Almera osazena turbem...

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od váša »

raddy píše:ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
Ok mrknu na to..... díky. :wink:
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od váša »

raddy píše:ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
koukal jsem na net, ale nikde jsem to nenašel.. nevíš kde to sehnat???
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

zober kovovu tycku (medenu napr) a nechaj si ju na sustruhu obrobit na potrebny vnutrny priemer a nechaj si u navarit na medenu privodnu trubku oleja alebo vlozit do privodnej hadice, podla toho co mas.
Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad »

Some do and some dont. IIRC, the regular t25/t28s use the 0.060" restrictor, the ball bearing turbos use the 0.035" restrictor.

Takže když dám BB turbo musím měnit restriktor :shock: dost zásadní informace.
váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od váša »

raddy píše:zober kovovu tycku (medenu napr) a nechaj si ju na sustruhu obrobit na potrebny vnutrny priemer a nechaj si u navarit na medenu privodnu trubku oleja alebo vlozit do privodnej hadice, podla toho co mas.
Takže jestli to dobře chápu stačí snížit průtok zúžením průměru trubky...?
Mám klasickou měděnou trubku "6" tku....
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ano jakoukoli vložku s vnitřním průměrem 1,6 mm
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Conrad píše:Some do and some dont. IIRC, the regular t25/t28s use the 0.060" restrictor, the ball bearing turbos use the 0.035" restrictor.

Takže když dám BB turbo musím měnit restriktor :shock: dost zásadní informace.
u BB turba by měl být restriktor už z výroby přímo v těle
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

napisal som to uz skor, ze gulickove turba pouzivaju mensi restriktor. takisto je pravda, ze normalne ho gulickove turba maju zabudovane vo vstupe oleja. bolo by velke riziko ho tam nedat a spoliehat sa ze si to kazdy doroby...
váša
user
Příspěvky: 43
Registrován: 12.11.2006, 14:45
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od váša »

Kentoya píše:ano jakoukoli vložku s vnitřním průměrem 1,6 mm
Je to asi garett 16tka.. je to z Opla diesla 2.0... Je na to někde nějaká tabulka jaký by tam měl být průtok???
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
Odpovědět