P: S13 + díly (walbro pumpa atd.) - STÁLE PLATÍ
P: S13 + díly (walbro pumpa atd.) - STÁLE PLATÍ
Zdravím, tak už došlo i na mě...
Kára:
1991 S13, červená barva, parádní kastle najeto 140tis KM, absolutně bez bouračky na všech dílech původní lak v pěkným stavu (kromě zadních vrat, na kterých jsem vařil díry po origo křídle)...motor je venku z auta a celý předek je odstrojený kvůli přípravě na lak motorovýho prostoru, následně celolak (nelíbila se mi červená), taky jsem chystal nějaké úpravy...některé kovové díly od motoru, držáky atd jsou opískované, pozinkované a nakomaxitované (takový lehčí začátek renovace)...chybí turbo a přední kotouče (obojí jsem chtěl upgradovat a tudíž to pro mě bylo nepotřebné) - obojí (i sériové) není problém dodat...jinak kompletní a funkční...motor v naprosto skvělým stavu, najeto 65tis KM...prodám tak jak to leží nebo to klidně i poskládám zpět...není problém udělat plánovaný lak nebo jakékoliv jiné úpravy - vše je o domluvě...NICMÉNĚ NA DÍLY TO PRODÁVAT NEBUDU...buďto auto komplet nebo nic
Díly:
Walbro pumpa
Spodní vzpěra mezi zadní ramena
a další (musím se poohlídnout)...
Ceny navrhněte
Důvod: nemám na to čas, dva roky to stojí rozebrané a já furt dělám na cizích...chci si pořídit něco silnějšího už v základu...
Ještě fotka, jak auto vypadalo, když jezdilo
Kára:
1991 S13, červená barva, parádní kastle najeto 140tis KM, absolutně bez bouračky na všech dílech původní lak v pěkným stavu (kromě zadních vrat, na kterých jsem vařil díry po origo křídle)...motor je venku z auta a celý předek je odstrojený kvůli přípravě na lak motorovýho prostoru, následně celolak (nelíbila se mi červená), taky jsem chystal nějaké úpravy...některé kovové díly od motoru, držáky atd jsou opískované, pozinkované a nakomaxitované (takový lehčí začátek renovace)...chybí turbo a přední kotouče (obojí jsem chtěl upgradovat a tudíž to pro mě bylo nepotřebné) - obojí (i sériové) není problém dodat...jinak kompletní a funkční...motor v naprosto skvělým stavu, najeto 65tis KM...prodám tak jak to leží nebo to klidně i poskládám zpět...není problém udělat plánovaný lak nebo jakékoliv jiné úpravy - vše je o domluvě...NICMÉNĚ NA DÍLY TO PRODÁVAT NEBUDU...buďto auto komplet nebo nic
Díly:
Walbro pumpa
Spodní vzpěra mezi zadní ramena
a další (musím se poohlídnout)...
Ceny navrhněte
Důvod: nemám na to čas, dva roky to stojí rozebrané a já furt dělám na cizích...chci si pořídit něco silnějšího už v základu...
Ještě fotka, jak auto vypadalo, když jezdilo
Naposledy upravil(a) zorro dne 31.03.2007, 23:00, celkem upraveno 3 x.
Let´s drift!!!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
A dily pod polozkou dily solo prodas? co za walbro?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde