K: Stage 2 chip
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
K: Stage 2 chip
Ze vraj potrebujem, tak by som naky chcel
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Stage 2 chip
Mám svůj na prodej
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ked si mi nepovedal, ze je viac-menej nutny ked mam T28-ku. Len si sa spytal ci ho nechcem Este ho mas ?Kentoya píše:když jsi byl u mě mohl jsi si ho vzít a poslat peníze howadovi
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Aky mas ty chip ? A vobec ake chipy sa tu predavaju ? To su tie od horsham dev. alebo norris design alebo ake ?Kentoya píše:vem od blázna pokud ti ho nabízí, jinak já ho mám
Blazen ma chip na 444cc vstreky a RB20 maf.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
já mám na serii afm i vstřiky a pokud se jedná o další úpravy tak ty zvládne raddy a co za to bude chtít to nevím
anebo hned uvažuj o s3 od radyho a sežen si váhu z tříkila (nebo skylina, a raddy ti to upraví) a vstřiky 444 a máš rezervu ještě 0,1 bar
otázka je co potom vydrží seriový motor
už jsi s tím vyšším tlakem udělal křivku?, zajímaly by mne parametry
anebo hned uvažuj o s3 od radyho a sežen si váhu z tříkila (nebo skylina, a raddy ti to upraví) a vstřiky 444 a máš rezervu ještě 0,1 bar
otázka je co potom vydrží seriový motor
už jsi s tím vyšším tlakem udělal křivku?, zajímaly by mne parametry
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Krivku este nie. Nejak moc fuka vietor, takze musim pockatKentoya píše:já mám na serii afm i vstřiky a pokud se jedná o další úpravy tak ty zvládne raddy a co za to bude chtít to nevím
anebo hned uvažuj o s3 od radyho a sežen si váhu z tříkila (nebo skylina, a raddy ti to upraví) a vstřiky 444 a máš rezervu ještě 0,1 bar
otázka je co potom vydrží seriový motor
už jsi s tím vyšším tlakem udělal křivku?, zajímaly by mne parametry
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
aby som to este raz ujasnil s tymi cipmi:
s1 a s2 su od Horshamu
s1 je pre seriove turbo a tlak 1bar
s2 je pre T28 turbo a tlak 1.1bar
s3 je cip urobeny na zakazku vo Svedsku ak si dobre pamatam.
Je to cip pre T3 turbo a 444cc vstreky
Vseobecne viem upravit lubovolny cip na inu kombinaciu vstrekov a AFM, samotne naladenie na konkretne turbo ostava.
Blazen ma okrem ineho aj povodny s2 cip na seriovy AFM a vstreky.
Ja osobne odporucam pouzit s s2 cipom 444cc vstreky, samozrejme cip treba upravit, co zvladnem zadarmo, resp. postovne.Dovod je ten ze pri nejakych 270k su seriove vstreky naozaj na maxime.
Tak isto robim mensie zmeny v palivovej mape a v predzapale, prip. doladenie vstrekov, ak treba, ako aj upravu (prepocet) pal. mapy pre zvyseny tlak benzinu.
Inak, ked sa niekto rozhodne zvysovat tlak turba alebo dokonca menit turbo, naozaj odporucam aby sa tu na fore vopred poradil, aby nedoslo k zbytocnym skodam. Pribudlo dost novych clenov, ktory nepostrehli vsetky potrebne upravy suvisiace s tymito ukonmi. Bolo tu uz velmi podrobne popisane co obnasa zvysenie tlaku alebo vymena turba. Kludne to napiseme znova, len sa treba opytat
s1 a s2 su od Horshamu
s1 je pre seriove turbo a tlak 1bar
s2 je pre T28 turbo a tlak 1.1bar
s3 je cip urobeny na zakazku vo Svedsku ak si dobre pamatam.
Je to cip pre T3 turbo a 444cc vstreky
Vseobecne viem upravit lubovolny cip na inu kombinaciu vstrekov a AFM, samotne naladenie na konkretne turbo ostava.
Blazen ma okrem ineho aj povodny s2 cip na seriovy AFM a vstreky.
Ja osobne odporucam pouzit s s2 cipom 444cc vstreky, samozrejme cip treba upravit, co zvladnem zadarmo, resp. postovne.Dovod je ten ze pri nejakych 270k su seriove vstreky naozaj na maxime.
Tak isto robim mensie zmeny v palivovej mape a v predzapale, prip. doladenie vstrekov, ak treba, ako aj upravu (prepocet) pal. mapy pre zvyseny tlak benzinu.
Inak, ked sa niekto rozhodne zvysovat tlak turba alebo dokonca menit turbo, naozaj odporucam aby sa tu na fore vopred poradil, aby nedoslo k zbytocnym skodam. Pribudlo dost novych clenov, ktory nepostrehli vsetky potrebne upravy suvisiace s tymito ukonmi. Bolo tu uz velmi podrobne popisane co obnasa zvysenie tlaku alebo vymena turba. Kludne to napiseme znova, len sa treba opytat
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Takze chip beriem od kentoyu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
to robis velmi dobre. nezabudaj vsak ze na zvysenie tlaku nad 1bar okrem walbra treba urobit hlavne FMIC a vyfuk. Len s walbrom a seriovym IC a vyfukom a cipom by som na T28 isiel tak do 0.9bar, co by malo stacit na odskusanie. Velmi ti odporucam zohnat si 444cc vstreky, potom mozes potencial turba vyuzit naplno a bez obav skusit tlak aj viac ako 1.1bar, hlavne ked dobre urobis vyfuk a pouzijes slusny FMIC, tak mozno aj 1.2bar s dobrym benzinom a usami.
Myslim ze uz poznas vsetky detaily, tak sa do toho pusti a hlavne opatrne s tlakom turba A davaj pozor na zvuk detonacii.
Myslim ze uz poznas vsetky detaily, tak sa do toho pusti a hlavne opatrne s tlakom turba A davaj pozor na zvuk detonacii.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Raddy vsak nekradnem Samozrejme, ze vsetko je v plane.raddy píše:...treba urobit hlavne FMIC a vyfuk ... Velmi ti odporucam zohnat si 444cc vstreky...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den