prostě všechno, co je tak trochu off-topic
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 05.04.2007, 13:45
ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
-
váša
- user
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12.11.2006, 14:45
- Bydliště: Severní Morava
Příspěvek
od váša » 05.04.2007, 16:56
raddy píše:ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
Ok mrknu na to..... díky.
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
-
váša
- user
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12.11.2006, 14:45
- Bydliště: Severní Morava
Příspěvek
od váša » 05.04.2007, 17:04
raddy píše:ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
koukal jsem na net, ale nikde jsem to nenašel.. nevíš kde to sehnat???
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 05.04.2007, 17:45
zober kovovu tycku (medenu napr) a nechaj si ju na sustruhu obrobit na potrebny vnutrny priemer a nechaj si u navarit na medenu privodnu trubku oleja alebo vlozit do privodnej hadice, podla toho co mas.
-
Conrad
- user
- Příspěvky: 450
- Registrován: 15.10.2004, 12:44
Příspěvek
od Conrad » 05.04.2007, 18:24
Some do and some dont. IIRC, the regular t25/t28s use the 0.060" restrictor, the ball bearing turbos use the 0.035" restrictor.
Takže když dám BB turbo musím měnit restriktor
dost zásadní informace.
-
váša
- user
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12.11.2006, 14:45
- Bydliště: Severní Morava
Příspěvek
od váša » 05.04.2007, 18:44
raddy píše:zober kovovu tycku (medenu napr) a nechaj si ju na sustruhu obrobit na potrebny vnutrny priemer a nechaj si u navarit na medenu privodnu trubku oleja alebo vlozit do privodnej hadice, podla toho co mas.
Takže jestli to dobře chápu stačí snížit průtok zúžením průměru trubky...?
Mám klasickou měděnou trubku "6" tku....
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
-
Kentoya
- user
- Příspěvky: 6609
- Registrován: 10.09.2005, 21:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 05.04.2007, 20:30
ano jakoukoli vložku s vnitřním průměrem 1,6 mm
-
adner
- user
- Příspěvky: 2480
- Registrován: 10.03.2006, 03:15
- Bydliště: Fiji
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adner » 05.04.2007, 21:19
Conrad píše:Some do and some dont. IIRC, the regular t25/t28s use the 0.060" restrictor, the ball bearing turbos use the 0.035" restrictor.
Takže když dám BB turbo musím měnit restriktor
dost zásadní informace.
u BB turba by měl být restriktor už z výroby přímo v těle
-
raddy
- user
- Příspěvky: 4812
- Registrován: 05.10.2004, 11:19
- Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 06.04.2007, 10:15
napisal som to uz skor, ze gulickove turba pouzivaju mensi restriktor. takisto je pravda, ze normalne ho gulickove turba maju zabudovane vo vstupe oleja. bolo by velke riziko ho tam nedat a spoliehat sa ze si to kazdy doroby...
-
váša
- user
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12.11.2006, 14:45
- Bydliště: Severní Morava
Příspěvek
od váša » 07.04.2007, 14:05
Kentoya píše:ano jakoukoli vložku s vnitřním průměrem 1,6 mm
Je to asi garett 16tka.. je to z Opla diesla 2.0... Je na to někde nějaká tabulka jaký by tam měl být průtok???
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 97 hostů