SR20VE=>SR20VET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

SR20VE=>SR20VET

Příspěvek od Mirek » 09.01.2007, 13:15

Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20VE=>SR20VET

Příspěvek od kenivruh » 09.01.2007, 13:43

Mirek píše:Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
Ten motor (SR20VE) vyzera parametrovo dost dobre (150 kW/7200 otm). Ale v europe sa nepredava, zatial len Japan. To VE znamena variable lift and timing tzn. premenlivy zdvih a casovanie ventilov.

Ten SR20VET vyzera este lepsie (206 kW,309 Nm).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20VE=>SR20VET

Příspěvek od Mirek » 09.01.2007, 13:51

kenivruh píše:
Mirek píše:Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
Ten motor (SR20VE) vyzera parametrovo dost dobre (150 kW/7200 otm). Ale v europe sa nepredava, zatial len Japan. To VE znamena variable lift and timing tzn. premenlivy zdvih a casovanie ventilov.

Ten SR20VET vyzera este lepsie (206 kW,309 Nm).
Tohle vim :). Jenze jak sem psal VET se daval jen do X-trail GT a bylo jich vyrobeno jen cca 500ks co sem se docetl na netu..takze je nemozny ho sehnat a kdyz uz cena je vyssi nez u RB26DETT. SR20VE se da sehnat jednoduseji, je levnejsi, tak potrebuju vedet jestli a jakym zpusobem z ni jde udelat VET verzi.
Naposledy upravil(a) Mirek dne 09.01.2007, 13:52, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.01.2007, 13:51

Myslim, ze tieto motory asi nepridu moc lacno (SR20VE tipujem na urovni 1500-2000 USD) a taktiez nezabudni, ze sa montovali napriec. Babrat sa s tymto motorom podla mna nema zmysel.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20VE=>SR20VET

Příspěvek od kenivruh » 09.01.2007, 14:01

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
Ten motor (SR20VE) vyzera parametrovo dost dobre (150 kW/7200 otm). Ale v europe sa nepredava, zatial len Japan. To VE znamena variable lift and timing tzn. premenlivy zdvih a casovanie ventilov.

Ten SR20VET vyzera este lepsie (206 kW,309 Nm).
Tohle vim :). Jenze jak sem psal VET se daval jen do X-trail GT a bylo jich vyrobeno jen cca 500ks co sem se docetl na netu..takze je nemozny ho sehnat a kdyz uz cena je vyssi nez u RB26DETT. SR20VE se da sehnat jednoduseji, je levnejsi, tak potrebuju vedet jestli a jakym zpusobem z ni jde udelat VET verzi.
Aha tak sorry. Ale aspon nech su iny informovany :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.01.2007, 14:20

http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.01.2007, 14:23

kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
jj videl sem..jediny tovarne preplnovany motor s variabilnim casovanim ventilu. Upoutal moji pozornost uz drive, ale tenkrat to byla novinka...cekal sem ze se za ten rok cca se dostupnost motoru zlepsi :/ nasel sem jen jeden VET na prodej...3900dolaru plus doprava
Naposledy upravil(a) Mirek dne 09.01.2007, 14:24, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.01.2007, 14:24

Co moze byt dobry,ved majsterko v Nissane povedal ze 1,8 a 2,0 su omyl Nissanu. :lol:
Inak sorry za OT.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.01.2007, 14:25

buky300zx píše:Co moze byt dobry,ved majsterko v Nissane povedal ze 1,8 a 2,0 su omyl Nissanu. :lol:
Inak sorry za OT.
Omyl nissanu byl uspesny prijimaci pohovor toho muze :lol:. Jinak si myslim ze ten technik ani nema paru ze ma nissan nejakou technologii VVL, takze bych jeho nazory vubec neresil :)
Naposledy upravil(a) Mirek dne 09.01.2007, 14:27, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.01.2007, 14:27

kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
Otazka. To co pocut jemne pri tych vysokych otackach (ako si potom zanadava :)) su detonacie ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.01.2007, 14:40

kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.01.2007, 14:47

Mirek píše:
kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otm :)

Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 09.01.2007, 14:50

kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otm :)

Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
Jakou 1.8T myslis?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.01.2007, 14:54

kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET

Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otm :)

Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
seriove turbo je vacsinou dimenzovane tak, ze jeho nastaveny preplnovaci tlak je zaroven aj priblizne maximalny aky dane turbo dokaze udrzat v celom rozsahu otacok. plniaci tlak sa samozrejme obmedzuje vzdy, ale skor kvoli zivotnosti turba a kvoli tomu, aby nemusela byt komplikovana regulacia tlaku turba kvoli plochej krivke krut. momentu. Cize tlak turba je rovnaky a vo vyssich otackach sa nezvysuje.
Ake je seriove turbo v tomto motore?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 09.01.2007, 15:01

raddy píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html

(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otm :)

Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
seriove turbo je vacsinou dimenzovane tak, ze jeho nastaveny preplnovaci tlak je zaroven aj priblizne maximalny aky dane turbo dokaze udrzat v celom rozsahu otacok. plniaci tlak sa samozrejme obmedzuje vzdy, ale skor kvoli zivotnosti turba a kvoli tomu, aby nemusela byt komplikovana regulacia tlaku turba kvoli plochej krivke krut. momentu. Cize tlak turba je rovnaky a vo vyssich otackach sa nezvysuje.
Ake je seriove turbo v tomto motore?
GT2560R cize GT28R.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů