Specialna ponuka na cip
Ja do toho urcite jdu.Jen jsem si myslel,ze uz jsem posledni,kdo ten chip jeste nema.Myslim si totiz,ze to je naprostz zaklad.raddy píše:Tak pani, kedze som prave vyhodil 23 litrov za nove turbo a som uplne bez prachov, mam specialnu ponuku:
Ak sa najdete aspon 3 na kupu stage1 cipu, predam ho po 3000Sk aj s epromkou.
Ak mate zaujem, dajte cim skor vediet...
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Clovece Ty ho jeste nemas?Jestli mas vymeneny IC za FMIC tak zvednes tlak na turbu na 15Psi a hodi ti to zhruba nejakych 230-240 kobyl.Alespon raddy rika ze s puvodnim turbem z toho vic nevymacknes.Ja uz mam v ridici jednotce vystipanyho svaba a danou patici-jen zasunout.Uz se tesim.SWED píše:zdar,mám o ten ?ip zájem také.mohl bys tady zopakovat co vylep?uje.jen musím p?epo?ítat chechtáky pa? jsem boural a n?co m? to bude stát ))
SWED from Pce
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Takze este raz: cip odstranuje fuel cut (bezpecnostne vypnutie paliva pri prekroceni max. prietoku vzduchu), upravuje davkovania paliva a casovanie zapalovania pri zvysenom tlaku turba. Tym chrani motor pred pred znicenim piestov a ventilov v dosledku chudobnej zmesi a detonacii a umoznuje dosiahnut vykon (vdaka spravnemu pomeru vzduch/palivo) okolo 215-220k pri 1bar tlaku turba. Vykon moze byt este trochu vyssi ak mas lepsi FMIC, sanie, vyfuk.....SWED píše:zdar,mám o ten ?ip zájem také.mohl bys tady zopakovat co vylep?uje.jen musím p?epo?ítat chechtáky pa? jsem boural a n?co m? to bude stát ))
SWED from Pce
Cena je povedana, cip ti pride postou.
Clovece Ty ho jeste nemas?Jestli mas vymeneny IC za FMIC tak zvednes tlak na turbu na 15Psi a hodi ti to zhruba nejakych 230-240 kobyl.Alespon raddy rika ze s puvodnim turbem z toho vic nevymacknes.Ja uz mam v ridici jednotce vystipanyho svaba a danou patici-jen zasunout.Uz se tesim.
------------------------------------------------------------------------------------------
no kdy? mi ?ekne? co je FMIC....intercooler ale jak lep?í? no mám auto asi 2 m?síce tak se s ním seznamuju...))))ale samozd?ejm? do toho p?e?ipování jdu.
SWED from Pce
<!--EDIT|SWED|Oct 2 2003, 03:12 PM-->
------------------------------------------------------------------------------------------
no kdy? mi ?ekne? co je FMIC....intercooler ale jak lep?í? no mám auto asi 2 m?síce tak se s ním seznamuju...))))ale samozd?ejm? do toho p?e?ipování jdu.
SWED from Pce
<!--EDIT|SWED|Oct 2 2003, 03:12 PM-->
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Uz to tady bylo nekolikrat popsano, FMIC je Front Mounted InterCooler, tedy mezichladic stlaceneho vzduchu namontovany nekam dopredu. Origo je schovany v leve casti spoileru (kdyz vytocis plny rejd a kouknes od dveri u ridice do podbehu, tak ho uvidis, samozrejme pokud nemas vetraci mrizky zasypane bahnem ). Je pomerne maly (to by nevadilo), ale prochazejicimu vzduchu klade dost velky odpor, takze brzdi turbo. Ucinnost (tj. mira ochlazeni tepleho stlaceneho vzduchu protekajicim studenym) je taky mizerna, umisteni je spatne jak z hlediska udrzby (cisteni) i pristupu studeneho vzduchu. Vymena je jednou ze zakladnich podminek pro zvysovani vykonu spolu s upravou sani a vyfuku. Dobry IC neznamena velky, ale ucinny, hned stoupne tlak za turbem a studeneho vzduchu se taky do motoru vic vejde, pak je ale vhodny/nutny cip, abys nemel prilis chudou smes (nebezpeci propaleni pistu), hlavne pokud hodlas pridat turbu na tlaku (podlozky pod wastegate nebo specialni regulator). Pak je vhodny BOV (ventil, ktery vyfukuje tlakovy vzduch pred klapkou pri jejim zavreni - pusteni plynu) a vyhozeni katalyzatoru atd. Proste ladeni a tunovani pro lepsi svezeni.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Ako by som to hovoril ja B) . Svata pravda .
Kto chce zvysovat tlak na turbe, mal by mat urobene sanie (hrib, vlozka) a vyfuk aby turbo nemalo prilis velky protitlak. kontrola na nastavenie predzapalu je zakladna vec. 15BTDC, ak su detonacie tak 16-17 BTDC (pripadne 98 okt. benzin). S tlakom turba opatrne a pocuvat ci nie su detonacie pod plnym plynom...
Kto chce zvysovat tlak na turbe, mal by mat urobene sanie (hrib, vlozka) a vyfuk aby turbo nemalo prilis velky protitlak. kontrola na nastavenie predzapalu je zakladna vec. 15BTDC, ak su detonacie tak 16-17 BTDC (pripadne 98 okt. benzin). S tlakom turba opatrne a pocuvat ci nie su detonacie pod plnym plynom...
zajimave, zajimave. Jsem moc rád , ?e tenhle server funguje. Je?t? k tomu ?ipu. N?kde jsem to tu ?etl...tak?e kdy? ho vezmu od raddyho tak musím odpájet starej a hodit tam patici a zapájet ji a hodit do ni novej ?ip(je to ?ídící jednotka eccs ?e?)...a je to nebo jsou tam je?t? n?jaké problémy?...
SWED from Pce
SWED from Pce
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
A je to . Uz treba len nastavit tlak turba.... Pre dalsie zvysovanie vykonu je vhodne dat lepsiu palivovu pumpu, vstreky, turbo, sanie, piesty, ojnice, klukovku, vacky, zotrvacnik, spojkuSWED píše:zajimave, zajimave. Jsem moc rád , ?e tenhle server funguje. Je?t? k tomu ?ipu. N?kde jsem to tu ?etl...tak?e kdy? ho vezmu od raddyho tak musím odpájet starej a hodit tam patici a zapájet ji a hodit do ni novej ?ip(je to ?ídící jednotka eccs ?e?)...a je to nebo jsou tam je?t? n?jaké problémy?...
SWED from Pce
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz ho vezmes od kohokoliv, budes muset stary vyhodit :rolleyes: Odpajet se ti ho asi nepodari, pokud nemas vyfukovacku s horkym vzduchem. Je totiz v oboustrannem plosnaku s prokovenymi derami a obycejnou (mikro)pajeckou to moc nejde, trafopajkou to radeji ani nezkousej, v ridici jednotce (kabina, vpravo dole pred sedadlem spolujezdce) jsou obvody citlive na razy, ktere trafopajecka vyrabi. Taky bys mohl ponicit spoje, tak radeji pajecku s regulaci teploty. Stary cip odstipat nebo odfrezovat mikrovrtackou se zubarskou frezou, zbytky vyvodu pak jdou lehce mikropajeckou a pinzetou ven. Osadis patici (pro pripadne dalsi vymeny), vyber nejakou drazsi s kvalitnimi kontakty, ne shit z termoplastu, ktery se pri pajeni natavi a rozjede do vsech stran, 20-30 Kc navic te nezabije. Super patice jsou ZF s pakou, do ktere se vkladaji cipy pri programovani nulovou silou. Po zaklapnuti paky ti z ni cip nevypadne ani pri hodne prudkem prejezdu kolejoveho svrsku
Naposledy upravil(a) doublejay dne 14.09.2005, 22:57, celkem upraveno 1 x.