ty mas motor "postavenej" neboli "build" :-DGerox píše:vim ze tomu rikaji bolt on...a nadale tvrdej ze to je stock engine?
ze to ma jen "few bolt on stuff but the rest is stock"...???
pac v tom pripade mam uplne seriovej motor...
SR20 DET/VE+T
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
SR20VE+T je SR motor ktery ma technologii VVL (neco jako honda V-TEC)...original atmosfera......dodatecne oturbeny.....
Delal se i original SR20VET, ale tech je tak malo ze neni mozny ho sehnat...a kdyz tak cena je cca 3500 dolaru
Delal se i original SR20VET, ale tech je tak malo ze neni mozny ho sehnat...a kdyz tak cena je cca 3500 dolaru
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Mas SR20DE to je NA motor...pak pas SR20DET...to je original turbo motor.
Stejne mas SR20VE (NA) a SR20VET (Turbo)
Pokud je motor oznacovan SR20VE+T jedna se o NA motor ktery byl predelan na Turbo.
Stejne mas SR20VE (NA) a SR20VET (Turbo)
Pokud je motor oznacovan SR20VE+T jedna se o NA motor ktery byl predelan na Turbo.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ne je to tak jak sem to napsal....SR20VET se neda sehnat..ja se zajimam o stavbu SR20VE+T..tzn prestavba atmosfery na turbo za pomoci dilu SR20DET atd.Jimmbo píše:Aha..to neni SR20DET/VE+T ale SR20VET ne??? ja ze celi nazev je SR20DET/VET..ale to nedavalo zmysel tak proto..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
http://www.eagle-r.jp/sr20ve.html
Pouzity setup:
Cylinder head SR20VE
Cylinder block SR20DE
Cam IN SR16VE LO 220 ‹hi 290 DEG
Cam EX SR16VE LO 220 ‹hi 280 DEG
Piston SR16VE STD
Crank SR20DE STD
Connecting rod SR20DE STD
Compression ratio 12.0: 1
CPU F-CONV professional
Ignition coil Toyota ƒAƒ‹ƒeƒbƒcƒA
Rammer foot 50 pie 4 - 2 - 1 original
Surge tank original
Throttle SR16VE pulsar 70 pie
Pouzity setup:
Cylinder head SR20VE
Cylinder block SR20DE
Cam IN SR16VE LO 220 ‹hi 290 DEG
Cam EX SR16VE LO 220 ‹hi 280 DEG
Piston SR16VE STD
Crank SR20DE STD
Connecting rod SR20DE STD
Compression ratio 12.0: 1
CPU F-CONV professional
Ignition coil Toyota ƒAƒ‹ƒeƒbƒcƒA
Rammer foot 50 pie 4 - 2 - 1 original
Surge tank original
Throttle SR16VE pulsar 70 pie
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde