buky300zx píše:Nam to teraz nejde,to je pravda,ale ked nam to pojde,tak Vam sa bude zdat ze Vam to nejde!!!!!!
Nissan sraz no.2
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
No kluci,to se hned lépe čte. Já už se bál,že na letišti neuslyším žádné turbíčko. Kenty,no u tebe je to jasňačka,ty se na auto nemůžeš vymlouvat. No a Swede,ty to máš tak blízko,že to je skoro povinnost. Jinak ty budeš prodávat? Snad si se u souseda nezakoukal do bavoráků... Goodz: Rozumná přítelkyně.
Už to mám zapsané v kalendáři Zakoukal jsem se do jedný holčiny a najednou jsme 3 a kočárek a je nám to hold malý Ale nějaký jarní srazíky chci ještě stihnouttomm píše:No kluci,to se hned lépe čte. Já už se bál,že na letišti neuslyším žádné turbíčko. Kenty,no u tebe je to jasňačka,ty se na auto nemůžeš vymlouvat. No a Swede,ty to máš tak blízko,že to je skoro povinnost. Jinak ty budeš prodávat? Snad si se u souseda nezakoukal do bavoráků... Goodz: Rozumná přítelkyně.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
tak tak :-Dbuky300zx píše:Nam to teraz nejde,to je pravda,ale ked nam to pojde,tak Vam sa bude zdat ze Vam to nejde!!!!!!
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Překopírováno.
Takže přátelé.
Zas něco více informaci.Dnes jsem opět navštívil tábor v Miřetíně.Tentokráte jsem ho prošel v doprovodu provozovatele. Mimochodem velmi příjemného pána.
Takže chatky klasické tábornické.Dvě a dvě postele nad sebou. Spacáky sebou.Bez el proudu.No prostě na přespání.
Jinak po celou dobu srazu by měl fungovat tzv. Bufet. Bude to v objektu,který se nachází hned u vjezdu napravo. Bude tam k dispozici něco k snědku-buřty,klobásy na grilu. Bramboráky. Jinak pivo,limo,víno,a něco z tvrdého.Pokud bude hezky,sezení bude venku,pokud by bylo mizerně,tak uvnitř. Nad tímto ojektem je zděná budova-jídelna. Tam by byla snídaně-v sobotu a neděli. A v sobotu oběd. Snídaně formou Bufetu. Něco od sýru,salámu,jogurtů atd.Oběd nejpravděpodobněji polévka a guláš. Pokud se dohodneme na něčem jiném,bude to,co budeme chtít nejvíce. Dohodnuto je,že pokud budeme mít dostatečný počet obědnávek,tzn.2x snídaně a oběd,tak cena za toto by se měla pohybovat cca okolo 100kč. Hlavně abychom měli konkrétní čísla. Nejlepší pro ně by samozřejmě bylo, mít to komplet. Tedy např.40x snídaně po oba dny a oběd. Ta cena se potom bude odvíjet od tohoto.
Pod touto jídelnou jsou umývárny se sprchami.
Za jídelnou jsou v další budově toalety.
Prostor před Bufetem bude ozvučen aparaturou.Údolí bude jen naše,takže můžete halekat jako na lesy.
Dnes tam bylo nádherně,tak jen doufám,že stejné počasí bude na sraz.
Příjezdová cesta je cca 100m ze silnice zpevněná štěrkem. Vše bude označeno.
Chci jen říci,že je to dětský tábor,a podle toho je také vybaven.Takže se všicí vrátíte do dětských let,a nebudete si hráti na snoby. Jeden víken v přirodě vás nezabije. Kór s rozcvičkou.
Jinak při cestě jsem se ještě stavil na letišti. Takže opakuji. Příjezd je po štěrkové cetě cca.500m ze silnice. Není nejslavnější,ale projet se dá v poho. Plocha samotná ma cca.600m a šíři cca 20m. Velmi mě překvapilo,že byla čistá po celé délce.Je asfaltová,bez děr.Žádné bláto.Tak to snad vydrží.
Jakékoliv dotazy zodpovím v interní poště.Dodám ještě foto. Snad je to vše.
Jen chci znova požádat,Hlaste se prosím sem,ať v tom máme přehled. 15.května bude poslední jednání s p.Bozděchem. A tam už musíme bezpodminečně nahlásit konkrétní čísla na sraz a jidla.
Ještě,chatek je dvacet. Po čtyřech lůžkách,takže dost na to,abychom se poskládali.To si budeme určovat my.Pokud by bylo počasí jako dnes,bylo by to SUPER.
Fotky letiště.Fotky tábora na Nissanclubu.
Takže přátelé.
Zas něco více informaci.Dnes jsem opět navštívil tábor v Miřetíně.Tentokráte jsem ho prošel v doprovodu provozovatele. Mimochodem velmi příjemného pána.
Takže chatky klasické tábornické.Dvě a dvě postele nad sebou. Spacáky sebou.Bez el proudu.No prostě na přespání.
Jinak po celou dobu srazu by měl fungovat tzv. Bufet. Bude to v objektu,který se nachází hned u vjezdu napravo. Bude tam k dispozici něco k snědku-buřty,klobásy na grilu. Bramboráky. Jinak pivo,limo,víno,a něco z tvrdého.Pokud bude hezky,sezení bude venku,pokud by bylo mizerně,tak uvnitř. Nad tímto ojektem je zděná budova-jídelna. Tam by byla snídaně-v sobotu a neděli. A v sobotu oběd. Snídaně formou Bufetu. Něco od sýru,salámu,jogurtů atd.Oběd nejpravděpodobněji polévka a guláš. Pokud se dohodneme na něčem jiném,bude to,co budeme chtít nejvíce. Dohodnuto je,že pokud budeme mít dostatečný počet obědnávek,tzn.2x snídaně a oběd,tak cena za toto by se měla pohybovat cca okolo 100kč. Hlavně abychom měli konkrétní čísla. Nejlepší pro ně by samozřejmě bylo, mít to komplet. Tedy např.40x snídaně po oba dny a oběd. Ta cena se potom bude odvíjet od tohoto.
Pod touto jídelnou jsou umývárny se sprchami.
Za jídelnou jsou v další budově toalety.
Prostor před Bufetem bude ozvučen aparaturou.Údolí bude jen naše,takže můžete halekat jako na lesy.
Dnes tam bylo nádherně,tak jen doufám,že stejné počasí bude na sraz.
Příjezdová cesta je cca 100m ze silnice zpevněná štěrkem. Vše bude označeno.
Chci jen říci,že je to dětský tábor,a podle toho je také vybaven.Takže se všicí vrátíte do dětských let,a nebudete si hráti na snoby. Jeden víken v přirodě vás nezabije. Kór s rozcvičkou.
Jinak při cestě jsem se ještě stavil na letišti. Takže opakuji. Příjezd je po štěrkové cetě cca.500m ze silnice. Není nejslavnější,ale projet se dá v poho. Plocha samotná ma cca.600m a šíři cca 20m. Velmi mě překvapilo,že byla čistá po celé délce.Je asfaltová,bez děr.Žádné bláto.Tak to snad vydrží.
Jakékoliv dotazy zodpovím v interní poště.Dodám ještě foto. Snad je to vše.
Jen chci znova požádat,Hlaste se prosím sem,ať v tom máme přehled. 15.května bude poslední jednání s p.Bozděchem. A tam už musíme bezpodminečně nahlásit konkrétní čísla na sraz a jidla.
Ještě,chatek je dvacet. Po čtyřech lůžkách,takže dost na to,abychom se poskládali.To si budeme určovat my.Pokud by bylo počasí jako dnes,bylo by to SUPER.
Fotky letiště.Fotky tábora na Nissanclubu.
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
zatim nic neslibuju ale mam volnej vejkend takze bych dorazit moch..
a jeste ke vsemu to mam docela blizko... takze na 80% zatim jo...
a jeste ke vsemu to mam docela blizko... takze na 80% zatim jo...
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
tak uz sem byl na par hodin pojizdnej...treba se mi to do kvetna povede znova a na dobu delsi nez par hodin
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele: