Tato zátka se mi na motoru (namontovaném v autě) vždy špatně povolovala. Naposledy když jsem ji utahoval, tak jsem si nebyl jistý jestli jsem ji dostatečně dotáhl (představil jsem si tu paseku kdyby se ten šroub povolil během jízdy a tak jsem začal přemýšlet jak ho pořádně utáhnout) protože jsem ji utahoval tímto:
Šílená kombinace - moment jde při utahování do všech směrů jenom ne tam kam potřebujete.
Tak jsem přemýšlel čím to pořádně utáhnout. Napadlo mě toto:
Použitím tohoto klíče jsem zátku utáhl jěště o několik otáček až jsem cítil že pěkně utažená.
S použítím 17 očko-plochého klíče to spolehlivě povolíte či utahnete.
Musíte udělat následující:
odmontovat spodní tepelný štít z turba:
Když se podíváte jak blízko je od turba k tyči řízení tak jsem docela rád že tam tak tepelné kryty mám.
a zastrčit tam klíč:
a šikovně tam vsunout ruku a povolit či utáhnout ten šroub, pokud máte normální velikost ruky jako já (myslím že moje ruka není malá ani velká, prostě normální) tak s přístupem ke klíči nebudete mít problém.
Doufám že se to nikomu bude hodit
Povolování zátky na vypouštění vody na bloku motoru
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Povolování zátky na vypouštění vody na bloku motoru
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche