SR20 DET/VE+T

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 22.05.2007, 16:30

Gerox píše:vim ze tomu rikaji bolt on...a nadale tvrdej ze to je stock engine?

ze to ma jen "few bolt on stuff but the rest is stock"...???

pac v tom pripade mam uplne seriovej motor... :lol:
ty mas motor "postavenej" neboli "build" :-D

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 22.05.2007, 16:50

aha.,.. :-D

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jimmbo » 22.05.2007, 18:25

Prosim co je zase SR20 DET/VE+T ?? co je to /VE+T???

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.05.2007, 18:27

SR20VE+T je SR motor ktery ma technologii VVL (neco jako honda V-TEC)...original atmosfera......dodatecne oturbeny.....

Delal se i original SR20VET, ale tech je tak malo ze neni mozny ho sehnat...a kdyz tak cena je cca 3500 dolaru
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jimmbo » 22.05.2007, 18:33

dobre ale sak SR20 DET je uz oturbene ci ne??? a potom ked tam je /VE+T tak tam su dve turba??

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.05.2007, 18:39

Mas SR20DE to je NA motor...pak pas SR20DET...to je original turbo motor.
Stejne mas SR20VE (NA) a SR20VET (Turbo)

Pokud je motor oznacovan SR20VE+T jedna se o NA motor ktery byl predelan na Turbo.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jimmbo » 22.05.2007, 18:46

Aha..to neni SR20DET/VE+T ale SR20VET ne??? ja ze celi nazev je SR20DET/VET..ale to nedavalo zmysel tak proto..

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2007, 12:02

Jimmbo píše:Aha..to neni SR20DET/VE+T ale SR20VET ne??? ja ze celi nazev je SR20DET/VET..ale to nedavalo zmysel tak proto..
ne je to tak jak sem to napsal....SR20VET se neda sehnat..ja se zajimam o stavbu SR20VE+T..tzn prestavba atmosfery na turbo za pomoci dilu SR20DET atd.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kubajs
user
Příspěvky: 348
Registrován: 24.02.2005, 20:26
Bydliště: Frenštát p.R.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajs » 23.05.2007, 13:43


Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2007, 13:53

http://www.eagle-r.jp/sr20ve.html

Pouzity setup:
Cylinder head SR20VE
Cylinder block SR20DE
Cam IN SR16VE LO 220 ‹hi 290 DEG
Cam EX SR16VE LO 220 ‹hi 280 DEG
Piston SR16VE STD
Crank SR20DE STD
Connecting rod SR20DE STD
Compression ratio 12.0: 1
CPU F-CONV professional
Ignition coil Toyota ƒAƒ‹ƒeƒbƒcƒA
Rammer foot 50 pie 4 - 2 - 1 original
Surge tank original
Throttle SR16VE pulsar 70 pie
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 226 hostů