Gumball 3000

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

jj presne tak konecne maj novinari to na co celou dobu cekali
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

1) Ja tomuhle vubec nefandim a nechapu treba srovnani ohledne rychlosti a poloviny clenu tady z fora. Je potreba si uvedomit ze vetsina lidi z fora ma auto otestovano na okruzich, nebo na nejakych parkovistich..proste si myslim ze kdo ma 200sx nebo podobnyho sportaka bez tech vsech elektronickejch sracek je s tim autem szitej. Kdezto v tom "ilegalnim zavode"
jsou to lidi co utratily velky prachy za hotovyho sportaka..nemaji k tomu autu ve vetsine pripadu zadnej vztah (ne vsichni). Drtiva s tim jede tak rychle jen na tom "zavode" a spolehaji ze zaplacena elektronika za ne vyresi vsechny situace. Proste vetsina jsou ridici bez zkusenosti pri takovych rychlostech, a jako narovinu rikam ze ziskavat zkusenosti pri plnym provozu je debilita. Maji jezdit v casech kdy neni takovej provoz kdyz uz...

2) Obhajovat to ze jeden ze zavodniku zabil nejakyho duchodce tim ze se to stalo poprve za 9 let...panove...to snad nemyslite vazne i kdyby se to stalo poprve za 15 let...furt to nemeni nic na tom ze ten clovek nekoho zabil a ujel.
Pokud to ma nejaky pravidla, tak na ne evidentne sici serou a poradatelum je to jedno...maji jen jen aby meli kryty zadky pri pripadnejch nehodach..jinak by nekdo dbal na jejich dodrzovani...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

nikde neobhajuju toho debila co zabil cloveka a ujel a doufam, ze bude potrestanej :!:
jen sem psal, ze je to prvni smrtelna nehoda za 9 let a bohuzel ji odnesl clovek co s tim nema nic spolecnyho :evil:

nehody se stavaj i pri jizdach veteranu jako nedavno na Zbraslavi nebo
kde to bylo

BTW napr pri dakaru umrelo vic civilu nez zavodniku a ... nic pohoda, ale tim to neomlouvam jen to pisu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Mě hlavně mrzí co se z Gumballu stalo v posledních letech. Z víceméně undergroundové akce nadšenců je teď mediální senzace.
Jinak chápu proč to ti lidi dělaj, kdybych měl prachy tak se přihlásím hned!
Je fakt velká škoda že teď je kvůli jednomu idiotovi ohrožená celá budoucnost Gumballu. Posrali to i organizátoři, kteří se to snažili ututlat jak to jen šlo. Prostě pár lidí udělalo pár hodně špatných rozhodnutí a odnesou to všichni účastníci a hlavně fanoušci :(
Byl jsem mrknout když projížděli Prahou a ta atmosféra by se dala krájet....takže jsem z toho všeho docela rozmrzelej :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

Co me trochu mrzi je, ze jsem jeste necetl jedinou vyvazenou zpravicku o tom co se stalo, kdyz o tom nekdo pise je jasne ze je bud priznivcem Gumballu nebo odpurcem. Jeste jsem nenasel clanek ve kterem by zaroven zminili ze posadka toho porsche byla hovadka ktera jela jak prasata, nezvladla to, vybourala se, neposkytla prvni pomoc a snazila se co nejrychleji zdrhnout pres caru, a na druhou stranu, ze ten 67lety chlapik nezemrel na nasledky zraneni zpusobena primo nehodou, ale na infarkt, a co si budem povidat, infarkt by mu za volantem mohli privodit i jine situace nez ze do nej nekdo naboura... :(
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:Kdezto v tom "ilegalnim zavode"
jsou to lidi co utratily velky prachy za hotovyho sportaka..nemaji k tomu autu ve vetsine pripadu zadnej vztah (ne vsichni). Drtiva s tim jede tak rychle jen na tom "zavode" a spolehaji ze zaplacena elektronika za ne vyresi vsechny situace. Proste vetsina jsou ridici bez zkusenosti pri takovych rychlostech
No a s tym by sa dalo zase polemizovat, pretoze podla mna je takych mensina. Vacsina je skor jazdcov, ktory uz maju par takych akcii za sebou a taktiez verim, ze tak ako mi (niektori) jazdime na okruhoch tak oni maju odjazdene x-krat viac.

BTW: Tiez sa pridavam k tym, co by na to isli, keby mali peniaze 8)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:
Mirek píše:Kdezto v tom "ilegalnim zavode"
jsou to lidi co utratily velky prachy za hotovyho sportaka..nemaji k tomu autu ve vetsine pripadu zadnej vztah (ne vsichni). Drtiva s tim jede tak rychle jen na tom "zavode" a spolehaji ze zaplacena elektronika za ne vyresi vsechny situace. Proste vetsina jsou ridici bez zkusenosti pri takovych rychlostech
No a s tym by sa dalo zase polemizovat, pretoze podla mna je takych mensina. Vacsina je skor jazdcov, ktory uz maju par takych akcii za sebou a taktiez verim, ze tak ako mi (niektori) jazdime na okruhoch tak oni maju odjazdene x-krat viac.

BTW: Tiez sa pridavam k tym, co by na to isli, keby mali peniaze 8)
Ty tomu co jsi napsal opravdu veris? 8) Myslim ze kdyby nektera z tech "celebrit" litala po okruhu byly by toho plny noviny a internet...najdi neco takovyho :)

Aby bylo jasno..nejsem proti zavodu jako takovemu..jsem proti nemu v soucasne podobe s pravidly na ktere 90% ucastniku sere z vysoka :wink:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

asi bych to taky prubnul mit prachy a udelanou karu 8)
BTW asi loni nebo kdy to jel jeden manik s pekne udelanou 200sx tusim s14a
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

No az tak vela tych "celebrit" tam neni.
http://www.gtspirit.com/gumball-2007-teams/
Kolko ludi z tohto zoznamu poznate ? Ja teda skoro nikoho :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

mrkevvzime píše:asi bych to taky prubnul mit prachy a udelanou karu 8)
BTW asi loni nebo kdy to jel jeden manik s pekne udelanou 200sx tusim s14a
Jj.
Jinak teď se jelo v USA něco podobnýho - Bullrun. Jeli i kluci s S14kou s motorem RB26DETT, před 500 koní, ale samozřejmě se ji to vysralo :))))
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mohli by spravit nieco take ako sa jazdi kazdy rok v Texase. http://www.bborr.com
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

to je blazen v tomhle takovou streku :lol:
http://img158.imagevenue.com/img.php?im ... _951lo.jpg[/img]
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

kenivruh píše:Mohli by spravit nieco take ako sa jazdi kazdy rok v Texase. http://www.bborr.com
A byla by celkem prdel az by se dostavili 4seriovy dvoukila pac ostatnim to nejezdi :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

kenivruh píše:Mohli by spravit nieco take ako sa jazdi kazdy rok v Texase. http://www.bborr.com
A byla by celkem prdel az by se dostavili 4seriovy dvoukila pac ostatnim to nejezdi :lol: :lol:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět