzivaju aj redakcie pri testoch aut (zase neviem ci aj u nas ale v USA urcite ).raddy píše:gtech meria podstatne presnejsie ako valcova brzda-sam o sebe. problem ale vytvaraju okolite podmienky....
na velku vacsinu aut sa da pouzit odhad strat, je to bezne okolo 10-15% (okrem 4x4) vzdy som sa pomerne presne trafil do papierovych hodnot v papieroch alebo raz zmerat straty na brzde...
povedal by som ze vypovedna hodnota machrovacieho koeficientu je skor v case na 400m.
taky sem na to koukal jak jojokenivruh píše: Dufam, ze ty co to maju si vsimli, ze v tom G-Tech je tzv. parameter rollout. To je proste vzdialenost, pocas ktorej sa este cas nemeria, az ked ju prejdes (zvycajne 20-40 cm). Tato vzdialenost (ak je to v G-Tech zapnute) dokaze posunut cas aj o 0.4 s !!! Otazka preco je to v G-Tech ma jednoduchu odpoved. Pretoze tak sa cas meria aj pri pretekoch (neviem ci u nas ale v USA urcite). A takisto ju vacsinou pouzivaju aj redakcie pri testoch aut (zase neviem ci aj u nas ale v USA urcite ).
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Maly update. Po GO by. Kentoya plus nova lamela a pritlacak, ale stale bez Walbra a priamo zapojena WG (6-7 PSI) som to znovu testol. Nove vysledky:
0-100 km/h 9.382 s , 0-400 m 16.447 s
Priebeh vykonu (cervenou novy, ciernou pred GO):
Stale tam mam ten prepad pred 3000 otm, ako aj predtym, len je posunuty asi o 500 otaciek nizsie. Dufam, ze walbro to vyriesi.
Edit: 0-100 km/h je aj s preradenim do trojky. Keby som potiahol na dvojke tak to stlacim pod 9s.
0-100 km/h 9.382 s , 0-400 m 16.447 s
Priebeh vykonu (cervenou novy, ciernou pred GO):
Stale tam mam ten prepad pred 3000 otm, ako aj predtym, len je posunuty asi o 500 otaciek nizsie. Dufam, ze walbro to vyriesi.
Edit: 0-100 km/h je aj s preradenim do trojky. Keby som potiahol na dvojke tak to stlacim pod 9s.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 20.12.2006, 17:38, celkem upraveno 1 x.
pablo
a co takto dat nekde mini zraz? brno necelich 100km od malaciek a bratislava 50 km tak niekde sa stretnut niekde medzi brnom a bratislavou. ja myslim ze by sa nas zucastnilo par
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: pablo
No mozne to je, len najst nejake vhodne miesto s rovnym usekom aspon 500-600 m. Zajtra idem na vychod a vratim sa az po novom roku. Potom sa mozme niekde zist.pablo píše:a co takto dat nekde mini zraz? brno necelich 100km od malaciek a bratislava 50 km tak niekde sa stretnut niekde medzi brnom a bratislavou. ja myslim ze by sa nas zucastnilo par