kompresní poměr

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

kompresní poměr

Příspěvek od Elviiis » 15.05.2007, 12:48

Je to OT proto to píšu sem. Včera jsm byl u kentoyu pro turbíčko do nissana za to mu veřejně děkuji bo to byl fakt fofr. A nadhodil jsem svůj nápad z daihatsu a to jest snížit hlavu abych zvýšil kompres a snížit plnící tlak turba motor by tak dříve dosáhl max boostu a byl by silnější od spodu a při sprintech atd bych mohl tlak zdvihnout na např jeden bar ať to má grááády.

Proto by mně zajímalo co na to říkáte a hlavně jestli máte někdo nějakej vzorec o koloik mám snížit hlavu abych se dostal na takovou kompress abych měl seriovejch 74KW místo při 0.8bar při 0.5bar. Díky za rady. a co nejdříve zjistím kompress origo motoru.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 15.05.2007, 12:55

Tak prcek má kompresní poměr 7.8 : 1 takže jakou kompres mít abych mohl snížit tlak 0.3 bar a zůstal bych na seriovém výkonu.

Zde jsou přesné ůdaje:

Type : CB80 (CB70 in Japan)
Size : 993cc
Cylinders : 3
BHP : 99.23
Torque : 95.88 lbs ft
Bore : 76 mm
Stroke : 73 mm
Valves : 12 overhead
Compression : 7.8:1
Turbo : IHI type RHB51 with intercooler (later cars have watercooled turbo)
Standard boost pressure : 10.5 psi
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 15.05.2007, 13:03

Dle meho nazoru je max kompresni pomer na turbomotorech cca 10-10,5. Realne spis 9, ale stejne bych se bal detonaci. Ale prijde mi to jako zbytecnost snizovat hlavu kvuli par set ot/min, navic si zazdis cestu pro dalsi zvyseni plniciho tlaku.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 15.05.2007, 13:04

Cim nizsia hlava(vyssia kompresia)-vacsia nachilnost na detonacne spalovanie!!!!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 15.05.2007, 13:10

Mozna by ti mohlo pomoc tohle :wink:
forum/viewtopic.php?t=9359&highlight=

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 15.05.2007, 13:13

Hmm.. Důvod proč jsem chtzěl snížit hlavu byl ten že by mohl být pak živější ale hlavně proto že mně fuel cut nepustí plnit více ale taky je fakt že už jsem přišel jak na fuel cut jde o to že jsem nechtěl odpojit tuto potvůrku elktonicky , za návod děkuji kenimu , protože bych byl rád kdyby mi zasáhnul alespoň při 1.1bar neo tak , jenže pak mně napadlo po zhlédnutí produktu od turbosmart dát na podtlakovou hadičku ovladající fuelcut prostě a jednoduše tlakový regulátor jako třeba boost controler a tudíž si budu moc fuel cut posunout podle potřeby. Vzhledem kvašim radám šáhnu po téte variantě.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 15.05.2007, 15:42

V pohode zvys kompresny pomer. Pri kvalite niektorych dnesnych benzinou to nieje az taky problem ako pred 20 rokmi, ked ten motor vznikol :) A ked budes poriadne chladit nasavany vzduch a aj motor, tak urcite zvladne tu vyssiu kompresiu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.05.2007, 06:47

na vela vysokokompresnych atmosferickych motoroch sa montuje turbo alebo kompresor pri zachovanej kompresii, ktora je casto viac ako 10:1 a tlakuje sa 5-10psi. Podstatne je zodpovedajuce palivo ale hlavne urava predzapalu adekvatne k danej dynamickej kompresii (ked tlaci turbo). Cele je to takmer len o uprave predzapalu a samozrejme aj zmesi, kde sa davkuje zmes podstatne bohatsie kvoli kontrole spalovania.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 212 hostů