200sx?
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 200sx?
nic neodchází pokud se stím zachází jak má,..pokud ne tak odchází každý týden něco jiného...tak si to přeber
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Presne, k tomu fakt neni co jineho dodat.
Kazde auto ktere nedostava potrebnou peci se sere. U preplnovaneho sportaku je to extremne dulezite - caste vymeny oleje kvuli jeho prehrivani atd.
Kazdy koupi dojebane ojete auto ktere ma motor a turbo nacaty a hned tomu naklada a pak kazdej votvira hubu jak se jake auto sere a jaky je to srot.
Dvoukilo co vim ma pouze par vyrobnich vad:
- spatne saci ventily u par vyrobnich serii
- mensi privodni trubka na privod oleje k turbu u par vyrobnich serii (prefacelift tusim)
Tot vse co vim o vyr vadach
Jinak jestli odchazi turba tak to muze byt z monha duvodu:
- spatne mazani turba (zacpana trubicka, nizky tlak oleje)
- pretlakovávaná vana - crank case
- neprofesionalne zgeneralkovna turba
- majitele kteri vi hovno o tom jak se k turbo autum a obecne k autum chovat (kazdy motor se nema za studena tocit - turba na to trpi obzvlast, turbomotory je potreba po poradnem zahulu nechat pred vypnutim motoru blafat na volnobeh aby se ochladilo turbo - respektive zamezilo pripekani oleje v privodni mazaci trubice a mazacich galeriich turba)
Kazde auto ktere nedostava potrebnou peci se sere. U preplnovaneho sportaku je to extremne dulezite - caste vymeny oleje kvuli jeho prehrivani atd.
Kazdy koupi dojebane ojete auto ktere ma motor a turbo nacaty a hned tomu naklada a pak kazdej votvira hubu jak se jake auto sere a jaky je to srot.
Dvoukilo co vim ma pouze par vyrobnich vad:
- spatne saci ventily u par vyrobnich serii
- mensi privodni trubka na privod oleje k turbu u par vyrobnich serii (prefacelift tusim)
Tot vse co vim o vyr vadach
Jinak jestli odchazi turba tak to muze byt z monha duvodu:
- spatne mazani turba (zacpana trubicka, nizky tlak oleje)
- pretlakovávaná vana - crank case
- neprofesionalne zgeneralkovna turba
- majitele kteri vi hovno o tom jak se k turbo autum a obecne k autum chovat (kazdy motor se nema za studena tocit - turba na to trpi obzvlast, turbomotory je potreba po poradnem zahulu nechat pred vypnutim motoru blafat na volnobeh aby se ochladilo turbo - respektive zamezilo pripekani oleje v privodni mazaci trubice a mazacich galeriich turba)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
ještě má jednu výrobní vadu, ze seriového motoru není dobré ždímat víc jak 250 kobyl
a ještě jednu, seriové ojnice vydrží tak 200 000 km
a ješte jednu, na to že to je turbomotor má málo oleje a proto je vyloženě nutná výměna každých 5 000 km, pokud budeš jezdit okruhy a dávat tomu plnej čoud tak i 3-4 000 km
a ještě jednu, seriové ojnice vydrží tak 200 000 km
a ješte jednu, na to že to je turbomotor má málo oleje a proto je vyloženě nutná výměna každých 5 000 km, pokud budeš jezdit okruhy a dávat tomu plnej čoud tak i 3-4 000 km
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jak víš ze na motoru ktery byl dejme tomu novy - nove auto co vyjelo pred xx lety z tovarny. Melo meneno olej tak jak se ma, bylo s nim zachazeno tak jak se ma. Jak vys ze na nem po 200 000km odejdou ojnice? To bych nepovazoval za vyrobni vadu, podle me to spis opet jako vzdy souvisi s tou spatnou udrzbou ci zvysovanim vykonu.Kentoya píše:seriové ojnice vydrží tak 200 000 km
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
svým způsobem máš pravdu, a ted mi vysvětli, proč jsem ještě nenarazil na ojnice v pořádku a proč ojnice z bluebirda kde se přidřel motor nebyly natažené, přestože jsou stejné, a ten bird měl najeto přes 400 000 km, odpověd je jednoduchá, ty ojnice těžko snáší takový výkon a věř mi že v tom birdu bylo zaneseno sračkama (karbonem) snad vše a posáda karbonu byla větší jak půl cm a 200 000 km odjezdil v české republice a majitel od něhož jsem to koupil ho měl 60 000 km a olej nikdy neměnil, prostě ojnice nejsou dostatečně dimenzovány na tento výkon motoru, a pokud se pletu tak se omlouvám, uvidíme jak rychle začnou odcházet ojnice na motorech které jsem skládal a byly opraveny na průměr 48 přesně, věřme tomu, že majitelé z tohoto fora, kterým jsem to udělal, se o motor budou starat
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
takze pomuze vetsi olejova vana?Chci kupovat tuhle:Kentoya píše:ještě má jednu výrobní vadu, ze seriového motoru není dobré ždímat víc jak 250 kobyl
a ještě jednu, seriové ojnice vydrží tak 200 000 km
a ješte jednu, na to že to je turbomotor má málo oleje a proto je vyloženě nutná výměna každých 5 000 km, pokud budeš jezdit okruhy a dávat tomu plnej čoud tak i 3-4 000 km
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
uvidíme co nám řeknou ojnice na 300kKentoya píše:ještě má jednu výrobní vadu, ze seriového motoru není dobré ždímat víc jak 250 kobyl
a ještě jednu, seriové ojnice vydrží tak 200 000 km
a ješte jednu, na to že to je turbomotor má málo oleje a proto je vyloženě nutná výměna každých 5 000 km, pokud budeš jezdit okruhy a dávat tomu plnej čoud tak i 3-4 000 km
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Řekl bych že na výkon , na obecné zacházení , na rok výroby atd atd. je dost spolehlivé. TOrbo neodchází když nejsi debil. Ono nissan si ty turba nevyrábí. Tuto značku používa i VW saab atd. Je to super auto. Pokud se k němu budeš hezky chovat tak vydrží a taky ti to všechno vrátí krásným svezením. Je to taková milenka
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky