SR20VE=>SR20VET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 22:49

kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše: Hmm mechanickeho razu ? To ako bude vediet, kedy prepnut na vacsiu vacku ?
Mam pocit ze to bylo neco s olejem? tlak oleje pri urcitejch otackach? nevim :?: Mozna na tom sr foru v tomhle taky psali nejakou kravinu...
No ked je to ako u hondy tak je to olej, ktory zapoji tu inu vacku. Mna len zaujima ako sa to da spravit mechanicky, aby to zapol napr. pri 4000 otm. Pokial viem, tak honda ma nejake cerpadlo, ktoremu posle ECU signal a ten to natlakuje (nech ma chlapci od hondy opravia ak pletiem:)). Preto mi pride divne, ze by to robil nissan mechanicky.
http://www.autozine.org/technical_schoo ... /vvt_2.htm
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.01.2007, 22:53

Takze u hondy sa asi pouziva normalny olej, neni tam nejake zvlastny obeh kvoli VTEC-u.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 22:56

mikyc píše:vet s det ecu urcite nepujde. (samozrejmne ani ve s det ecu nebo vet s de ecu :))
sem si to teda asi spatne prelozil...jak to tady ma? http://sr20forum.com/showthread.php?t=182505
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 22:59

kenivruh píše:Takze u hondy sa asi pouziva normalny olej, neni tam nejake zvlastny obeh kvoli VTEC-u.
Tim si i vysvetluju to jak se zminovali ze VE motory maji lepsi olejove cerpadlo nez DET...potrebuji ho kvuli VVL
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.01.2007, 23:04

Mirek píše:
mikyc píše:vet s det ecu urcite nepujde. (samozrejmne ani ve s det ecu nebo vet s de ecu :))
sem si to teda asi spatne prelozil...jak to tady ma? http://sr20forum.com/showthread.php?t=182505
Pouzivaju tam DE ecu a VE vstreky, tak ako si si to prelozil, len maju trochu problem s tym, ze su vatcsie vstreky ako ma DE takze to ma bohatu zmes.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.01.2007, 23:06

Otazka na znalcov. Aj ked je ten VE motor urceny pre montaz napriec, da sa predsa otocit a namontovat na neho prevodovku z DET ci nie ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 10.01.2007, 23:08

Mirek píše:
mikyc píše:vet s det ecu urcite nepujde. (samozrejmne ani ve s det ecu nebo vet s de ecu :))
sem si to teda asi spatne prelozil...jak to tady ma? http://sr20forum.com/showthread.php?t=182505
aha sorry. :oops: :oops:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 10.01.2007, 23:10

mikyc píše:
Mirek píše:
mikyc píše:vet s det ecu urcite nepujde. (samozrejmne ani ve s det ecu nebo vet s de ecu :))
sem si to teda asi spatne prelozil...jak to tady ma? http://sr20forum.com/showthread.php?t=182505
aha sorry. :oops: :oops:
v poho..nepopiram ze se v leccem muzu plest :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Nismo
user
Příspěvky: 4
Registrován: 20.03.2008, 21:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nismo » 20.03.2008, 21:35

Ahoj "dvoustovkáři"...

jen na upřesněnou:

nevidím důvod, proč by nešla VE hlava na DE (podél uložený) blok. Rozdíl je v tom, že na motor napříč (což jsou VE motory) má jiný blok, než motory podél.. tudíž na to nejde nasadit převodovka (pokud byste chtěli použít celý VE motor).

Co se týče jiných kanálků, tak to se dá řešit takto:
http://www.sr20forum.com/sr20ve-sr16ve/ ... ocker.html

A co se týče stavby SR20VET, tak v tom problém nevidím.
SR20DET blok (původní z 200SX)
+
SR20VE hlava s úpravou bloku (kanálky)
+
Tubro z SR20DET
+
ECU rozhodně SR20VE, protože přepínání vaček ŘÍDÍ jednotka! (někdo psal, že je to mechanické.. nesmysl, řídí to solenoidové ventily vedle hlavy)
+
olejové čerpadlo je lepší, protože vačky jsou ovládány olejem

.. jinak jeden SR20VE mám v garáži... hehehe

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů