![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/PICT2565.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/PICT2564.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/PICT2548.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/PICT2554.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/PICT2555.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/PICT2558.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/PICT2559.jpg)
Prostě klasický systém.Koupíme new kotouče,které by se nám hodily-např. 345 mm(audi,merceděs atd),upíchneme střed,upravíme dosedací plochu pro dural unašeč,ten vyrobíme s ofsetem vhodným pro danou aplikaci(počítáme s posunutím brzdiče díky adaptéru),10-12 šroubů 6 mm pevnost 12,9,samojistné matice a budto sešroubujeme napevno,nebo použijeme vložky(viz foto) o 0,2 mm delší,než je tlouštka unašeče-plovoucí uchycení.V případě potřeby kotouče odvrtáme+díry zahloubíme.Brzdíme.
když není soustružník Véna příliš drahý,dají se pořídit do cca 10 tis(plovoucí)pevné o něco levněji.