zrazik zase na najakom letisku pri nitre 17.3
cawte no mne sa pacilo a necakoal somtaku ucast
diki petko za jizdu a dufam ze ses neco naucil steho vseho
a nizmo007 ak budes pachat neco na te 300 tak brnkni s pablom dobehneme nech to nepokazis jen sam :-D
myslim ze ajpablo bi rad smrdel pei takom niecom a on aj vie nieco pravit takze "pomoc ista"
diki petko za jizdu a dufam ze ses neco naucil steho vseho
a nizmo007 ak budes pachat neco na te 300 tak brnkni s pablom dobehneme nech to nepokazis jen sam :-D
myslim ze ajpablo bi rad smrdel pei takom niecom a on aj vie nieco pravit takze "pomoc ista"
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Kur.a a dnes je celkom fajn.NISMOO7 píše:,škoda toho počasia
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Fesaci, ospravedlnujem sa ze som musel odist skoro, ale moje telo je posledny tyzden na tom nejako zle A nakoniec ma okrem postele cakalo laborovanie so zdvihatkami, kedze mi pred par dnami zacal ist motor uplne nahovno. Nakoniec som to snad poriesil, zda sa ze boli pridrete niektore hydrostely, dnes som to uspesne poriesil,aspon zatial to tak vyzera.
Tak snad nabuduce, posnazim sa
Tak snad nabuduce, posnazim sa
este dobre, ze Pista mal GPS, lebo ja by som bludil dodnes...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
nizzmo píše:este dobre, ze Pista mal GPS, lebo ja by som bludil dodnes...
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Takze co tu mame. Cierna Pablo, cervena Kentoya cca 0.8 baru, zelena kenivruh cca 0.7 baru, modra kenivruh cca 0.9 baru (nechceny boost-cut ).
Vykon brat +/- nejake percento, pac nevieme presnu hmotnost aut. Plus u Pabla pridat cca 200 otm, pretoze neboli uplne presne nakalibrovane otacky.
Jedno je uplne zrejme, moj motor ma nejaky moc velky lag oproti tym dvom. Pablo aj Kentoya ale maju priamy kit sania a takisto vyfuk uz neni seria,tak snad je to tym
Aby bolo mozne predsa porovnat auta aj bez presnej hmotnosti, tuto je graf priebehu zrychlenia. Casy nie su rovnake.
Este pre info zrychlenie 40-80 km/h na dvojke uz s roztocenym turbom (pablo,kentoya,kenivruh,kenivruh
Vykon brat +/- nejake percento, pac nevieme presnu hmotnost aut. Plus u Pabla pridat cca 200 otm, pretoze neboli uplne presne nakalibrovane otacky.
Jedno je uplne zrejme, moj motor ma nejaky moc velky lag oproti tym dvom. Pablo aj Kentoya ale maju priamy kit sania a takisto vyfuk uz neni seria,tak snad je to tym
Aby bolo mozne predsa porovnat auta aj bez presnej hmotnosti, tuto je graf priebehu zrychlenia. Casy nie su rovnake.
Este pre info zrychlenie 40-80 km/h na dvojke uz s roztocenym turbom (pablo,kentoya,kenivruh,kenivruh
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 20.03.2007, 17:06, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Cervena znamena to co aj cierna, modra a zelena Cize konkretne v druhom grafe priebeh momentalneho zrychlenia (forward G's).Jimmbo píše:A proc ta cervena tak rychle klesla na tem druhem grafu?? a co znamena ta cervena??
No a prudky pokles je preto, lebo niekedy treba aj preradit a ked preradis tak sa zrychlovanie na chvilu zastavi
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den