SR20VE=>SR20VET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 21:46

kenivruh píše:
Mirek píše:
Martin_534 píše: přesně tak, hned nemusíš tolik startovat :wink:
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček
Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psal 8)

Jde o to ze diky VET technologii se muzu dostat na 300-350HP pri vetsi zivostnosti nez by mel pri tomto vykonu DET. Nebo se pletu?
No s tou zivotnostou to bude asi tak, ze pri 350HP z dvojlitra budes musiet robit servis aj tak dost casto ci je to DET alebo VET si myslim. Ak ide o zivotnost pri urcitom vykone tak objem nicim nenahradis (alebo to bolo inak :))
Myslis ze DE se 110HP nebo kolik ma a VE se 190HP nemaji stejnou vydrz pri o dost vetsim vykonu? To stejne DET s 220 a VET s 276? Myslite ze VET vydrzi o to mene?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 10.01.2007, 21:49

přesně tak a pořát to je dvoulitr s dvojnásobnym výkonem proti atmosferický verzi

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 10.01.2007, 22:09

SR20DE ma 110kW..
SR20VE ma 140kW
SR20VE ´20V´ ma 150kW

Jak uz ti radil mikyc, vse je na sr20forum.com, ale byt tebou, tak bych do toho nesel. Vyslo by to asi na DOST penez. SR20VE stoji od JGY 1900$, ve Finsku 1700Euro... plus to predelat na VET. Doprava, problemy,... kdyz mas SR20DET, tak bych delal na nem. Muj nazor.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.01.2007, 22:12

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psal 8)

Jde o to ze diky VET technologii se muzu dostat na 300-350HP pri vetsi zivostnosti nez by mel pri tomto vykonu DET. Nebo se pletu?
No s tou zivotnostou to bude asi tak, ze pri 350HP z dvojlitra budes musiet robit servis aj tak dost casto ci je to DET alebo VET si myslim. Ak ide o zivotnost pri urcitom vykone tak objem nicim nenahradis (alebo to bolo inak :))
Myslis ze DE se 110HP nebo kolik ma a VE se 190HP nemaji stejnou vydrz pri o dost vetsim vykonu? To stejne DET s 220 a VET s 276? Myslite ze VET vydrzi o to mene?
Ono je nam tazko hovorit ako to bude naozaj pac nevieme ako je na tom ten motor konstrukcne. Ale kedze uz v serii ma VET o trochu vacsi vykon ako DET, tak by mal mat vacsiu zivotnost napr pri 300HP. Ale vzdy je urcita hranica, kde uz je asi jedno ci je to VET alebo DET.

Kua ale sme moc zahovorili tvoju prvotnu otazku :) A tak este pridam, ze ked chces VVL technologiu tak tam hod ten RB25DET NEO, ktory stoji komplet aj s prevodovkou 2600 USD. Kedze ako tu daval martin, ze hlava VET na blok DET nepasuje, tak s tym asi vela nenarobis.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 10.01.2007, 22:14

ten motor je v podstatě stejnej jen hlava je jiná, a při stejném výkonu odejdou přibližně stejně, ta vačka navíc nic neznamená

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.01.2007, 22:20

Kentoya píše:ten motor je v podstatě stejnej jen hlava je jiná, a při stejném výkonu odejdou přibližně stejně, ta vačka navíc nic neznamená
Otazka znie ci naozaj je len hlava ina. Martin pisal pri tych fotkach, ze to nepasuje, aj ked ja som to z tych fotiek moc nevycital :)

Keby naozaj sla vymenit hlava (tak ako to robia pri hondach), tak som zvedavy, kde zozenie tu hlavu :) A ECU na beton tiez.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 10.01.2007, 22:24

protože jsou ve stejném bloku ještě navíc kanálky, ale blok a vnitřnosti jsou podle všeho stejné, ale je možné že se mýlím

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 22:30

jagy píše:SR20DE ma 110kW..
SR20VE ma 140kW
SR20VE ´20V´ ma 150kW

Jak uz ti radil mikyc, vse je na sr20forum.com, ale byt tebou, tak bych do toho nesel. Vyslo by to asi na DOST penez. SR20VE stoji od JGY 1900$, ve Finsku 1700Euro... plus to predelat na VET. Doprava, problemy,... kdyz mas SR20DET, tak bych delal na nem. Muj nazor.
Netvrdil sem ze v pondeli pujdu a koupim ho, jen sem to zmercil jako dalsi moznost, tak sem se ji snazil proverit 8)...jinak cena SR20VE je 1300-1600dolaru + doprava, coz je cca stejne jak za SR20DET co sem koukal na USA ebay. Vsem dekuji za poskytnute informace :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 22:31

kenivruh píše:
Kentoya píše:ten motor je v podstatě stejnej jen hlava je jiná, a při stejném výkonu odejdou přibližně stejně, ta vačka navíc nic neznamená
Otazka znie ci naozaj je len hlava ina. Martin pisal pri tych fotkach, ze to nepasuje, aj ked ja som to z tych fotiek moc nevycital :)

Keby naozaj sla vymenit hlava (tak ako to robia pri hondach), tak som zvedavy, kde zozenie tu hlavu :) A ECU na beton tiez.
ECU jde asi pouzit DET, pokud pouzijes i DET vstriky.. VVL je pravdepodobne mechanickeho razu..nema s ECU nic spolecneho podle toho co jsem pochytil v tech textech na sr foru
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 22:34

kenivruh píše:Kua ale sme moc zahovorili tvoju prvotnu otazku :) A tak este pridam, ze ked chces VVL technologiu tak tam hod ten RB25DET NEO, ktory stoji komplet aj s prevodovkou 2600 USD. Kedze ako tu daval martin, ze hlava VET na blok DET nepasuje, tak s tym asi vela nenarobis.
RB25 a 26 maji vsechny VVL? Nepletes si to s VVT?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.01.2007, 22:35

Mirek píše:
kenivruh píše:
Kentoya píše:ten motor je v podstatě stejnej jen hlava je jiná, a při stejném výkonu odejdou přibližně stejně, ta vačka navíc nic neznamená
Otazka znie ci naozaj je len hlava ina. Martin pisal pri tych fotkach, ze to nepasuje, aj ked ja som to z tych fotiek moc nevycital :)

Keby naozaj sla vymenit hlava (tak ako to robia pri hondach), tak som zvedavy, kde zozenie tu hlavu :) A ECU na beton tiez.
ECU jde asi pouzit DET, pokud pouzijes i DET vstriky.. VVL je pravdepodobne mechanickeho razu..nema s ECU nic spolecneho podle toho co jsem pochytil v tech textech na sr foru
Hmm mechanickeho razu ? To ako bude vediet, kedy prepnut na vacsiu vacku ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.01.2007, 22:37

Mirek píše:
kenivruh píše:Kua ale sme moc zahovorili tvoju prvotnu otazku :) A tak este pridam, ze ked chces VVL technologiu tak tam hod ten RB25DET NEO, ktory stoji komplet aj s prevodovkou 2600 USD. Kedze ako tu daval martin, ze hlava VET na blok DET nepasuje, tak s tym asi vela nenarobis.
RB25 a 26 maji vsechny VVL? Nepletes si to s VVT?
Vsetky maju VVT, VVL maju len NEO motory. Urkite.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 22:41

kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše: Otazka znie ci naozaj je len hlava ina. Martin pisal pri tych fotkach, ze to nepasuje, aj ked ja som to z tych fotiek moc nevycital :)

Keby naozaj sla vymenit hlava (tak ako to robia pri hondach), tak som zvedavy, kde zozenie tu hlavu :) A ECU na beton tiez.
ECU jde asi pouzit DET, pokud pouzijes i DET vstriky.. VVL je pravdepodobne mechanickeho razu..nema s ECU nic spolecneho podle toho co jsem pochytil v tech textech na sr foru
Hmm mechanickeho razu ? To ako bude vediet, kedy prepnut na vacsiu vacku ?
Mam pocit ze to bylo neco s olejem? tlak oleje pri urcitejch otackach? nevim :?: Mozna na tom sr foru v tomhle taky psali nejakou kravinu...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.01.2007, 22:45

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:ECU jde asi pouzit DET, pokud pouzijes i DET vstriky.. VVL je pravdepodobne mechanickeho razu..nema s ECU nic spolecneho podle toho co jsem pochytil v tech textech na sr foru
Hmm mechanickeho razu ? To ako bude vediet, kedy prepnut na vacsiu vacku ?
Mam pocit ze to bylo neco s olejem? tlak oleje pri urcitejch otackach? nevim :?: Mozna na tom sr foru v tomhle taky psali nejakou kravinu...
No ked je to ako u hondy tak je to olej, ktory zapoji tu inu vacku. Mna len zaujima ako sa to da spravit mechanicky, aby to zapol napr. pri 4000 otm. Pokial viem, tak honda ma nejake cerpadlo, ktoremu posle ECU signal a ten to natlakuje (nech ma chlapci od hondy opravia ak pletiem:)). Preto mi pride divne, ze by to robil nissan mechanicky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 10.01.2007, 22:48

vet s det ecu urcite nepujde. (samozrejmne ani ve s det ecu nebo vet s de ecu :))

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů